Η Ζisimatos Management :
- διαθέτει εμπειρία 30 ετών
- έχει αναλάβει πολλά και σύνθετα έργα σε επιχειρήσεις
- συνεργάζεται σταθερά και μακροχρόνια με μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις
- έχει αναπτύξει τις απαραίτητες εκείνες ικανότητες για να συνδυάζει με βέλτιστο τρόπο:
- Επιχειρησιακή Συμβουλευτική (Business Consulting) και
- Επιχειρησιακή Εκπαίδευση (Tailor – Made Seminars)
Σκοπός της Zisimatos Management είναι να υποστηρίζει :
- την Οργάνωση Επιχειρήσεων
- την Διοίκηση των Επιχειρήσεων
- την Ανάπτυξη Επιχειρήσεων και Ανθρώπων
Για το Ενδο-Εταιρικό αυτό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα παρέχονται :
- Πιστοποιητικά παρακολούθησης
- Δυνατότητα πιστοποίησης γνώσεων μέσω εξετάσεων (διεθνής φορέας : Eurocert)
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Συζήτηση επί απαντήσεων σε ερωτηματολόγια έρευνας (των στελεχών της επιχείρησης)
- Case Studies, Best Practices και Test κατά την διάρκεια του προγράμματος
- Γνώσεις & Εμπειρίες μέσα από μία ικανή Ομάδα Εκπαιδευτών & Συμβούλων με Διευθυντική Εμπειρία.
Σε ποιους απευθύνεται :
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders Επιχειρήσεων και σε όσους προορίζονται για να εξελιχθούν.
Σκοπός και μεθοδολογία του σεμιναρίου :
Πρόκειται για μία ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ εκπαιδευτική διαδικασία, δομημένη σε αυτόνομες ενότητες, που στόχο έχει οι συμμετέχοντες να εντοπίσουν και να εμπλουτίσουν το προσωπικό στυλ Διοίκησης και Ηγεσίας με τις Best Practice τεχνικές και δεξιότητες για την βέλτιστη διαχείριση ανθρώπων, καταστάσεων και στόχων.
Συνοπτικά οι ενότητες :
- Στυλ (συμπεριφορικά) και Δεξιότητες για Διοίκηση ανθρώπων και Διαχείριση καταστάσεων
- Μεθοδολογίες Οργάνωσης & αναδιοργάνωσης
- Οι κρίσιμες αρμοδιότητες (ρόλοι) ενός Manager
- Προ-απαιτούμενα αποτελεσματικής Διοίκησης :
- Η σημαντικότητα της ανάθεσης / εκχώρησης εργασιών από τον Manager :
- Αξιοποίηση Ανθρώπων & Ομάδας :
- Διαχείριση Χρόνου ενός Manager
- H αποτελεσματική Επικοινωνία :
- Six Thinking Hats | Μια τεχνική για δημιουργικά meetings στις Επιχειρήσεις
- Δημιουργικότητα & Καινοτομία
- Problem Solving & Decision Making | Ατομική και Ομαδική Διεργασία
- Η διαχείριση των Αλλαγών (Change Management)
- Πως διαμορφώνουμε στόχους ανά τμήμα, πως συσχετίζονται οι στόχοι μεταξύ τμημάτων και πως όλοι μαζί συσχετίζονται με τους εταιρικούς
- Χρήσιμα Οικονομικά Επιχειρήσεων για Managers
- Stress Management
- Loyalty, Resilience & Wellness
- Case Studies, Best Practices και στοχευμένες συζητήσεις για ανταλλαγή απόψεων
Η εκπαιδευτική προσέγγιση είναι απολύτως πρακτική, με σύγχρονα παραδείγματα, ενώ ενθαρρύνεται η χρήση σχετικών και πραγματικών case studies. Ακολούθως, το σεμινάριο αναπτύσσεται σε απόλυτη διάδραση με τους συμμετέχοντες καθώς η ενεργή συμμετοχή τους εξασφαλίζει την κατανόηση των ενοτήτων που αναλύονται.
