Εξέλιξε την τέχνη σου στις B2B Πωλήσεις – 40h

Εξέλιξε την τέχνη σου στις B2B Πωλήσεις - 40h

Trainee Certification Possibility with Exams or Assessments

Διάρκεια Εκπαίδευσης : 40 ώρες

Ημερομηνία Έναρξης : 19 Φεβρουαρίου

Ημερομηνίες : Δευτέρα & Τετάρτη 

Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις,  να εμπλουτίσουν τις δεξιότητές, και να ενισχύσουν τις ικανότητες τους σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων.

Εκπροσώπους Πωλήσεων, Business Developers, και σε Account Managers.

Παρέχονται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert. 

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

Η εκπαίδευση :

  • Επιμελείται και Εισηγείται από εξειδικευμένους εκπαιδευτές με πρακτική εμπειρία 
  • Role Plays – Βιωματικά Παιχνίδια Ρόλων, μεταξύ Εκπαιδευτών & Συμμετεχόντων επί συγκεκριμένων σεναρίων διαβαθμισμένης δυσκολίας για προϊόντα & προφίλ πελατών της εταιρείας
  • Case Studies Analysis για κάθε επιμέρους ενότητα

Για την ενότητα : Γιατί αποτυγχάνουν οι πωλητές; 

  • θα διανεμηθεί δωρεάν το βιβλίο του κυρίου Πλάτων Θωμά

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Γιατί Αποτυγχάνουμε; Τα Αίτια της Αποτυχίας σε Προσωπικό και σε Επιχειρηματικό Επίπεδο
  • Έχεις Σύστημα; Ποιο Σύστημα Πωλήσεων Χρησιμοποιείς;
  • Το Σύστημα Του Πελάτη
  • Παραδοσιακά Συστήματα Πωλήσεων
  • Γιατί τα Περισσότερα Εκπαιδευτικά Συστήματα Πωλήσεων Αποτυγχάνουν;
  • Γιατί ο Πωλητής Δεν Μπορεί Να Κλείσει Την Πώληση;     
  • Τα Παραδοσιακά Συστήματα Πωλήσεων είναι, ουσιαστικά, άχρηστα
  • Το Ποδήλατο, τα Σεμινάρια και οι Πωλήσεις
  • Η Ψυχολογία της Σύγχρονης Πώλησης και η Ψυχοσύνθεση του Πωλητή
  • Τα Χαρακτηριστικά των Νικητών (winners) και των Χαμένων (losers)
  • Αυτοπεποίθηση, Αυτοεκτίμηση και Αυτοσεβασμός: “No Guts, No Gain”
  • Ηγέτες (Leaders) και Ακολουθητές (Followers)
  • Η Ανάλυση των Ανθρώπινων Συναλλαγών ή Συναλλακτική Ανάλυση
  • Η Πολύ Σημαντική Έννοια του Ρίσκου.
  • Οι Έννοιες της Επιτυχίας και της Αποτυχίας
  • Η Ταυτότητα (Identity) και οι Ρόλοι (Roles)
  • Η ανάλυση D.I.S.C.
  • Σημαντικά εμπόδια που ευθύνονται για τη μέτρια απόδοση των στελεχών πωλήσεων
  • Είναι Όλοι Πελάτες μας; Κατηγοριοποίηση και Διαχείριση Κοστοβόρων Πελατών
  • Γραμμικός και μη Γραμμικός Τρόπος Σκέψης
  • Ο Πολύ Χρήσιμος «Κανόνας του PARETO» (20/80)

 

Εισηγητής: Πλάτων Θωμάς

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Πως να αναπτύξεις ικανότητες Ενεργητικής Ακρόασης
  • Πως με την Ενεργητική Ακρόαση μεγιστοποιούμε το αποτέλεσμα της διάγνωσης και ανάδειξης των αναγκών του πελάτη και της παρουσίασης του πακέτου λύσεων που προτείνουμε
  • Πως με την Συναισθηματική Νοημοσύνη βελτιστοποιούμε το αποτέλεσμα της διαχείρισης των αντιρρήσεων
  • Πως να υποστηρίζεις τους πελάτες σου με την μέθοδο του Coaching
  • Πως να αποκτήσεις αυτό-εκτίμηση και αυτοπεποίθηση
  • Η ατομική ευθύνη για προσωπική εξέλιξη / βελτίωση / ανάπτυξη

Εισηγήτρια: Αναστασία Παπαδανιήλ

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου | 6:00 μ.μ. – 8:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε επίπεδο B2B πωλήσεων και Marketing
  • Leads generation & Sales Forecasting στην εποχή του AI 
  • Χρήση ΑΙ tools (Bots, Agents) για βελτίωση της εμπειρίας πελατών 
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως επιταχυντής της επιχειρηματικής λειτουργίας (καλές πρακτικές)

 

Εισηγητής: Γιάννης Αγγελάκης

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου & Δευτέρα 4 Μαρτίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Τεχνικές διερεύνησης και δημιουργίας αναγκών
  • Τρόποι παρουσίασης: των χαρακτηριστικών, των πλεονεκτημάτων και των ωφελειών
  • Κατανόηση του τρόπου με τον οποίον αποφασίζει ο πελάτης
  • Εξυπηρέτηση μετά την πώληση
  • Πρακτικές και μέθοδοι αξιολόγησης πελατών (Α1, Α2, …. C2, C3, D)
  • Τεχνικές σχεδιασμού περιοχών πωλήσεων & επισκέψεων

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη, 6 Μαρτίου & Δευτέρα 11 Μαρτίου | 6:30 μ.μ. – 8:30 μ.μ.

