Σε ποιους απευθύνεται :
Σε πωλητές Β2Β και σε στελέχη τμημάτων πωλήσεων
Σκοπός του σεμιναρίου :
Οι συμμετέχοντες θα κατατάξουν τον εαυτό τους και θα αναπτύξουν γνώσεις που απαιτούνται για την βέλτιστη εφαρμογή στην καθημερινότητά τους κατά την επαφή τους / επικοινωνία με πελάτες.
Θα ενισχύσουν γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τον πελάτη, με σκοπό τις επιτυχείς διαπραγματεύσεις, την διαχείριση των όποιων αντιρρήσεων και δικαιολογιών, την επίτευξη συμφωνιών και όλα αυτά για την αύξηση και διατήρηση της πιστότητάς των πελατών.
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
Ποιοι οι 6+ διαφορετικοί τύποι πωλητών Β2Β. Δυνατά και αδύνατα σημεία
-
-
- Lone Wolf
- Hard Worker
- Problem Solver
- Relationship Builder
- Challenger
- Antitype
- Συνδυασμοί των ανωτέρω
- Τι τύπος πωλητή είσαι ? (υποβολή σε test πριν το σεμινάριο)
- Ποιοι οι 4+ διαφορετικοί τύποι πελατών. Πως τους ανακαλύπτουμε και πως τους διαχειριζόμαστε για μία win-win σχέση συνεργασίας
- Προσεχτικός
- Κυρίαρχος
- Σταθερός
- Επηρεάζων
- Και κάποιοι ΓΝΩΣΤΟΙ τύποι μέσα από τους ανωτέρω :
- Απαιτητικός
- Αναποφάσιστος
- Τελειομανής
- Ξερόλας
- Βιαστικός
- Πιστός
- Άπιστος – ανταγωνισμού
-