Διάρκεια : 9 ώρες
Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom
Διατίθεται πιστοποιητικό παρακολούθησης και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Σκοπός / Οφέλη προγράμματος :
Tο πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανάλυση και τους τρόπους επίτευξης των απαραίτητων επικοινωνιακών δεξιοτήτων κάθε καλού επαγγελματία.
Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στην διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για την βελτιστοποίηση της επικοινωνίας & συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων, τμημάτων καθώς και με πελάτες-προμηθευτές.
Σε ποιους απευθύνεται :
Tο σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργιών και τμημάτων μίας επιχείρησης.
Ενδεικτική Θεματολογία :
- Επικοινωνία Επιχειρήσεων: το syllabus του καλού επαγγελματία
- Λεκτική, μη λεκτική, παραγλωσσική επικοινωνία: από την αντίληψη στην εφαρμογή
- Απαραίτητες δεξιότητες επικοινωνιακής επιτυχίας
- Πως από υπαλλήλους δημιουργούμε στελέχη
- Τύποι Προσωπικοτήτων: το μοντέλο DISC
- Ο ρόλος του manager και του ηγέτη στην διαμόρφωση επικοινωνιακού προτύπου στην επιχείρηση
- Αλλαγή συμπεριφοράς εργαζομένων για την επιτυχία στρατηγικών αλλαγών
- Εκπαίδευση ομάδων υψηλής απόδοσης
- Διαχείριση τριβών, συγκρούσεων και εντάσεων
- Παρακίνηση και επιβράβευση εργαζομένων για υψηλότερη απόδοση
- Δημιουργία εταιρικής κουλτούρας και κοινού οράματος
- Στοχοθεσία και αποτελεσματική επικοινωνία στόχων
- Αξιολόγηση εργαζομένων και follow up
- Ανατροφοδότηση και διαχείριση επιτυχίας
**Στο σεμινάριο εμπεριέχονται case studies και παραδείγματα, τα οποία είναι αρκετά βιωματικά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των συμμετεχόντων.