Πως από Υπεύθυνος Ομάδας γίνομαι Manager, Coach, Ηγέτης;_tailormade

Πως από Υπεύθυνος Ομάδας γίνομαι Manager, Coach, Ηγέτης;

Για μικρές / μεσαίες επιχειρήσεις


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό

 

Σε ποιους απευθύνεται :

Σε ανερχόμενα στελέχη μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων οπού δεν υπάρχει σαφές οργανόγραμμα και ξεκάθαροι ρόλοι.

Μπορούν να το παρακολουθήσουν :

  • οι υπεύθυνοι ομάδων (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
  • αλλά και το προσωπικό που προορίζεται (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) να αναλάβει κάποια θέση ευθύνης

Το πρόγραμμα συνοπτικά:

  • Πως από ένας απλός υπεύθυνος ομάδας θα γίνω Manager
  • Τα 10 εμπόδια που θα συναντήσω και πως θα τα ξεπεράσω
  • Πώς θα μάθουν οι συνεργάτες μου να με ’’ακούν’’ και πως εγώ θα ωφεληθώ ’’ακούγοντάς’’ τους
  • Όχι μόνο υπακοή σε εντολές ….. αλλά και ανάπτυξη της υπευθυνότητας. Οι 10 τρόποι για να αποτύχουμε.
  • Η επικοινωνία. Τα συνήθη εμπόδια. Διαχείριση διαφωνιών και συγκρούσεων. Οι 5 λειτουργίες του Management.
  • Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων ομάδων
  • Οι διαδικασίες (τμηματικές και δια-τμηματικές) ως εργαλείο Οργάνωσης και Διοίκησης
  • Η εκχώρηση αρμοδιοτήτων σαν εργαλείο Management. Συνηθισμένα εμπόδια στην ανάθεση.
  • Η ενθάρρυνση για την παραγωγή προτάσεων / ιδεών από τους συνεργάτες της ομάδας μας.
  • Η λήψη αποφάσεων είναι μία σημαντική. Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των αποφάσεων μας ?
  • Το κοινό όραμα και οι διαφορετικές κουλτούρες μέσα σε μία επιχείρηση
  • Η διαχείριση μικρών και μεγάλων αλλαγών είναι μία σύνθετη άσκηση. Συμβουλές για την αντίσταση στην αλλαγή.
*Η θεματολογία προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της επιχείρησης και στην διάρκεια του σεμιναρίου

Επιπλέον :

Η εκπαίδευση :

  • Επιμελείται και Εισηγείται από εξειδικευμένο εκπαιδευτή με πρακτική εμπειρία 
  • Θα προσαρμοστεί στις ανάγκες της επιχείρησης κατόπιν διερεύνησης και προετοιμασίας
  • Εξασφαλίζει την ενεργός συμμετοχή και αλληλεπίδραση των εκπαιδευόμενων με τον εκπαιδευτή  
  • Περιλαμβάνει Ανάλυση Σύγχρονων Case studies

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.