Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Δυνατότητα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων
Η Zisimatos Management :
- διαθέτει εμπειρία 30 ετών
- έχει αναλάβει πολλά και σύνθετα έργα σε επιχειρήσεις
- συνεργάζεται σταθερά και μακροχρόνια με μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις
- έχει αναπτύξει τις απαραίτητες εκείνες ικανότητες για να συνδυάζει με βέλτιστο τρόπο:
- Επιχειρησιακή Συμβουλευτική (Business Consulting) και
- Επιχειρησιακή Εκπαίδευση (Tailor – Made Seminars)
Σκοπός της Zisimatos Management είναι να υποστηρίζει :
- την Οργάνωση Επιχειρήσεων
- την Διοίκηση των Επιχειρήσεων
- την Ανάπτυξη Επιχειρήσεων και Ανθρώπων
Σε ποιους απευθύνεται :
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και σε όσους προορίζονται για να εξελιχθούν διοικητικά.
Σκοπός και μεθοδολογία του σεμιναρίου :
- Στυλ (συμπεριφορικά) και Δεξιότητες για Διοίκηση ανθρώπων και Διαχείριση καταστάσεων :
- Οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
- Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης και Στυλ Συμπεριφοράς
- Οι διαφορετικές Προσωπικότητες των Ατόμων μίας ομάδας
- Απαραίτητες δεξιότητες για το κάθε επίπεδο στελέχους : Technical, Human, Conceptual
- Προ-απαιτούμενα αποτελεσματικής Διοίκησης :
- Σχεδιασμός και Οργάνωση
- Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση
- Κατεύθυνση / καθοδήγηση
- Έλεγχος / μέτρηση / αξιολόγηση της ομάδας μου
- Τα 6 στάδια της BPI (Business process improvement – βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών) και τα βήματα για τη βελτίωση μίας διαδικασίας
- Οι υπεύθυνοι υλοποίησης ενεργειών / σχεδίων. Η ευθύνη των εμπλεκόμενων
- Πως ο υπεύθυνος ενός τμήματος πρέπει να νοιάζεται για το έργο των άλλων συνεργαζόμενων τμημάτων
- Μοντέλα Οργάνωσης και η σημαντικότητα των παραγόντων :
- Οργανόγραμμα / Ρόλοι Ευθύνης
- Εκτελεστικές Εργασίες & Διαδικασίες (εσω/τμηματικές και – κυρίως – δια/τμηματικές)
- Με ποιους συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε (για ποιόν λόγο, κάθε πότε, και με ποιόν τρόπο;)
- Οι βασικές αρμοδιότητες (ρόλος) ενός Manager :
- Οργανώνει, προσδιορίζει ενέργειες και αναθέτει
- Παρακινεί και επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδες του, αλλά και με άλλες ομάδες και managers
- Θέτει ποιοτικούς στόχους στα μέλη της ομάδας του
- Παρακολουθεί την απόδοση, αναλύει, αξιολογεί, ερμηνεύει
- Καταθέτει ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του τρόπου εργασίας και της κερδοφορίας της επιχείρησης
- Στηρίζει και ασπάζεται τις τελικές αποφάσεις της Διοίκησης που αφορούν είτε το τμήμα του είτε όλη την εταιρία
- Αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς τους ανθρώπους του
- Η σημαντικότητα της ανάθεσης / εκχώρησης εργασιών από τον Manager :
- Τι; (προσδιορισμός εργασιών)
- Σε ποιους; (στους κατάλληλους)
- Γιατί; (ποιο το επιθυμητό αποτέλεσμα)
- Πως-1; (με υποστήριξη σε εκπαίδευση, καθοδήγηση κλπ.)
- Πως-2; (με παρακολούθηση της πορείας των ανατεθειμένων)
- Αξιοποίηση Ανθρώπων & Ομάδας :
- Χαρακτηριστικά πετυχημένων ομάδων και μελών επιτυχημένων ομάδων
- Ομάδες και δύσκολες συμπεριφορές
- Συχνές αιτίες συγκρούσεων
- Τρόποι αξιοποίησης / αναβάθμισης μίας ομάδας
- Η Διαχείριση προβλημάτων ως ομαδική διεργασία και ατομική ευθύνη
- Η αναγκαιότητα της κοινής συν-αντίληψης των ανωτέρω
- Η δέσμευση των ατόμων μίας ομάδας
- Πρόληψη ή καταστολή; Πολεμούμε με τα προβλήματα ή τα προλαμβάνουμε;
- Το θαυματουργό τρίπτυχο : Προνοητικότητα, αντανακλαστικά, ανησυχία (ενδιαφέρον)
- Η λήψη αποφάσεων ως ατομική και ως ομαδική διεργασία
- Διαχείριση Χρόνου ενός Manager :
- Η αναβλητικότητα
- Τα Έκτακτα και οι Κλέφτες Χρόνου
- H μέτρηση της απόδοσης ενός manager
- Σεβαστείτε τις Διαδικασίες
- H αποτελεσματική Επικοινωνία :
- Η Διαπροσωπική και Εσω/τμηματική Επικοινωνία
- Η Δια/τμηματική Επικοινωνία και οι δυσκολίες που κρύβονται. Πως ξεπερνούνται
- Διαχείριση δύσκολων συνεργατών ή/και δύσκολων καταστάσεων
- Εγώ και ο εαυτός μου : Aυτoγνωσιακή διαδικασία – Αναγνώριση των αδύναμων και δυνατών σημείων του εαυτού μου – Eντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων – Το σύνδρομο : «δεν είναι δουλειά μου»
- Εγώ και οι άλλοι : Ενεργητική ακρόαση – Ενσυναίσθηση – Συναισθηματική νοημοσύνη
- H σημαντικότητα της Ανατροφοδότησης (feedback) και Αναστοχασμός (reflection)
- Αποτελεσματικές συναντήσεις: Τμηματικές & δια-τμηματικές