Με Διονύση Γρηγορόπουλο μέσω Zoom
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
- Η ανάγκη για συνεχής βελτίωση των στρατηγικών σχεδιασμού της ζήτησης και η ακρίβεια υπολογισμού τους
- Το λειτουργικό κόστος και ο χρόνος μελέτης και αξιολόγησης των δεδομένων για βελτίωση της πρόβλεψης της ζήτησης
- Ο καθορισμός της πρόβλεψης της ζήτησης, ο σχεδιασμός και ποια είναι η διαφορά μεταξύ τους.
- Η ασφαλής πρόβλεψη της ποσότητας του προϊόντος που πρόκειται να πωληθεί, να μεταφερθεί ή να χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου
- Ο προγραμματισμός ζήτησης ως μια διαδικασία προγραμματισμού των μελλοντικών ενεργειών, με βάση μια πρόβλεψη
- Τα πλεονεκτήματα μιας ακριβούς πρόβλεψης και σχεδιασμού
- Οι τάσεις της αγοράς (Forecasting ) για το τι ο πελάτης σας πρόκειται να ζητήσει από εσάς
- Η εστίαση στις προβλέψεις με σκοπό την μείωση του κόστους και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη .
- Η οργάνωση και τη διαδικασία προγραμματισμού της ζήτησης
- Η λογική του σχεδιασμού της ζήτησης σε σχέση με την στρατηγική της εταιρείας
- Η κατανόηση στρατηγικών διατήρησης προϊόντων π.χ. make-to-stock, make-to-order.
- Η εφαρμογή του ABC στα προϊόντα
- Η ανάπτυξη στρατηγικών διανομής προϊόντων και της αποθήκευσης
- Η πρόβλεψη και την πολιτική διαχείρισης αποθέματος, Στρατηγικές μείωσης αποθεμάτων και της δομής προγραμματισμού της Ζήτησης
- Ο προσδιορισμός του καλύτερου τρόπου πρόβλεψης ενός πιο ρεαλιστικού επιπέδου μελλοντικής ζήτησης για προϊόντα ή / και υπηρεσίες
- Η κατανόηση των ενεργειών του πελάτη που οδηγούν τη ζήτηση (customer Service)
- Τα νέα μοντέλα υπολογισμού και τα τεχνολογικά εργαλεία
- Τα KPI’S
- Το Demand Planning στο e-commerce
Σε ποιους απευθύνεται :
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε στελέχη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Supply Chain Directors, Logistics Managers, Οικονομικής Διεύθυνσης και Διεύθυνση Πωλήσεων. Επίσης αφορά στελέχη που ασχολούνται με Customer Service, Forecasting, Προγραμματισμό Παραγωγής, Υπεύθυνους Αγορών, Buyers, Product Managers, καθώς και σε Υπεύθυνους Αποθηκών, Marketing και Πληροφορικής.