Key Account Management – Διοίκηση Μεγάλων Πελατών
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΑυτό το σεμινάριο προσφέρει μια εποικοδομητική εκπαίδευση στην αριστεία της διαχείρισης κρίσιμων λογαριασμών, καλύπτοντας όλες τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση μεγάλων πελατών. Οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τεχνικές και στρατηγικές που απαιτούνται για την απόκτηση, την ανάπτυξη, και τη διατήρηση δυνατών και παραγωγικών επιχειρηματικών σχέσεων. Το πρόγραμμα εστιάζει επίσης στην ανάλυση των κρίσιμων παραμέτρων που καθορίζουν την επιτυχία των σχέσεων με κύριους πελάτες, όπως η αξιολόγηση αναγκών, ο σχεδιασμός στρατηγικών προσεγγίσεων, και η εφαρμογή εξατομικευμένων λύσεων για κάθε μεγάλο πελάτη. Μέσα από μια σειρά από βιωματικά workshops και σενάρια, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βαθιά κατανόηση της διαδικασίας και των πρακτικών που συνδέονται με τη διαχείριση μεγάλων πελατών, ενισχύοντας την ικανότητά τους να διαχειρίζονται κρίσιμες πελατειακές σχέσεις με αυτοπεποίθηση και επιτυχία.
Αυτό το σεμινάριο προσφέρει μια εποικοδομητική εκπαίδευση στην αριστεία της διαχείρισης κρίσιμων λογαριασμών, καλύπτοντας όλες τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση μεγάλων πελατών. Οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τεχνικές και στρατηγικές που απαιτούνται για την απόκτηση, την ανάπτυξη, και τη διατήρηση δυνατών και παραγωγικών επιχειρηματικών σχέσεων. Το πρόγραμμα εστιάζει επίσης στην ανάλυση των κρίσιμων παραμέτρων που καθορίζουν την επιτυχία των σχέσεων με κύριους πελάτες, όπως η αξιολόγηση αναγκών, ο σχεδιασμός στρατηγικών προσεγγίσεων, και η εφαρμογή εξατομικευμένων λύσεων για κάθε μεγάλο πελάτη. Μέσα από μια σειρά από βιωματικά workshops και σενάρια, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν βαθιά κατανόηση της διαδικασίας και των πρακτικών που συνδέονται με τη διαχείριση μεγάλων πελατών, ενισχύοντας την ικανότητά τους να διαχειρίζονται κρίσιμες πελατειακές σχέσεις με αυτοπεποίθηση και επιτυχία.
ΣκοπόςΜε το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναλάβουν πλήρως τις ευθύνες τους ως Key Account Managers, βελτιώνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα και την επιτυχία τους στις διαπραγματεύσεις και τη γενικότερη διαχείριση των σχέσεων με τους κρίσιμους πελάτες.
Με το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναλάβουν πλήρως τις ευθύνες τους ως Key Account Managers, βελτιώνοντας σημαντικά την αποδοτικότητα και την επιτυχία τους στις διαπραγματεύσεις και τη γενικότερη διαχείριση των σχέσεων με τους κρίσιμους πελάτες.
Σε ποιους απευθύνεταιΤο σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που κατέχουν ή επιδιώκουν να αναλάβουν τον ρόλο του Key Account Manager, καθώς και σε Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων που επιθυμούν να εξελιχθούν και να εξειδικευτούν στη διαχείριση μεγάλων πελατών. Ιδανικό για όσους θέλουν να κατανοήσουν βαθύτερα τις δυναμικές της διαχείρισης κρίσιμων πελατειακών λογαριασμών και την επίτευξη στρατηγικών επιχειρηματικών στόχων.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες που κατέχουν ή επιδιώκουν να αναλάβουν τον ρόλο του Key Account Manager, καθώς και σε Στελέχη Τμημάτων Πωλήσεων που επιθυμούν να εξελιχθούν και να εξειδικευτούν στη διαχείριση μεγάλων πελατών. Ιδανικό για όσους θέλουν να κατανοήσουν βαθύτερα τις δυναμικές της διαχείρισης κρίσιμων πελατειακών λογαριασμών και την επίτευξη στρατηγικών επιχειρηματικών στόχων.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Προσδιορισμός των Βασικών Πελατών
- Σημαντικοί Πελάτες Vs Aξία για την Επιχείρηση μας
- Ποιοι είναι και πως επιλέγουμε τους Στρατηγικούς Πελάτες μας?
