Management Skills, Organizational & Communication Skills – Masterclass

Management Skills, Organizational & Communication Skills - Masterclass


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Δυνατότητα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων

Η Zisimatos Management :

  • διαθέτει εμπειρία 30 ετών
  • έχει αναλάβει πολλά και σύνθετα έργα σε επιχειρήσεις
  • συνεργάζεται σταθερά και μακροχρόνια με μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις
  • έχει αναπτύξει τις απαραίτητες εκείνες ικανότητες για να συνδυάζει με βέλτιστο τρόπο:
  • Επιχειρησιακή Συμβουλευτική (Business Consulting) και
  • Επιχειρησιακή Εκπαίδευση (Tailor – Made Seminars)

Σκοπός της Zisimatos Management είναι να υποστηρίζει :

  • την Οργάνωση Επιχειρήσεων
  • την Διοίκηση των Επιχειρήσεων
  • την Ανάπτυξη Επιχειρήσεων και Ανθρώπων

 

Σε ποιους απευθύνεται :

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και σε όσους προορίζονται για να εξελιχθούν διοικητικά.

 

Σκοπός και μεθοδολογία του σεμιναρίου :

  • Στυλ (συμπεριφορικά) και Δεξιότητες για Διοίκηση ανθρώπων και Διαχείριση καταστάσεων :
  • Οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
  • Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης και Στυλ Συμπεριφοράς
  • Οι διαφορετικές Προσωπικότητες των Ατόμων μίας ομάδας
  • Απαραίτητες δεξιότητες για το κάθε επίπεδο στελέχους : Technical, Human, Conceptual
  • Προ-απαιτούμενα αποτελεσματικής Διοίκησης :
  • Σχεδιασμός και Οργάνωση
  • Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση
  • Κατεύθυνση / καθοδήγηση
  • Έλεγχος / μέτρηση / αξιολόγηση της ομάδας μου
  • Τα 6 στάδια της BPI (Business process improvement – βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών) και τα βήματα για τη βελτίωση μίας διαδικασίας
    • Οι υπεύθυνοι υλοποίησης ενεργειών / σχεδίων. Η ευθύνη των εμπλεκόμενων
    • Πως ο υπεύθυνος ενός τμήματος πρέπει να νοιάζεται για το έργο των άλλων συνεργαζόμενων τμημάτων
  • Μοντέλα Οργάνωσης και η σημαντικότητα των παραγόντων :
    • Οργανόγραμμα / Ρόλοι Ευθύνης
    • Εκτελεστικές Εργασίες & Διαδικασίες (εσω/τμηματικές και – κυρίως – δια/τμηματικές)
    • Με ποιους συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε (για ποιόν λόγο, κάθε πότε, και με ποιόν τρόπο;)
  • Οι βασικές αρμοδιότητες (ρόλος) ενός Manager :
    • Οργανώνει, προσδιορίζει ενέργειες και αναθέτει
    • Παρακινεί και επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδες του, αλλά και με άλλες ομάδες και managers
    • Θέτει ποιοτικούς στόχους στα μέλη της ομάδας του
    • Παρακολουθεί την απόδοση, αναλύει, αξιολογεί, ερμηνεύει
    • Καταθέτει ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του τρόπου εργασίας και της κερδοφορίας της επιχείρησης
    • Στηρίζει και ασπάζεται τις τελικές αποφάσεις της Διοίκησης που αφορούν είτε το τμήμα του είτε όλη την εταιρία
    • Αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς τους ανθρώπους του
  • Η σημαντικότητα της ανάθεσης / εκχώρησης εργασιών από τον Manager :
    • Τι; (προσδιορισμός εργασιών)
    • Σε ποιους; (στους κατάλληλους)
    • Γιατί; (ποιο το επιθυμητό αποτέλεσμα)
    • Πως-1; (με υποστήριξη σε εκπαίδευση, καθοδήγηση κλπ.)
    • Πως-2; (με παρακολούθηση της πορείας των ανατεθειμένων)
  • Αξιοποίηση Ανθρώπων & Ομάδας :
    • Χαρακτηριστικά πετυχημένων ομάδων και μελών επιτυχημένων ομάδων
    • Ομάδες και δύσκολες συμπεριφορές
    • Συχνές αιτίες συγκρούσεων
    • Τρόποι αξιοποίησης / αναβάθμισης μίας ομάδας
    • Η Διαχείριση προβλημάτων ως ομαδική διεργασία και ατομική ευθύνη
    • Η αναγκαιότητα της κοινής συν-αντίληψης των ανωτέρω
    • Η δέσμευση των ατόμων μίας ομάδας
    • Πρόληψη ή καταστολή; Πολεμούμε με τα προβλήματα ή τα προλαμβάνουμε;
    • Το θαυματουργό τρίπτυχο : Προνοητικότητα, αντανακλαστικά, ανησυχία (ενδιαφέρον)
    • Η λήψη αποφάσεων ως ατομική και ως ομαδική διεργασία
  • Διαχείριση Χρόνου ενός Manager :
    • Η αναβλητικότητα
    • Τα Έκτακτα και οι Κλέφτες Χρόνου
    • H μέτρηση της απόδοσης ενός manager
    • Σεβαστείτε τις Διαδικασίες
  • H αποτελεσματική Επικοινωνία :
    • Η Διαπροσωπική και Εσω/τμηματική Επικοινωνία
    • Η Δια/τμηματική Επικοινωνία και οι δυσκολίες που κρύβονται. Πως ξεπερνούνται
    • Διαχείριση δύσκολων συνεργατών ή/και δύσκολων καταστάσεων
    • Εγώ και ο εαυτός μου : Aυτoγνωσιακή διαδικασία –  Αναγνώριση των αδύναμων και δυνατών σημείων του εαυτού μου – Eντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων – Το σύνδρομο : «δεν είναι δουλειά μου»
    • Εγώ και οι άλλοι : Ενεργητική ακρόαση – Ενσυναίσθηση – Συναισθηματική νοημοσύνη
    • H σημαντικότητα της Ανατροφοδότησης (feedback) και Αναστοχασμός (reflection)
    • Αποτελεσματικές συναντήσεις: Τμηματικές & δια-τμηματικές

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας!


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.