Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Σε ποιους απευθύνεται :
Σε ανερχόμενα στελέχη μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων οπού δεν υπάρχει σαφές οργανόγραμμα και ξεκάθαροι ρόλοι.
Μπορούν να το παρακολουθήσουν :
- οι υπεύθυνοι ομάδων (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- αλλά και το προσωπικό που προορίζεται (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) να αναλάβει κάποια θέση ευθύνης
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Πως από ένας απλός υπεύθυνος ομάδας θα γίνω Manager
- Τα 10 εμπόδια που θα συναντήσω και πως θα τα ξεπεράσω
- Πώς θα μάθουν οι συνεργάτες μου να με ’’ακούν’’ και πως εγώ θα ωφεληθώ ’’ακούγοντάς’’ τους
- Όχι μόνο υπακοή σε εντολές ….. αλλά και ανάπτυξη της υπευθυνότητας. Οι 10 τρόποι για να αποτύχουμε.
- Η επικοινωνία. Τα συνήθη εμπόδια. Διαχείριση διαφωνιών και συγκρούσεων. Οι 5 λειτουργίες του Management.
- Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων ομάδων
- Οι διαδικασίες (τμηματικές και δια-τμηματικές) ως εργαλείο Οργάνωσης και Διοίκησης
- Η εκχώρηση αρμοδιοτήτων σαν εργαλείο Management. Συνηθισμένα εμπόδια στην ανάθεση.
- Η ενθάρρυνση για την παραγωγή προτάσεων / ιδεών από τους συνεργάτες της ομάδας μας.
- Η λήψη αποφάσεων είναι μία σημαντική. Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των αποφάσεων μας ?
- Το κοινό όραμα και οι διαφορετικές κουλτούρες μέσα σε μία επιχείρηση
- Η διαχείριση μικρών και μεγάλων αλλαγών είναι μία σύνθετη άσκηση. Συμβουλές για την αντίσταση στην αλλαγή.
*Η θεματολογία προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της επιχείρησης και στην διάρκεια του σεμιναρίου
Επιπλέον :
Η εκπαίδευση :
- Επιμελείται και Εισηγείται από εξειδικευμένο εκπαιδευτή με πρακτική εμπειρία
- Θα προσαρμοστεί στις ανάγκες της επιχείρησης κατόπιν διερεύνησης και προετοιμασίας
- Εξασφαλίζει την ενεργός συμμετοχή και αλληλεπίδραση των εκπαιδευόμενων με τον εκπαιδευτή
- Περιλαμβάνει Ανάλυση Σύγχρονων Case studies