Αναλυτική Θεματολογία Προγράμματος (προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες) :
- Στυλ (συμπεριφορικά) και Δεξιότητες για Διοίκηση ανθρώπων και Διαχείριση καταστάσεων :
-
-
- Οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
- Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης και Στυλ Συμπεριφοράς
- Οι διαφορετικές Προσωπικότητες των Ατόμων μίας ομάδας
- Απαραίτητες δεξιότητες για το κάθε επίπεδο στελέχους : Technical, Human, Conceptual
-
- Μεθοδολογίες Οργάνωσης & αναδιοργάνωσης :
-
-
- Οργανόγραμμα / Ρόλοι Ευθύνης
- Εκτελεστικές Εργασίες & Διαδικασίες (εσω/τμηματικές και – κυρίως – δια/τμηματικές)
- Με ποιους συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε (για ποιόν λόγο, κάθε πότε, και με ποιόν τρόπο;)
-
- Οι κρίσιμες αρμοδιότητες (ρόλοι) ενός Manager :
-
-
- Οργανώνει, προσδιορίζει ενέργειες και αναθέτει
- Παρακινεί και επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδες του, αλλά και με άλλες ομάδες και managers
- Θέτει ποιοτικούς στόχους στα μέλη της ομάδας του
- Παρακολουθεί την απόδοση, αναλύει, αξιολογεί, ερμηνεύει
- Καταθέτει ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του τρόπου εργασίας και της κερδοφορίας της επιχείρησης
- Στηρίζει και ασπάζεται τις τελικές αποφάσεις της Διοίκησης που αφορούν είτε το τμήμα του είτε όλη την εταιρία
- Αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς τους ανθρώπους του
-
- Προ-απαιτούμενα αποτελεσματικής Διοίκησης :
-
- Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση
- Κατεύθυνση / καθοδήγηση
- Έλεγχος / μέτρηση / αξιολόγηση της ομάδας μου
- Τα 6 στάδια ενός BPI (βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών) και τα βήματα για τη βελτίωση μίας διαδικασίας
- Οι υπεύθυνοι υλοποίησης ενεργειών / σχεδίων δράσης και η ευθύνη των εμπλεκόμενων
- Πως ο υπεύθυνος ενός τμήματος πρέπει να νοιάζεται για το έργο των άλλων συνεργαζόμενων τμημάτων
-
- Η σημαντικότητα της ανάθεσης / εκχώρησης εργασιών από τον Manager :
-
-
- Τι; (προσδιορισμός εργασιών)
- Σε ποιους; (στους κατάλληλους)
- Γιατί; (ποιο το επιθυμητό αποτέλεσμα)
- Πως-1; (με υποστήριξη σε εκπαίδευση, καθοδήγηση κλπ.)
- Πως-2; (με παρακολούθηση της πορείας των ανατεθειμένων)
-
- Αξιοποίηση Ανθρώπων & Ομάδας :
-
-
- Χαρακτηριστικά πετυχημένων ομάδων και μελών επιτυχημένων ομάδων
- Ομάδες και δύσκολες συμπεριφορές
- Συχνές αιτίες συγκρούσεων
- Τρόποι αξιοποίησης / αναβάθμισης μίας ομάδας
- Η Διαχείριση προβλημάτων ως ομαδική διεργασία και ατομική ευθύνη
- Η αναγκαιότητα της κοινής συν-αντίληψης των ανωτέρω
- Η δέσμευση των ατόμων μίας ομάδας
- Πρόληψη ή καταστολή; Πολεμούμε με τα προβλήματα ή τα προλαμβάνουμε;
- Το θαυματουργό τρίπτυχο : Προνοητικότητα, αντανακλαστικά, ανησυχία (ενδιαφέρον)
-
- Διαχείριση Χρόνου ενός Manager :
-
-
- Η αναβλητικότητα
- Τα Έκτακτα και οι Κλέφτες Χρόνου
- H μέτρηση της απόδοσης ενός manager
- Σεβαστείτε τις Διαδικασίες
-
- H αποτελεσματική Επικοινωνία :
-
-
- Η Διαπροσωπική και Εσω/τμηματική Επικοινωνία
- Η Δια/τμηματική Επικοινωνία και οι δυσκολίες που κρύβονται. Πως ξεπερνούνται
- Διαχείριση δύσκολων συνεργατών ή/και δύσκολων καταστάσεων
- Εγώ και ο εαυτός μου : Aυτoγνωσιακή διαδικασία – Αναγνώριση των αδύναμων και δυνατών σημείων του εαυτού μου – Eντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων – Το σύνδρομο : «δεν είναι δουλειά μου»
- Εγώ και οι άλλοι : Ενεργητική ακρόαση – Ενσυναίσθηση – Συναισθηματική νοημοσύνη
- H σημαντικότητα της Ανατροφοδότησης (feedback) και Αναστοχασμός (reflection)
- Presentation Skills & Γραπτή Επικοινωνία για Managers
-
- Six Thinking Hats | Μια τεχνική για δημιουργικά meetings στις Επιχειρήσεις :
-
-
- Πως θα γίνουν οι συναντήσεις μας δημιουργικές
- Τα 6 στοιχεία για αποτελεσματικά meetings
- Ποια είναι η χρησιμότητά των <<6 thinking hats>>
- Πρακτικά Παραδείγματα
- Πως γίνεται σωστή εφαρμογή στην καθημερινότητά μας
-
- Δημιουργικότητα & Καινοτομία :
-
-
- Καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα και αξιοποιώντας το δημιουργικό δυναμικό
- Συγκροτώντας την τέλεια δημιουργική ομάδα – Αξιολογήστε την ποικιλομορφία της ομάδας
- Η αλυσίδα αξίας της καινοτομίας
- Δημιουργείστε άτομα με στόχο τη δημιουργική τριβή – Απελευθερώστε τις σπίθες της δημιουργικότητας
- Μάθετε από την αποτυχία – Ενθαρρύνετε τον στοχασμό
- Τέσσερις τεχνικές καταιγισμού ιδεών
-
- Problem Solving & Decision Making | Ατομική και Ομαδική Διεργασία :
-
-
- Πως θα ελαφρώσουμε ως Managers τον Διευθυντή μας από το να αποφασίζει για όλα ;
- Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα.
