Μήπως οι πωλητές σας, είναι παραγγελιολήπτες;
Μήπως το αποτέλεσμα του έργου των Β2Β πωλητών σας, θα μπορούσε να το φέρει οποιοσδήποτε που δεν έχει εμπειρία ως πωλητής; Η πώληση έχει τελείως διαφορετική αξία από την παραγγελιοληψία.
Για την παραγγελιοληψία διαμορφώστε ένα εσωτερικό, ολιγομελές τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και κερδίστε κόπο και χρήμα.
Τι κάνει ένας αποτελεσματικός πωλητής;
- Χειρίζεται τις ειδικές απαιτήσεις και τα συμφέροντα των Πελατών
- Έχει την φροντίδα ενός ή μιας ομάδας πελατών, στρατηγικά σημαντικούς για τον οργανισμό του
- Αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ πελάτη και εταιρίας
- Εκπροσωπεί την εταιρία του σε όλη την οργάνωση του πελάτη και αντίστροφα
- Κατευθύνει με υπευθυνότητα, σαφήνεια και συντονισμένο τρόπο τη σχέση εταιρίας και πελάτη