Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
Σε ποιους απευθύνεται :
Σε προσωπικό μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων όπου δεν υπάρχει σαφής μεθοδολογία και κουλτούρα διαμόρφωσης και παρακολούθησης στόχων (ατόμων, ομάδων, και τμημάτων.
Μπορούν να το παρακολουθήσουν :
- Οι υπεύθυνοι ομάδων εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων
- αλλά και το προσωπικό που προορίζεται (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) να αναλάβει κάποια θέση ευθύνης
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
- Άνθρωποι
- Μεθοδολογία ανάδειξης των σημείων βελτίωσης των ανθρώπων της ομάδας μου
- Μεθοδολογία βελτίωσης των σημείων αυτών
- Θέσπιση ποιοτικών στόχων ατομικής βελτίωσης
- Επιχείρηση
- Ποιοι είναι οι στόχοι ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Ποιοτικοί
- Ποσοτικοί / αξιακοί
- Πώς διαμορφώνουμε τους στόχους του τμήματός μας
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Ποιοι είναι οι στόχοι ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Γενικά :
- Πως καθορίζουμε εφικτούς στόχους
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας
- Πώς αξιολογούμε την πορεία και το αποτελέσματα
*Η θεματολογία προσαρμόζεται απόλυτα στις ανάγκες της επιχείρησης και στην διάρκεια του σεμιναρίου
Επιπλέον :
Η εκπαίδευση :
- Επιμελείται και Εισηγείται από εξειδικευμένο εκπαιδευτή με πρακτική εμπειρία
- Θα προσαρμοστεί στις ανάγκες της επιχείρησης κατόπιν διερεύνησης και προετοιμασίας
- Εξασφαλίζει την ενεργός συμμετοχή και αλληλεπίδραση των εκπαιδευόμενων με τον εκπαιδευτή
- Περιλαμβάνει Ανάλυση Σύγχρονων Case studies