Για Πώληση Υπηρεσιών : Sales Β2Β & Customer Service Masterclass_Open

Για Πώληση Υπηρεσιών : Sales Β2Β & Customer Service Masterclass


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό

Σε ποιους απευθύνεται :

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπροσώπους Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών, επιχειρήσεων Υπηρεσιών

 

Σκοπός του σεμιναρίου:

  • Να γνωρίζουν τις στρατηγικές και τακτικές ανάπτυξης του πελατολογίου, χτισίματος εμπιστοσύνης και καλών σχέσεων, καθώς και των τακτικών κλεισίματος περισσότερων και υψηλότερων πωλήσεων
  • Να εφαρμόζουν δεξιότητες ανάδειξης αναγκών, διαχείρισης αντιρρήσεων, και διαπραγματεύσεων, ενσυναίσθησης – ενεργητικής ακρόασης, λεκτικής ικανότητας – πειθούς, διεκδικητικότητας, υπομονής και επιμονής, οργάνωσης χρόνου και ακόμη, διαχείρισης άγχους πωλήσεων μέσω της κατάλληλης προετοιμασίας και ενδυνάμωσης
  • Να διακρίνουν το συμπεριφορικό προφίλ κάθε πελάτη / αγοραστή όπου χρειάζεται να δώσουν έμφαση και να κατανέμουν ανάλογα τις ενέργειες και τις προσπάθειές τους, ώστε να διατηρούν ικανοποιημένους και μακροχρόνιους πελάτες

 

Μεθοδολογία:

Η μάθηση των συμμετεχόντων οικοδομείται αποτελεσματικά γιατί εξασφαλίζεται η ενεργός συμμετοχή τους, μέσα από :

  • την πρακτική προσέγγιση των προτεινόμενων θεματικών ενοτήτων,
  • την παρουσίαση και ανάλυση πραγματικών παραδειγμάτων
  • την αξιολόγηση μελετών περίπτωσης (case studies)
  • την αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτές

 

Το πρόγραμμα συνοπτικά:

Βασικές Τεχνικές & Διαδικασίες Πωλήσεων

  • Ορισμός πώλησης – οι 3 προϋποθέσεις / πυλώνες για την επιτυχία
  • Κατανοώντας τις ανάγκες, ελλείψεις και προσδοκίες των πελατών
  • Οι πολλαπλοί ρόλοι του εκπροσώπου εξυπηρέτησης και πωλήσεων του λογιστικού γραφείου στην επικοινωνία του με πελάτη
  • Τα 10 στάδια της συστηματικής πώλησης
  • Κερδίζοντας τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη του συνομιλητή
  • Αποτελεσματική διάγνωση και καταγραφή των αναγκών και ιδιαιτεροτήτων των πελατών
  • Πειστική ομιλία και παρουσίαση του εύρους των λύσεων και υπηρεσιών
  • Διαχείριση αντιρρήσεων πελατών και τρόποι βέλτιστης ανταπόκρισης στα ερωτήματα τους
  • Κλείσιμο πώλησης / συμφωνίας με πελάτη και καθορισμός όρων Συνεργασίας

 

Εξυπηρέτηση και Πώληση σε Υφιστάμενους Πελάτες :

  • Ορισμός της ποιότητας στις υπηρεσίες – κριτήρια / δείκτες
  • Πως ερμηνεύετε και εκφράζετε την “άριστη” εξυπηρέτηση”;
  • Εξυπηρέτηση και διαδικασίες
  • Εξυπηρέτηση και ανθρώπινες συμπεριφορές
  • Η αρχή της συνεχούς βελτίωσης στις υπηρεσίες (the Kaizen Principle)
  • Γιατί και πως πρέπει να προλαμβάνετε τα παράπονα των πελατών
  • Το follow up και η διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες
  • Πως να ζητάτε και να παίρνετε συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες
  • Αυξάνοντας τη μέση αξία (€) συναλλαγών ανά πελάτη (upselling & cross-selling)

 

Ανάπτυξη Πελατολογίου & Τεχνικές Μάρκετινγκ :

  • Business success scoreboard : ανάλυση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της επιχείρησης και επισήμανση σημείων προς βελτίωση / ανάπτυξη
  • Εικόνα και ταυτότητα της επιχείρησης: μέριμνα και προβολή προς τα έξω
  • Επισήμανση κοινών – πελατών ενδιαφέροντος (target markets)
  • Διαμορφώνοντας ελκυστικές και ανταγωνιστικές προτάσεις υπηρεσιών
  • Επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες μέσω direct marketing
  • Αξιοποίηση των social media για προσέλκυση πελατών : tips για την σελίδα στο Facebook, πως και τι να ανεβάζετε στα posts για να γνωστοποιείτε το έργο σας και να ελκύετε νέους πελάτες
  • Δημιουργία και ανάρτηση ενημερωτικού -πληροφοριακού υλικού (blogs, newsletter)
  • Διοργάνωση events για επαφές με επιχειρήσεις / πελάτες ενδιαφέροντος
  • Διαμόρφωση πρακτικού πλάνου μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας

 


Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας!


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.