Αποτελεσματική Επικοινωνία & Διαχείριση Αντιρρήσεων
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΤο σεμινάριο “Αποτελεσματική Επικοινωνία & Διαχείριση Αντιρρήσεων” εξετάζει το ρόλο της επικοινωνίας ως κρίσιμο εργαλείο αποτελεσματικότητας στον επαγγελματικό τομέα. Στοχεύει στην κατανόηση και διαχείριση των δυσκολιών και των συχνών ψυχολογικών και λογικών αντιρρήσεων που εμφανίζονται στις διαπραγματεύσεις. Επιπλέον, το σεμινάριο αναλύει τεχνικές για την αποφυγή και διαχείριση εντάσεων, τον έλεγχο των συναισθημάτων, και την ενεργητική ακρόαση για την ανάπτυξη ικανοτήτων που ενισχύουν τις καθημερινές επαγγελματικές επικοινωνίες.
Το σεμινάριο “Αποτελεσματική Επικοινωνία & Διαχείριση Αντιρρήσεων” εξετάζει το ρόλο της επικοινωνίας ως κρίσιμο εργαλείο αποτελεσματικότητας στον επαγγελματικό τομέα. Στοχεύει στην κατανόηση και διαχείριση των δυσκολιών και των συχνών ψυχολογικών και λογικών αντιρρήσεων που εμφανίζονται στις διαπραγματεύσεις. Επιπλέον, το σεμινάριο αναλύει τεχνικές για την αποφυγή και διαχείριση εντάσεων, τον έλεγχο των συναισθημάτων, και την ενεργητική ακρόαση για την ανάπτυξη ικανοτήτων που ενισχύουν τις καθημερινές επαγγελματικές επικοινωνίες.
ΣκοπόςΟ σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις δεξιότητες και την εξειδίκευση που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία και την διαχείριση αντιρρήσεων σε επαγγελματικές συναλλαγές. Σκοπεύει στη βελτίωση των προσωπικών και επαγγελματικών αντιδράσεων σε δύσκολες καταστάσεις, ενισχύοντας την ικανότητα των συμμετεχόντων να καθοδηγούν τις συζητήσεις προς την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις δεξιότητες και την εξειδίκευση που απαιτούνται για την αποτελεσματική επικοινωνία και την διαχείριση αντιρρήσεων σε επαγγελματικές συναλλαγές. Σκοπεύει στη βελτίωση των προσωπικών και επαγγελματικών αντιδράσεων σε δύσκολες καταστάσεις, ενισχύοντας την ικανότητα των συμμετεχόντων να καθοδηγούν τις συζητήσεις προς την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων.
Σε ποιους απευθύνεταιΑυτό το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που αναζητούν να βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές τους ικανότητες, όπως διαχειριστές, εκπρόσωποι πωλήσεων, και άτομα σε θέσεις όπου απαιτείται η αποτελεσματική επικοινωνία και η διαχείριση συγκρούσεων.
Αυτό το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που αναζητούν να βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές και επικοινωνιακές τους ικανότητες, όπως διαχειριστές, εκπρόσωποι πωλήσεων, και άτομα σε θέσεις όπου απαιτείται η αποτελεσματική επικοινωνία και η διαχείριση συγκρούσεων.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
Πιστοποιητικό






