Νέα

Sales

Εισηγητής

Πληροφορίες

Ντιούδης Τάσος & Δασκαλάκης Βασίλης

Τ. 210 27 94 991-2-5
F. 210 27 94 998
E. Seminars@fbsolutions.gr

Ημερομηνία & Ώρα

Ημερομηνία: Τετάρτη 17/10/2018
Διάρκεια: 4 ώρες
Ώρα: 17:00 – 21:00
Τιμή: 140€ / άτομο
Έκπτωση έως 05/10/2018: 110€ / άτομο

Τοποθεσία

Αίθουσες της Zisimatos Seminars & Management
Κλιμάνογλου 32, Νέα Ιωνία

Διαχείριση Παραπόνων

Σε Ποιους Απευθύνεται

Σε όλους όσοι εργάζονται στην πρώτη γραμμή των επιχειρήσεων και επικοινωνούν με πελάτες, μπροστά τους ή στο τηλέφωνο, όπως τμήματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Τεχνικής Υποστήριξης, Καταστήματα Λιανικής, Call Centers.

Σκοπός

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να υποδέχονται, να διαχειρίζονται και να κερδίζουν από τα παράπονα που εκφράζουν οι πελάτες τους.

Θεματολογία

  • O πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Όταν κάτι πάει στραβά, εκμεταλλευτείτε τo!
  • Η σημασία της ταχύτητας στην επίλυση προβλημάτων
  • Το ‘σύνδρομο του γρύλλου’
  • Η ουσία και η αξία των παράπονων
  • Διαδικασία επαγγελματικής αντιμετώπισης παραπόνων

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες