Νέα

Exports

Εισηγητής

Πληροφορίες

Ντιούδης Τάσος & Δασκαλάκης Βασίλης

Τ. 210 27 94 991-2-5
F. 210 27 94 998
E. Seminars@fbsolutions.gr

Ημερομηνία & Ώρα

Ημερομηνία: Πέμπτη 01/11/2018
Διάρκεια: 4 ώρες
Ώρα: 17:00 – 21:00
Τιμή: 140€ / άτομο
Έκπτωση έως 20/11/2018: 110€ / άτομο

Τοποθεσία

Αίθουσες της Zisimatos Seminars & Management
Κλιμάνογλου 32, Νέα Ιωνία

Η Συμμετοχή της Επιχείρησης σε Εμπορικές Εκθέσεις

Σε Ποιους Απευθύνεται

  • Επιχειρηματίες στον κλάδο της μεταποίησης-τυποποίησης πάσης φύσεως προϊόντων
  • Βιομηχάνους – Βιοτέχνες
  • Στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας
  • Χονδρεμπόρους
  • Εισαγωγείς – Εξαγωγείς προϊόντων πάσης φύσεως
  • Αγρότες-Παραγωγούς-Επιχειρήσεις Αγροδιατροφικού τομέα
  • Ομάδες Παραγωγών, Clusters, Αγροτικούς Συνεταιρισμούς, ΚΟΙΝΣΕΠ

Σκοπός

Οι συμμετέχοντες στο Workshop θα αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για να:

– Επιλέξουν από μόνοι τους με ευκολία τις πλέον κατάλληλες εμπορικές εκθέσεις για την συμμετοχή της επιχείρησης τους (σε ετήσια βάση)

– Προετοιμάσουν με τον καλύτερο τρόπο την συμμετοχή της επιχείρησής τους σε εμπορικές εκθέσεις στην Ελλάδα ή/και το εξωτερικό

– Να καταρτίσουν με σαφήνεια τον προϋπολογισμό συμμετοχής της επιχείρησής τους στις εκθέσεις που έχουν επιλέξει

– Να καθορίσουν τους στόχους της συμμετοχής της επιχείρησής τους στις επιλεγμένες εκθέσεις και ως εξής:

  • Η εξεύρεση νέων πελατών
  • Η αναζήτηση αντιπροσώπων, διακινητών, εισαγωγέων, πελατών λιανικής
  • Η είσοδος σε μια νέα διεθνή αγορά
  • Η τοποθέτηση ενός νέου προϊόντος στην προϊοντική γκάμα της επιχείρησης
  • Η ενίσχυση της πιστότητας των πελατών τους
  • Η βελτίωση της θέσης της επιχείρησής τους στην αγορά
  • Η προβολή-διαφήμιση-προώθηση των προϊόντων της επιχείρησης
  • Η έρευνα αγοράς για στοχευμένες χώρες/αγορές-στόχους
  • Η παρακολούθηση & χρησιμοποίηση τεχνολογικών εξελίξεων στην παραγωγή, συσκευασία, διάθεση των προϊόντων της επιχείρησης
  • Η αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης (κυρίως σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα)

Θεματολογία

A. Η ΕΚΘΕΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

  1. Οι στόχοι της επιχείρησης με την συμμετοχή της σε Εκθέσεις-Επιχειρηματική Στρατηγική
  2. Καταγραφή-Ανάλυση-Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων της επιχείρησης αναφορικά με την συμμετοχή της σε Εκθέσεις

B. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  1. Κριτήρια με τα οποία επιλέγεται η καταλληλότερη Έκθεση για την επιχείρηση
  2. Ορισμός υπευθύνου/συντονιστή της επιχείρησης για την επιλεγμένη Έκθεση
  3. Συλλογή πληροφοριών & στοιχείων για την επιλεγμένη Έκθεση (Προσκλήσεις, κτλ.)

Γ. ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

  1. Κατάρτιση του προϋπολογισμού (budget) συμμετοχής στην έκθεση
  2. Επιλογή των στελεχών ή/και εξωτερικών συνεργατών που θα εκπροσωπήσουν την επιχείρηση στην Έκθεση
  3. Διαδικαστικά θέματα (αεροπορικά εισιτήρια, διαμονή, μεταφορές, κτλ.)
  4. Εξασφάλιση του περιπτέρου/stand, διαμόρφωση, διακόσμηση, γραφικά, εταιρική ταυτότητα. κτλ.
  5. Εκπαίδευση των εκπροσώπων της επιχείρησης στην Έκθεση
  6. Προετοιμασία & αναπαραγωγή του προωθητικού/διαφημιστικού υλικού (flyers, prospectus, οπτικοακουστικό υλικό, κτλ.)
  7. Προπαρασκευαστικές ενέργειες μάρκετινγκ, επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες, αξιοποίηση της λίστας συμμετοχής λοιπών εκθετών ή/και επισκεπτών

 Δ. ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

  1. Εύρυθμη λειτουργία του περιπτέρου/stand της επιχείρησης
  2. Τεχνικές προσέγγισης & επικοινωνίας υφιστάμενων & νέων πελατών
  3. Δημιουργία νέου πελατολογίου & λίστας νέων επαφών

 Ε. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

  1. Ενέργειες για την αποξήλωση και απομάκρυνση των υλικών του περιπτέρου/stand και την μεταφορά του εξοπλισμού στην έδρα της επιχείρησης.
  2. Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την συμμετοχή στην έκθεση. Δημιουργία βάσεως δεδομένων για την συμμετοχή της επιχείρησης σε μελλοντικές Εκθέσεις.
  3. Οικονομικός απολογισμός της συμμετοχής της επιχείρησης στην Έκθεση σε σχέση:
    • με τον αρχικώς καθορισμένο προϋπολογισμό (budget)
    • με τα οφέλη που προέκυψαν από την συμμετοχή της επιχείρησης στην Έκθεση
  4. Καθορισμός πλάνου ενεργειών για την δημιουργία νέων συνεργασιών μέσω της αξιοποίησης των επαφών που έγιναν στην Έκθεση με ενδιαφερόμενους νέους πελάτες (Follow up).

ΣΤ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ & ΔΙΕΘΝΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΝΑ

      ΚΛΑΔΟ

Σύμφωνα με το επίσημο Καλεντάρι των Εμπορικών Εκθέσεων για το 2018 & το 2019

Ζ. ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ (Workshop) με θέμα:

“Δημιουργία Καταλόγου Απαιτούμενων Ενεργειών (Checklist) της επιχείρησης για κάθε στάδιο της Έκθεσης”

Η. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες