Μήπως οι πωλητές σας, είναι παραγγελιολήπτες;

Μήπως το αποτέλεσμα του έργου των Β2Β πωλητών σας, θα μπορούσε να το φέρει οποιοσδήποτε που δεν έχει εμπειρία ως πωλητής; Η πώληση έχει τελείως διαφορετική αξία από την παραγγελιοληψία.

Για την παραγγελιοληψία διαμορφώστε ένα εσωτερικό, ολιγομελές τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και κερδίστε κόπο και χρήμα.

Τι κάνει ένας αποτελεσματικός πωλητής;

  • Χειρίζεται τις ειδικές απαιτήσεις και τα συμφέροντα των Πελατών
  • Έχει την φροντίδα ενός ή μιας ομάδας πελατών, στρατηγικά σημαντικούς για τον οργανισμό του
  • Αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ πελάτη και εταιρίας
  • Εκπροσωπεί την εταιρία του σε όλη την οργάνωση του πελάτη και αντίστροφα
  • Κατευθύνει με υπευθυνότητα, σαφήνεια και συντονισμένο τρόπο τη σχέση εταιρίας και πελάτη

Ρωτήστε μας και θα σας βοηθήσουμε …