For Non-Financials – Πρακτικά Θέματα για Οικονομικά Επιχειρήσεων

For Non-Financials - Πρακτικά Θέματα για Οικονομικά Επιχειρήσεων

Σε ποιους απευθύνεται :

Κυρίως σε προσωπικό και στελέχη επιχειρήσεων όλων των λειτουργιών (εμπορική, πωλήσεων, παραγωγής, αποθηκών κλπ) χωρίς προηγούμενη κατάρτιση στα χρηματοοικονομικά.

 

Σκοπός / Οφέλη Προγράμματος :

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου αυτού, οι συμμετέχοντες θα μπορούν :

  • Να γνωρίσουν τους βασικούς οικονομικούς όρους που χρησιμοποιούνται στην οικονομική διοίκηση των επιχειρήσεων
  • Να υπολογίζουν τα κέρδη και τις ζημιές ολόκληρης της επιχείρησης ή τμήματός της
  • Να αναγνωρίζουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την ρευστότητα της επιχείρησης
  • Να χρησιμοποιούν αριθμοδείκτες για την μέτρηση της αποδοτικότητας αλλά και την αξιολόγηση της βιωσιμότητας της επιχείρησης
  • Να λαμβάνουν αποφάσεις για βελτίωση των κερδών αλλά και των ταμειακών ροών
  • Να σχεδιάζουν τις κατάλληλες πολιτικές σε ευαίσθητους τομείς όπως στην τιμολόγηση, στις πιστώσεις πελατών, στην τήρηση stock αποθεμάτων, κ.λ.π

 

Ενδεικτική Θεματολογία :

  • Πως παρακολουθώ την οικονομική απόδοση του τμήματος μου ;
  • Πώς αξιολογώ την συμβολή του τμήματος μου στην πορεία μίας επιχείρησης ;
  • Πως επηρεάζει την οικονομική απόδοσή του τμήματός μου, η πορεία των άλλων τμημάτων ;
  • Δείκτες (KPI’s) ανά τμήμα. Πως τους ερμηνεύουμε ;
  • Working Capital
  • Κύκλος Μετατροπής Μετρητών (CCC)
  • Κυκλοφορούν Ενεργητικό
  • Βραχυπρόθεσμες και Μακροπρόθεσμες Υποχρεώσεις
  • Άμεσα / έμμεσα, σταθερά / μεταβλητά κόστη και η μέθοδος του Νεκρού Σημείου (το σημείο των πωλήσεων που έχω μηδέν κέρδη)
  • Έξοδα κατά είδος και ποια τα έξοδα κατά προορισμό
  • Πως διαμορφώνω πολιτικές και στόχους
    • Πωλήσεων
    • Αγορών,
    • Εξόδων,
    • Πιστώσεων Πελατών – Προμηθευτών,
    • Διαχείρισης Αποθεμάτων
    • Παραγωγής
  • Πως κτίζω ένα αποτελεσματικό Credit Control ;
  • Αξιολόγηση κερδοϊκανότητας και προοπτικών πελατολογίου και προϊόντων / υπηρεσιών
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ποια τα βέλτιστα % Μικτού Κέρδους: % Margin και % Markup.
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς, μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ;
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κ.λ.π)
  • Πως κτίζουμε και πως παρακολουθούμε τους προϋπολογισμούς Πωλήσεων, Μικτών Κερδών, Αγορών, Εξόδων ;
  • Πως κτίζω ένα ταμειακό προγραμματισμό ;
  • Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet) και πως τα Οικονομικά Αποτελέσματα (P&L) ;
  • Έννοιες όπως : Margin, Markup, DSO, Aging, DIO, DPO, Break Even, EBITDA, Gross Sales & Discounts, Forecast, Budgetary Control, Credit Control, Gross & Net Profit, Factoring, Leasing, YTD, CCC, Venture Capital, On credit, ΦΠΑ, Χρέωση – Πίστωση (debit / credit), Κόστη Μισθοδοσίας, NPV, IRR, WACC

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.