Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργειών και τμημάτων μίας επιχείρησης.
Σκοπός του σεμιναρίου :
Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να εντοπίσουν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν, να διαχειριστούν τριβές και συγκρούσεις, να επωφελούνται των διαφωνιών και των κρίσεων μετατρέποντας αυτές σε δημιουργική εργασία, να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τεχνικές πειθούς, να διαχειρίζονται τις έκτακτες συνθήκες προς όφελός τους, αλλά και να μην χάνουν την ψυχραιμία τους ή να εισπράττουν συναισθηματικό βάρος από αυτές.
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
Crisis Management
- Τι σημαίνει «κρίση» στον επαγγελματικό χώρο
- Είδη κρίσεων και ταξινόμηση
- Προετοιμασία Δράσης
- Έγκαιρη Αναγνώριση Κρίσης
- Ατομική Επιτυχία χειρισμού κρίσεων
- Η κρίση ως απειλή για το ατομικό και εταιρικό brand
Conflict Management
- Χειρισμός διαφωνιών
- Τεχνικές Πειθούς
- Ορισμός Σύγκρουσης και Τριβής
- Ρίζες & Συνέπειες Σύγκρουσης
- Είδη και Επίπεδα Συγκρούσεων: είναι απαραίτητες οι συγκρούσεις;
- Αποτελεσματική Πρόληψη Συγκρούσεων
- Μεθοδολογία επίλυσης Συγκρούσεων
- Το αναπτυξιακό μοντέλο της σύγκρουσης
- Εναλλακτικός χειρισμός Τριβών