Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Σε ποιους απευθύνεται :
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εκπροσώπους Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών, επιχειρήσεων Υπηρεσιών
Σκοπός του σεμιναρίου:
- Να γνωρίζουν τις στρατηγικές και τακτικές ανάπτυξης του πελατολογίου, χτισίματος εμπιστοσύνης και καλών σχέσεων, καθώς και των τακτικών κλεισίματος περισσότερων και υψηλότερων πωλήσεων
- Να εφαρμόζουν δεξιότητες ανάδειξης αναγκών, διαχείρισης αντιρρήσεων, και διαπραγματεύσεων, ενσυναίσθησης – ενεργητικής ακρόασης, λεκτικής ικανότητας – πειθούς, διεκδικητικότητας, υπομονής και επιμονής, οργάνωσης χρόνου και ακόμη, διαχείρισης άγχους πωλήσεων μέσω της κατάλληλης προετοιμασίας και ενδυνάμωσης
- Να διακρίνουν το συμπεριφορικό προφίλ κάθε πελάτη / αγοραστή όπου χρειάζεται να δώσουν έμφαση και να κατανέμουν ανάλογα τις ενέργειες και τις προσπάθειές τους, ώστε να διατηρούν ικανοποιημένους και μακροχρόνιους πελάτες
Μεθοδολογία:
Η μάθηση των συμμετεχόντων οικοδομείται αποτελεσματικά γιατί εξασφαλίζεται η ενεργός συμμετοχή τους, μέσα από :
- την πρακτική προσέγγιση των προτεινόμενων θεματικών ενοτήτων,
- την παρουσίαση και ανάλυση πραγματικών παραδειγμάτων
- την αξιολόγηση μελετών περίπτωσης (case studies)
- την αλληλεπίδραση με τους εκπαιδευτές
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
Βασικές Τεχνικές & Διαδικασίες Πωλήσεων
- Ορισμός πώλησης – οι 3 προϋποθέσεις / πυλώνες για την επιτυχία
- Κατανοώντας τις ανάγκες, ελλείψεις και προσδοκίες των πελατών
- Οι πολλαπλοί ρόλοι του εκπροσώπου εξυπηρέτησης και πωλήσεων του λογιστικού γραφείου στην επικοινωνία του με πελάτη
- Τα 10 στάδια της συστηματικής πώλησης
- Κερδίζοντας τη συμπάθεια και την εμπιστοσύνη του συνομιλητή
- Αποτελεσματική διάγνωση και καταγραφή των αναγκών και ιδιαιτεροτήτων των πελατών
- Πειστική ομιλία και παρουσίαση του εύρους των λύσεων και υπηρεσιών
- Διαχείριση αντιρρήσεων πελατών και τρόποι βέλτιστης ανταπόκρισης στα ερωτήματα τους
- Κλείσιμο πώλησης / συμφωνίας με πελάτη και καθορισμός όρων Συνεργασίας
Εξυπηρέτηση και Πώληση σε Υφιστάμενους Πελάτες :
- Ορισμός της ποιότητας στις υπηρεσίες – κριτήρια / δείκτες
- Πως ερμηνεύετε και εκφράζετε την “άριστη” εξυπηρέτηση”;
- Εξυπηρέτηση και διαδικασίες
- Εξυπηρέτηση και ανθρώπινες συμπεριφορές
- Η αρχή της συνεχούς βελτίωσης στις υπηρεσίες (the Kaizen Principle)
- Γιατί και πως πρέπει να προλαμβάνετε τα παράπονα των πελατών
- Το follow up και η διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες
- Πως να ζητάτε και να παίρνετε συστάσεις από ευχαριστημένους πελάτες
- Αυξάνοντας τη μέση αξία (€) συναλλαγών ανά πελάτη (upselling & cross-selling)
Ανάπτυξη Πελατολογίου & Τεχνικές Μάρκετινγκ :
- Business success scoreboard : ανάλυση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της επιχείρησης και επισήμανση σημείων προς βελτίωση / ανάπτυξη
- Εικόνα και ταυτότητα της επιχείρησης: μέριμνα και προβολή προς τα έξω
- Επισήμανση κοινών – πελατών ενδιαφέροντος (target markets)
- Διαμορφώνοντας ελκυστικές και ανταγωνιστικές προτάσεις υπηρεσιών
- Επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες μέσω direct marketing
- Αξιοποίηση των social media για προσέλκυση πελατών : tips για την σελίδα στο Facebook, πως και τι να ανεβάζετε στα posts για να γνωστοποιείτε το έργο σας και να ελκύετε νέους πελάτες
- Δημιουργία και ανάρτηση ενημερωτικού -πληροφοριακού υλικού (blogs, newsletter)
- Διοργάνωση events για επαφές με επιχειρήσεις / πελάτες ενδιαφέροντος
- Διαμόρφωση πρακτικού πλάνου μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας