Μήπως θα μπορούσατε να αυξήσετε τα μερίδια στον κλάδο σας, μειώνοντας τους πελάτες σας ;
Αν δεν έχετε ακόμη αξιολογήσει τους πελάτες σας … κάντε το γρήγορα …
Αν δεν έχετε ακόμη δώσει μορφή στις προοπτικές που λέτε ότι έχετε … ακόμη χειρότερα …
Έχετε προσέξει ότι οι σχέσεις μεταξύ των παρακάτω είναι άμεση και σχετιζόμενη ?
Αριθμού πελατών, αριθμού παραγγελιών, αριθμού γραμμών παραγγελιών, αριθμού πωλητών, αριθμού επισκέψεων, αριθμού αποθηκάριων, αριθμού, αυτοκινήτων, αριθμού οδηγών, αριθμού κωδικών, αριθμού ατόμων στην εξυπηρέτηση πελατών, τετραγωνικών και κυβικών μέτρων στην αποθήκη, ο εξοπλισμός της αποθήκης, οι αυτοματοποιήσεις σε ERP, CRM, WMS, MRP, η τιμολογιακή και πιστωτική πολιτική και ο έλεγχος αυτών, η αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των ανθρώπων σας, ο αριθμός των λαθών, των παραλείψεων, ο αριθμός των ωρών με καθυστερήσεις, ο αριθμός … ο αριθμός .. ο αριθμός ….
Δεν έχει τελειωμό !!
Βήμα πρώτο : δώστε μορφή στις προοπτικές ! Κάντε τις συγκεκριμένες και όχι αερολογίες …
Βήμα δεύτερο : αξιολογήστε τους πελάτες σας !
Πόσα άλλα βήματα έπονται ? Πάρα πολλά !!
Όμως ένα – ένα … Με μία σειρά !!