Δεξιότητες Πωλητών B2B για Ανάπτυξη Πωλήσεων & Πελατών
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΗ επιτυχία στις B2B πωλήσεις απαιτεί περισσότερα από μια καλή προσφορά. Οι πωλητές και τα στελέχη πωλήσεων χρειάζονται αναπτυγμένες δεξιότητες επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνεργασίες.
Το σεμινάριο “Δεξιότητες Πωλητών B2B για Ανάπτυξη Πωλήσεων & Πελατών” προσφέρει στους συμμετέχοντες εργαλεία και πρακτικές τεχνικές, για να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την αποτελεσματικότητα στις συναλλαγές τους.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
✔ Πώς να κατανοούν και να επηρεάζουν τους πελάτες τους μέσα από ενεργητική ακρόαση, ενσυναίσθηση και στρατηγικές επικοινωνίας.
✔ Τεχνικές διαπραγμάτευσης και πειθούς, ώστε να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες με ευνοϊκούς όρους.
✔ Πώς να ξεπερνούν αντιρρήσεις και να μετατρέπουν τις δικαιολογίες των πελατών σε ευκαιρίες πώλησης.
✔ Time Management για πωλητές, με έμφαση στη διαχείριση των “χρονικών κλεφτών” και στην αύξηση της παραγωγικότητας.
✔ Πώς να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και τη διεκδικητικότητά τους, δημιουργώντας μια δυναμική και αποδοτική παρουσία στις πωλήσεις.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παραδείγματα, case studies και ρεαλιστικές εφαρμογές, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα όσα έμαθαν στις επαγγελματικές τους συναλλαγές.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει ισχυρότερες δεξιότητες πώλησης, θα βελτιώσουν την αλληλεπίδρασή τους με τους πελάτες και θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεών τους.
Η επιτυχία στις B2B πωλήσεις απαιτεί περισσότερα από μια καλή προσφορά. Οι πωλητές και τα στελέχη πωλήσεων χρειάζονται αναπτυγμένες δεξιότητες επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν μακροχρόνιες συνεργασίες.
Το σεμινάριο “Δεξιότητες Πωλητών B2B για Ανάπτυξη Πωλήσεων & Πελατών” προσφέρει στους συμμετέχοντες εργαλεία και πρακτικές τεχνικές, για να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την αποτελεσματικότητα στις συναλλαγές τους.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν:
✔ Πώς να κατανοούν και να επηρεάζουν τους πελάτες τους μέσα από ενεργητική ακρόαση, ενσυναίσθηση και στρατηγικές επικοινωνίας.
✔ Τεχνικές διαπραγμάτευσης και πειθούς, ώστε να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες με ευνοϊκούς όρους.
✔ Πώς να ξεπερνούν αντιρρήσεις και να μετατρέπουν τις δικαιολογίες των πελατών σε ευκαιρίες πώλησης.
✔ Time Management για πωλητές, με έμφαση στη διαχείριση των “χρονικών κλεφτών” και στην αύξηση της παραγωγικότητας.
✔ Πώς να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και τη διεκδικητικότητά τους, δημιουργώντας μια δυναμική και αποδοτική παρουσία στις πωλήσεις.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει παραδείγματα, case studies και ρεαλιστικές εφαρμογές, διασφαλίζοντας ότι οι συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα όσα έμαθαν στις επαγγελματικές τους συναλλαγές.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει ισχυρότερες δεξιότητες πώλησης, θα βελτιώσουν την αλληλεπίδρασή τους με τους πελάτες και θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των πωλήσεών τους.
ΣκοπόςΟι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες που απαιτούνται για βέλτιστη εφαρμογή στην καθημερινότητά τους.
Θα γνωρίσουν πως θα πρέπει να σχεδιάζουν, υλοποιούν και εφαρμόζουν τεχνικές πωλήσεων, μέσα σε αυτό το απρόβλεπτο και περίπλοκο περιβάλλον που καλούνται να αγωνιστούν.
Επιπρόσθετα, θα ενισχύσουν τις μεθόδους που είναι απαραίτητες για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τον πελάτη, με σκοπό τις επιτυχείς διαπραγματεύσεις, την διαχείριση των όποιων αντιρρήσεων και δικαιολογιών, την επίτευξη συμφωνιών και όλα αυτά για την αύξηση και διατήρηση της πιστότητάς των πελατών.
Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες που απαιτούνται για βέλτιστη εφαρμογή στην καθημερινότητά τους.
Θα γνωρίσουν πως θα πρέπει να σχεδιάζουν, υλοποιούν και εφαρμόζουν τεχνικές πωλήσεων, μέσα σε αυτό το απρόβλεπτο και περίπλοκο περιβάλλον που καλούνται να αγωνιστούν.
Επιπρόσθετα, θα ενισχύσουν τις μεθόδους που είναι απαραίτητες για την καλύτερη δυνατή επικοινωνία με τον πελάτη, με σκοπό τις επιτυχείς διαπραγματεύσεις, την διαχείριση των όποιων αντιρρήσεων και δικαιολογιών, την επίτευξη συμφωνιών και όλα αυτά για την αύξηση και διατήρηση της πιστότητάς των πελατών.
Σε ποιους απευθύνεταιΣε πωλητές Β2Β και σε στελέχη τμημάτων πωλήσεων
Σε πωλητές Β2Β και σε στελέχη τμημάτων πωλήσεων
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
Πιστοποιητικό






