Ηγεσία: Πράξη και Αποτελεσματικότητα

Ηγεσία: Πράξη και Αποτελεσματικότητα


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό

Διάρκεια Σεμιναρίου : 8 ώρες

Τιμή : 400€

Ημερομηνία : Θα ανακοινωθεί σύντομα!


Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές τμημάτων.

 

Σκοπός Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο έχει ως στόχο να παρέχει κατανόηση και πρακτικές δεξιότητες σχετικά με τη Διοίκηση, την Επικοινωνία, την Ηγεσία και την Ανάπτυξη Προσωπικού σε μια επιχείρηση.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αναγνωρίζουν και να προσαρμόζουν τα στυλ διοίκησης, να διαχειρίζονται τις προσωπικότητες της ομάδας, να δημιουργούν επιτυχημένα οράματα, να οργανώνουν τις ομάδες και να διαχειρίζονται τις αλλαγές.

Επίσης, θα αναπτύξουν δεξιότητες για την παραγωγικότητα, την επικοινωνία και την ενθάρρυνση των εργαζομένων, καθώς και πρακτικές για την αυτο-βελτίωση και τη διαχείριση του άγχους.

 

Θεματολογία Εκπαίδευσης:

 

1.Στυλ Διοίκησης και Οργάνωσης

  • Ποια στυλ Διοίκησης & Συμπεριφορών επιβάλλεται να διαθέτω και ποια ταιριάζουν στην ομάδα μου
  • Πως επηρεάζεται το Στυλ Διοίκησης μου από τις διαφορετικές προσωπικότητες των ατόμων της Ομάδας μου
  • Πως διαμορφώνονται επιτυχημένα οράματα και πως παντρεύονται οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
  • Τα μοντέλα οργάνωσης για κάθε τμήμα μιας επιχείρησης και οι 5 πιο σημαντικές αρμοδιότητες ενός Manager

 

2.Ηγεσία και Παραγωγικότητα:

  • Από την παρακίνηση πώς οδηγώ τον εργαζόμενο στην αυτό-παρακίνηση;
  • Πώς διαμορφώνω επικοινωνιακό μοντέλο μεταξύ ηγέτη και ομάδας με στόχο την πρόληψη και αποτελεσματική διαχείριση ενδο-εταιρικών συγκρούσεων;
  • Πώς οι μέθοδοι παρακίνησης αυξάνουν την αφοσίωση των εργαζομένων;
  • Ποιος ο ρόλος της ανοικτής επικοινωνίας στην άσκηση ηγεσίας;

 

3. Τα «Α» της Ανάπτυξης επιχειρηματιών και στελεχών:

  • Αυτοφροντίδα
  • Αυτοβελτίωση
  • Αυτογνωσία
  • Αυτοπεποίθηση

 

4.Επικοινωνία επιχειρήσεων: η διάχυση της άτυπης γνώσης και η σχέση τους με την συναισθηματική και γνωστική εμπιστοσύνη των εργαζομένων:

  • Τεχνικές αυτοφροντίδας και αυτοβελτίωσης στελεχών μέσω στοχευμένων παρεμβάσεων (εκπαιδευτικών-περιβαλλοντικών-συναισθηματικών-εργασιακών).
  • Χαρτογράφηση επικοινωνιακού προφίλ στελεχιακών ομάδων και ηγετών.
  • Χρειάζεται αποτυπωμένη διαδικασία Internal Communication (IC plan)σε μία επιχείρηση και υπό ποιες προϋποθέσεις;
  • Πώς διαμορφώνω ανοικτή και ξεκάθαρη επικοινωνία με τα στελέχη;
  • Πώς χαρτογραφώ και αξιοποιώ τα ειδικά χαρακτηριστικά (προσωπικότητας και συμπεριφορικά) στελεχών, σε ποιους και για ποιον λόγο;
  • Risk matrix, risk assessment ως μέτρο πρόληψης ενδο-εταιρικών συγκρούσεων και επικοινωνία αυτού στους εργαζομένους.

 

5.Η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Διοίκηση & Οργάνωση Επιχειρήσεων

a. Τι είναι το ΑΙ και πως μετασχηματίζει τις επιχειρήσεις και την επιχειρηματικότητα
b. Data driven decision making και καθορισμός στόχων από δεδομένα
              i. Ανάλυση αγοράς
              ii. Product innovation
c. Επιχειρησιακή αποδοτικότητα (Operational Efficiency)
              i. Αυτοματοποιημένη εισαγωγή δεδομένων
              ii. Διαχείριση αποθήκης και logistics
d. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HR)
              i. Αυτόματος έλεγχος υποψηφίων
              ii. Ανάλυση και αξιολόγηση εργαζομένων

 

6.Decision Making & Change Management

 

Εισηγητές : Ζησιμάτος Γιάννης & Στεφανίδη Ναταλία &  Θωμάς Κωνσταντίνος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.