Πότε θα καταλάβετε ότι είναι αναγκαία, όσο ποτέ άλλοτε, η αναδιοργάνωση της επιχείρησής σας;
- Όταν παρουσιάζονται δυσκολίες με τον συντονισμό, την εποπτεία, την καθοδήγηση των ανθρώπων
- Όταν τα λάθη «σκάνε» όταν το πρόβλημα θα φτάσει στον πελάτη
- Όταν δεν υπάρχουν τυποποιημένες διαδικασίες και οι περισσότερες εξ αυτών είναι άτυπες, δηλαδή βρίσκονται στο μυαλό του καθενός μας
- Όταν δεν υπάρχουν αξιόπιστες ελεγκτικές διαδικασίες στην τιμολόγηση, στον πιστωτικό έλεγχο, στις αγορές, στην διαχείριση των εξόδων, στην διαχείριση των αποθεμάτων
- Όταν όλοι κάνουν από όλα και εμπλέκονται μεταξύ τους, ενώ έχετε ορίσει σαφείς διαδικασίες αλλά μη εφαρμόσιμες
- Όταν έχετε δημιουργήσει οργανόγραμμα και κατανομή εργασιών, αλλά και πάλι όλοι δηλώνουν αναρμόδιοι
- Όταν δημιουργούνται ακραίες εργασιακές συμπεριφορές,
- Όταν όχι μόνο δεν επιλύονται, αλλά διογκώνονται τα προβλήματα
- Όταν η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων σας είναι στα πλαίσια του αναγκαίου και όχι του αποτελεσματικού
- Όταν σε μία επιχείρησηδεν είναι ξεκάθαρες αρμοδιότητες, οι ρόλοι και οι τομείς ευθύνης μεταξύ των μελών διοίκησης και ειδικά στις οικογενειακές επιχειρήσεις
- Όταν στελέχη και επιχειρηματίες παραπονούνται ότι έχουν θέμα διαθέσιμου χρόνου, ενώ αναγκάζονται να εμπλέκονται με προβλήματα, μη διαθέτοντας χρόνο για να παρακολουθήσουν επαρκώς την στρατηγική και τους στόχους
- Όταν δεν υπάρχουν αφοσιωμένα στελέχη που να διαθέτουν επαρκή προηγούμενη εργασιακή εμπειρία, γνώσεις και κατάρτιση, θεωρώντας ότι ο τρόπος με τον οποίο εργάζονται είναι μοναδικός
- Όταν τα ERP συστήματα πληροφορικής που έχετε αγοράσει τα χρησιμοποιούνται για να εκδίδετε τιμολόγια και καρτέλες
- Όταν στα τμήματα της επιχείρησής σας κάνει κουμάντο ο επιχειρηματίας, ενώ υπάρχουν προϊστάμενοι
- Όταν δεν έχετε αξιολογήσει ποτέ τους ανθρώπους σας, τους πελάτες σας, τους προμηθευτές σας, τους ανταγωνιστές σας
- Όταν ζητάτε μία πληροφορία και γνωρίζετε ότι κάπου θα υπάρχει λάθος
Όταν … όταν .. όταν … σας συμβαίνουν κάποια από τα παραπάνω, ήρθε η ώρα για αναδιοργάνωση … ώρα για αλλαγή !!