Θεματολογία :

  • O Ρόλος των πωλητών  Β2Β
  • Οι Διαφορές του παραδοσιακού Πωλητή από το Πωλητή – Σύμβουλο
  • Οι 4Χ…4 τύποι των Πελατών Β2Β
  • Οι 6Χ… 6  τύποι των Πωλητών Β2Β
  • Πως διαχειριζόμαστε τους 4Χ4 διαφορετικούς τύπους Πελατών
  • Για ποιο λόγο πρέπει να εμπλουτίσει το συμπεριφορικό του στυλ ένας Πωλητής Β2Β και όχι ο Πελάτης
  • Πως ανακαλύπτουμε τον χαρακτήρα τους και πως και πως τους διαχειριζόμαστε για μία win-win σχέση συνεργασίας 

 

Εισηγητής: Γιώργος Γεωργαλάς

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη, 13 Μαρτίου & Τετάρτη 20 Μαρτίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Βασικές Έννοιες και Αρχές του Marketing
  • Συμπεριφορά του Καταναλωτή – Λήψη Αγοραστικής Απόφασης
  • Τμηματοποίηση της Αγοράς
  • Έρευνα Marketing – Σχέδιο Marketing
  • Ανάπτυξη Νέων προϊόντων και Καινοτομία – Στρατηγικές προϊόντος

Εισηγήτρια: Αναστασία Παπαδανιήλ

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη 27  Μαρτίου & Δευτέρα 1 Απριλίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Αντιμετωπίστε την διαπραγμάτευση στην πώληση
  • Ποιες οι τεχνικές διαπραγμάτευσης
  • Τα 7 στάδια της διαπραγμάτευσης
  • Δημιουργείστε το προσωπικό σας στυλ διαπραγμάτευσης
  • Προετοιμάστε τον εαυτό σας ανάλογα με το είδος της διαπραγμάτευσης
  • Η γλώσσα του Σώματος
  • Χαράξτε την κατάλληλη διαπραγματευτική στρατηγική πριν την πώληση
  • Διαχειριστείτε έξυπνα τα συναισθήματα σας
  • Αντιμετωπίστε τις προκλήσεις
  • Φθάστε στο πολυπόθητο “win-win” κλείσιμο

 

Εισηγητής: Χρήστος Πούρικας

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη, 3 Απριλίου & Δευτέρα 8 Απριλίου | 6:00 μ.μ. – 8:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Ανάλυση αγοράς και Στρατηγικές Πωλήσεων
  • Price positioning
  • Τεχνικές πρόβλεψης Πωλήσεων
  • Τεχνικές διαμόρφωσης στόχων πωλήσεων (O.G.S.A.M) σε υφιστάμενο και δυνητικό πελατολόγιο
  • Τεχνικές διαμόρφωσης ενεργειών επίτευξης στόχου
  • Μέθοδοι παρακολούθησης πορείας υλοποίησης των στόχων
  • Έμφαση στην ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα – Τεχνικές ανασχεδιασμού – Διαχείριση Αλλαγών
  • Τρόποι ανάδειξης προβλημάτων ομάδας πωλήσεων και τεχνικών επίλυσης αυτών

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη, 10 Απριλίου  | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Τα οικονομικά των Πωλήσεων
  • Αξιολόγηση κερδο-ικανότητας & προοπτικών : Πελατολογίου, Καναλιών διανομής, Μίγματος Προϊόντων και Πελατών (Customer Mix & Product Mix)
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ? Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Credit Policy & Credit Control
  • Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση εμπορικών δεδομένων

 

 

Εισηγητής: Ιωάννης Ζησιμάτος

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα, 15 Απριλίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Σύγχρονα Roles Plays μεταξύ των εισηγητών για πρακτική εμπέδωση από τους συμμετέχοντες.

ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το πρόγραμμα Complete με Πιστοποίηση απο την EuroCert διατίθεται με προνομιακή έκπτωση:

 

  • 15% για 2 – 4 Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 850€ μόνο → 720 € 
  • 25% για 5 – 8 Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 850€ μόνο → 630 € 
  • 35% για  9+ Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 850€ μόνο →  550 € 

Πληροφορίες πληρωμής :

  • Η συμμετοχή θα επιβεβαιώνεται με πληρωμή 40% προκαταβολής του συνολικού τιμήματος.
  • Η εξόφληση θα πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την έναρξη.
  • Ειδική Προσφορά : Σε περίπτωση προεξόφλησης όλου του ποσού, έξτρα έκπτωση 5%.

 

**Η προκαταβολή δεν δύναται να αξιοποιηθεί για άλλες εκπαιδευτικές υπηρεσίες ή σε συνδυασμό με άλλες προωθητικές ενέργειες.  

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.