Credit Control & Επικοινωνία

Εισηγητές

Ομάδα εισηγητών με μεγάλη εργασιακή και εκπαιδευτική εμπειρία

Πληροφορίες

Χαραλαμπάκη Φωφώ

Τ. 210 27 94 991 & 211 01 35 200
F. 210 27 94 998
E. Charalampaki@fbsolutions.gr

Παρέχονται

Εκπαιδευτικό υλικό & Βεβαίωση Παρακολούθησης

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη του Τμήματος Πιστωτικού ελέγχου επιχειρήσεων, της Οικονομικής και της Εμπορικής Διεύθυνσης

Θεματολογία Σεμιναρίου

  • 1η Ενότητα Credit Control & Προγραμματισμός Εισπράξεων
    • Ορισμός πιστωτικής πολιτικής και η σημασία της για την επιχείρηση
    • Πώς καθορίζεται η πιστωτική πολιτική
    • Παράγοντες που επηρεάζουν την πιστωτική πολιτική
    • Εναλλακτικές εμπορικές πολιτικές
    • Αξιολόγηση φερεγγυότητας υφιστάμενων και δυνητικών – υποψηφίων πελατών
    • Όροι πίστωσης και μέθοδος οριοθέτησης ανά πελάτη
    • Κόστος πίστωσης
    • Διαδικασίες έγκρισης ή απόρριψης παραγγελιών που υπερβαίνουν το πλαφόν
    • Ενδεδειγμένος τρόπος έκδοσης παραστατικών πώλησης και παραλαβής επιταγών
    • Καθορισμός ομάδων κινδύνου
    • Μηνύματα από επερχόμενη επισφάλεια
    • Πως αντιμετωπίζουμε μία υποψήφια επισφάλεια έτσι ώστε να την αποφύγουμε
    • Επίδικες ενέργειες και κόστος διεκδίκησης επισφαλών και επίδικων απαιτήσεων
    • Τρόποι εξασφάλισης των απαιτήσεων
    • Έλεγχος και αξιολόγηση της εφαρμοσμένης πιστωτικής πολιτικής –Οικονομικές αναφορές
    • Διαδικασίες ελέγχου υπολοίπων λογαριασμών πελατών – Οικονομικές αναφορές – Οικονομικοί δείκτες – Εσωτερικός έλεγχος
    • Dso & Ageing
  • 2η Ενότητα Τηλεφωνική Επικοινωνία
    • Το τηλέφωνο ως εργαλείο στην υπηρεσία της επικοινωνίας
    • Ομοιότητες και διαφορές τηλεφωνικής και διαπροσωπικής επικοινωνίας
    • Προσαρμογή των τύπων συμπεριφοράς στην τηλεφωνική επικοινωνία
    • Πως να αναγνωρίζετε χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς δύσκολων ατόμων από το τηλέφωνο, πώς να διαχειρίζεστε τις αντιρρήσεις τους και πώς να τους οδηγείτε προς τον σκοπό σας
    • Παγίδες που χρειάζεται να αποφεύγετε για βελτίωση των τηλεφωνικών προσωπικών σας συνηθειών τηλεφωνικής συμπεριφοράς
    • Ποιες λεκτικές εκφράσεις χρειάζεται να χρησιμοποιούμε
    • Πως χρειάζεται να είναι η στάση μας ενώ μιλάμε από το τηλέφωνο. Πως χειριζόμαστε μια τηλεφωνική συνομιλία
    • Ο τόνος της φωνής μας και πως αποκωδικοποιείται από τον συνομιλητή μας
    • Πώς να ελέγχουμε και πώς να κατευθύνουμε την συζήτηση με την βοήθεια των ερωτήσεων. Είδη ερωτήσεων. H ενεργητική ακρόαση στο τηλέφωνο

Τα σεμινάριά μας επιδοτούνται μέσω προγράμματος ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Newsletter

Eγράψου στο newsletter μας και κέρδισε !