Διάρκεια : 8 ώρες
Ειδική Τιμή : 120 € / Αρχική Τιμή : 320 €
Ημερομηνίες Διεξαγωγής : 06,08 Δεκεμβρίου 2022
Ώρες Διεξαγωγής: 5:30 μ.μ. – 9:30 μ.μ.
Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom
Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Σημειώσεις σε pdf
- Εργαλεία σε excel
Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα Στελέχη μίας Επιχείρησης, σε οποιοδήποτε τμήμα και αν βρίσκονται (π.χ. Πωλήσεις, Οικονομικό, Εμπορικό, Αγορές, Αποθήκη, Λογιστήριο, Παραγωγή, Credit Control, Ανθρώπινο Δυναμικό, ΙΤ κλπ.) που λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις, χωρίς προηγούμενη κατάρτιση στα χρηματοοικονομικά, καθώς και σε Ανώτερα Στελέχη της Διοίκησης των επιχειρήσεων που θέλουν :
- Nα ενισχύσουν τις γνώσεις τους και τις δεξιότητες στην οικονομική ανάλυση
- Να μπορούν να υποστηρίζουν και να τεκμηριώνουν τις αποφάσεις τους
Σκοπός του σεμιναρίου :
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου αυτού, οι συμμετέχοντες θα μπορούν :
- Να αναγνωρίσουν την μεθοδολογία της σκέψης που απαιτείται να διαθέτουν στην εμπορική και οικονομική πρακτική των επιχειρήσεων
- Να δημιουργούν, να ερμηνεύουν και να αξιολογούν Εμπορικές Αναφορές (πωλήσεων, αγορών, αποθεμάτων, παραγωγής, logistics) με οικονομικά και εμπορικά κριτήρια
- Να χρησιμοποιούν δείκτες KPIs για την μέτρηση της απόδοσης και των αποτελεσμάτων για κάθε τμήμα και λειτουργία (πωλήσεων, αγορών, αποθεμάτων, παραγωγής, logistics)
- Πως να θέτουν επιμέρους στόχους σε κάθε τμήμα και πως να τους παρακολουθούν
- Να εντοπίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την πορεία μίας επιχείρησης
- Να κατανοούν τις αποφάσεις που λαμβάνονται ή να λαμβάνουν αποφάσεις, αλλά και πως να τις επικοινωνούν. Να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις για τη βελτίωση των πωλήσεων, των μικτών κερδών, των εξόδων, των εισπράξεων, των αποθεμάτων, των αγορών, των logistics
- Να σχεδιάζουν τις κατάλληλες πολιτικές σε ευαίσθητους τομείς όπως στην αξιολόγηση των πελατών, στην τιμολογιακή πολιτική, στις πιστώσεις πελατών & προμηθευτών, στην τήρηση stock αποθεμάτων, στα μικτά κέρδη και στα % ΜΚ, στην κερδοϊκανότητα των πελατών, στην αξιοποίηση των πωλητών Β2Β, στα Product Mix & Customer Mix
- Να κατανοήσουν για το πως απλά και αποτελεσματικά θα χρησιμοποιούν τα διάφορα S/W : ERP, CRM, αλλά και το Excel
Επιπροσθέτως βοηθά τα στελέχη :
- Στις μεταξύ τους σχέσεις, αφού θα μιλάνε όλοι την ίδια γλώσσα
- Να ερμηνεύουν με αντικειμενικό και τεκμηριωμένο τρόπο στοιχεία και πληροφορίες
- Να χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία για διάγνωση προβλημάτων που τυχόν αντιμετωπίζει μία επιχείρηση
Συμπερασματικά, το σεμινάριο αυτό βοηθάει να εμπεδώσουμε γνώσεις και τεχνικές που χρειαζόμαστε για να κατανοήσουμε :
- Πως πρέπει να αποφασίζουμε
- Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την κάθε απόφαση (πχ για θέματα πωλήσεων, παραγωγής, πελατών, προμηθευτών, εξόδων, κ.ο.κ.)
- Τις επιπτώσεις των αποφάσεων μας
- Την θέση της επιχείρησης μας
- Τις προοπτικές της επιχείρησης μας
- Τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που πρέπει να διαχειριστούμε
- Τον ρόλο και τον βαθμό ευθύνης του τμήματος που βρισκόμαστε
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
- Εισαγωγή στα Εμπορικά και Χρηματοοικονομικά των επιχειρήσεων
- Πώς συσχετίζονται και πως αλληλοεπηρεάζονται τα επιμέρους Οικονομικά και Εμπορικά δεδομένα
- Πως «διαβάζουμε» μια εμπορική / οικονομική Αναφορά και πως εξάγουμε σωστά συμπεράσματα
- Εμπορικοί & Οικονομικοί Δείκτες Απόδοσης
- Ανάλυση της πορείας των επιμέρους μεγεθών & δεικτών
- Ναι μεν εμπορικά κέρδη … αλλά και «ζημιά» ? Γίνεται ?
- Πως εκδηλώνονται οι κίνδυνοι για την πορεία της επιχείρησης (κίνδυνοι σε θέματα πωλήσεων, αποθεμάτων, πιστώσεων, αγορών, παραγωγής, οικονομικοί, κ.ο.κ)
- Πως διαβάζουμε ένα Balance Sheet και πως ένα P&L ;
- Δείκτες (KPI’s) αξιολόγησης και λήψης αποφάσεων. Πως τους ερμηνεύουμε ;
- Άμεσα / έμμεσα, σταθερά / μεταβλητά κόστη και η μέθοδος του Νεκρού Σημείου Πωλήσεων
- Πολιτικές Αγορών, Εξόδων, Πιστώσεων Πελατών – Προμηθευτών, διαχείρισης Αποθεμάτων, και διαχείριση Παραγωγής (από εμπορική και οικονομική σκοπιά)
- Αξιολόγηση κερδοϊκανότητας και προοπτικών πελατολογίου και προϊόντων
- Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ποια τα βέλτιστα % Μικτού Κέρδους : % Margin και % Markup
- Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων, μικτών κερδών και εξόδων. Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς, μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ;
- Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κ.λ.π)
- Πως διαμορφώνουμε ένα sales plan ; Ποιοι οι παράγοντες που το επηρεάζουν ;
- Πως κτίζουμε και πως παρακολουθούμε τους προϋπολογισμούς Πωλήσεων, Μικτών Κερδών, Αγορών, Εξόδων ;
- Πως λαμβάνουμε αποφάσεις, πως καθοδηγούμε τους συνεργάτες μας και πως παρακολουθούμε την πορεία των στόχων και των ενεργειών