- Οι διαφορετικοί τύποι προβλημάτων στις επιχειρήσεις
- Τα προβλήματα δεν είναι πάντα κακά
- Πως ανακαλύπτουμε, αναδεικνύουμε και αξιολογούμε το πρόβλημα.
- Προβλήματα & Αποφάσεις
- Το δέντρο των αποφάσεων
- Αποτελεσματικές τεχνικές λήψης αποφάσεων
- Επικοινωνία της απόφασης και σχεδιασμός / προγραμματισμός / υλοποίηση / αξιολόγηση μίας απόφασης
-
- Η διαχείριση των Αλλαγών (Change Management) :
-
-
- Η προετοιμασία της ομάδας για την οργανωσιακή αλλαγή
- Τα εμπόδια και οι λακκούβες κατά την διαδικασία αλλαγής. Πως τα προσπερνάμε
- Οι (ανθρώπινες) αντιστάσεις στις αλλαγές και πως τις ξεπερνάμε
- Πως παρακολουθούμε τα στάδια των αλλαγών και πως επεμβαίνουμε όταν χρειάζεται
-
- Πως διαμορφώνουμε στόχους ανά τμήμα, πως συσχετίζονται οι στόχοι μεταξύ τμημάτων και πως όλοι μαζί συσχετίζονται με τους εταιρικούς :
-
-
- Ποιοι ποσοτικοί, αξιακοί και ποιοτικοί στόχοι & kpis ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Πως συσχετίζονται οι στόχοι μεταξύ τμημάτων και πως όλοι μαζί συσχετίζονται με τους εταιρικούς
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας στην επίτευξή τους
-
- Χρήσιμα Οικονομικά Επιχειρήσεων για Managers :
-
-
- Πως διαβάζουμε τα Οικονομικά Αποτελέσματα μίας εταιρίας (P&L) ;
- Πωλήσεις, Μικτά Κέρδη, σταθερά / μεταβλητά έξοδα
- Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet). Ποια τα 4 σημεία που προσέχουμε ;
- Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο του πως επηρεάζεται οικονομικά μίας επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις
-
- Stress Management :
-
-
- Ορισμός άγχους και εργασιακού stress. Ποια η συμπτωματολογία. Ρίζες και αιτίες εργασιακού stress
- Εργασιακό άγχος: πώς εκδηλώνεται, πώς αναγνωρίζεται
- Διαφορά stress και φόβου
- Ο κύκλος του stress και η ολοκλήρωση της συναισθηματικής διαδρομής μέχρι την αναγνώριση – καταπολέμησή του
- Σωματοποίηση και αναγνώριση
- Εργασιακό άγχος: πώς αντιμετωπίζεται
-
- Loyalty, Resilience & Wellness :
-
-
- Εμπιστοσύνη και αμοιβαίος σεβασμός: Πώς να αναπτύξετε ένα περιβάλλον εργασίας βασισμένο στην εμπιστοσύνη και τον αμοιβαίο σεβασμό.
- Παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση των μελών μιας ομάδας
- Συμβουλές για την ανάπτυξη και διατήρηση μιας αφοσιωμένης ομάδας, έτσι ώστε ο Team Leader να εμπνεύσει και να διατηρήσει την αφοσίωση στην ομάδα του
- Τρόποι για να ευαισθητοποιήσετε τους εργαζομένους σας στη σπουδαιότητα του έργου τους
- Αυτό-παρακίνηση και Well Being στον χώρο εργασίας
-
- Case Studies, Best Practices, Role Plays, Team Building Games κατά την διάρκεια του προγράμματος καθώς και στοχευμένες συζητήσεις για ανταλλαγή απόψεων