- Κριτήρια Αξιολόγησης Σημαντικών Πελατών
- Αξιολόγηση της πορείας συνεργασίας
- Ανάπτυξη & ενίσχυση των επιχειρηματικών σχέσεων
- Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες
- Προετοιμασία και Σχεδιασμός
- Διαμόρφωση στρατηγικής προσέγγισης
- Συνομιλία
- Παρουσίαση – Πρόταση
- Χειρισμός Αντιρρήσεων
- Δέσμευση / (Κλείσιμο)
- Μεταγοριστική Εξυπηρέτηση
- H Θεωρία του ‘’Χρυσού Κύκλου’’
- Account Management Process & Εμπλεκόμενοι Παράγοντες
- Βασικοί Δείκτες για την αξιολόγηση του Account Processing
- Πως η συμμετοχή όλου του Οργανισμού είναι απαραίτητη
- Διαφορετικοί πελάτες, διαφορετική Στρατηγική Προσέγγιση
- Στο τέλος της ημέρας, ποια είναι η ‘’Επιστροφή από την Επένδυση’’?
- Customer Profile
- Βασικοί Οικονομικοί Δείκτες Πελάτη
- Γεωγραφική Κάλυψη
- Προωθητικά Εργαλεία Πελάτη
- Σύγκριση Μεγάλων Πελατών
- Οργανόγραμμα Πελάτη
- SWOT Analysis
- Σημαντικές Ενέργειες του Πελάτη
- Εξέλιξη Πωλήσεων (CAGR)
- Επένδυση Πωλήσεων (Προωθητικές Ενέργειες)
- Ειδικές Προωθητικές Ενέργειες
- Εξέλιξη Μεριδίων Αγοράς
- Διανομή Προιόντων
- Συμφωνία Συνεργασίας
- P&L Statement (Profit & Lose)
- Ανάπτυξη Πωλήσεων
- Κατηγορίες Προϊόντων
- Μάρκες – Brands
- Συμμετοχή των Brands
- Προωθητικές Ενέργειες (Promo vs Regular)
- Μερίδια Αγοράς ανά Μάρκα
- Διανομή (Assortment)
- Ετήσια Συμφωνία (Παροχές)
- Αντικειμενικός Σκοπός
- Πρόβλεψη Πωλήσεων
- Στοιχεία που Χρησιμοποιούνται
- Μέθοδοι
- Θετικά & Αρνητικά Σημεία των Μεθόδων Πρόβλεψης
- Αποτύπωση Πρόβλεψης
- Πρόβλεψη Μεριδίων Αγοράς (Brands)
- Πρόβλεψη Πωλήσεων (Brands)
- Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών
- Critical Success Factors
- Διανομή
- Χώρος Παρουσίας
- Ημέρες Πληρωμής / Επιστροφές
- Μέτρηση Απόδοσης
- Ετήσια Συμφωνία Συνεργασίας
- P&L Analysis
- Χρονοδιάγραμμα Εργασιών
- Sales Planning
- Στοχοποίηση
- Επιλογή Στρατηγικής
- Δράση – Ενέργειες ανάλογα με την Στρατηγική
- Σημεία Εστίασης & Στόχοι
- Μέτρηση Απόδοσης
- Βιωματικό workshop με παιχνίδια ρόλων μεταξύ των συμμετεχόντων, βασισμένα σε πραγματικά σενάρια διαβαθμισμένης δυσκολίας
- Προσδιορισμός των Βασικών Πελατών
- Σημαντικοί Πελάτες Vs Aξία για την Επιχείρηση μας
- Ποιοι είναι και πως επιλέγουμε τους Στρατηγικούς Πελάτες μας?
- Κριτήρια Αξιολόγησης Σημαντικών Πελατών
- Αξιολόγηση της πορείας συνεργασίας
- Ανάπτυξη & ενίσχυση των επιχειρηματικών σχέσεων
- Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες
- Προετοιμασία και Σχεδιασμός
- Διαμόρφωση στρατηγικής προσέγγισης
- Συνομιλία
- Παρουσίαση – Πρόταση
- Χειρισμός Αντιρρήσεων
- Δέσμευση / (Κλείσιμο)
- Μεταγοριστική Εξυπηρέτηση
- H Θεωρία του ‘’Χρυσού Κύκλου’’
- Account Management Process & Εμπλεκόμενοι Παράγοντες
- Βασικοί Δείκτες για την αξιολόγηση του Account Processing
- Πως η συμμετοχή όλου του Οργανισμού είναι απαραίτητη
- Διαφορετικοί πελάτες, διαφορετική Στρατηγική Προσέγγιση
- Στο τέλος της ημέρας, ποια είναι η ‘’Επιστροφή από την Επένδυση’’?
- Customer Profile
- Βασικοί Οικονομικοί Δείκτες Πελάτη
- Γεωγραφική Κάλυψη
- Προωθητικά Εργαλεία Πελάτη
- Σύγκριση Μεγάλων Πελατών
- Οργανόγραμμα Πελάτη
- SWOT Analysis
- Σημαντικές Ενέργειες του Πελάτη
- Εξέλιξη Πωλήσεων (CAGR)
- Επένδυση Πωλήσεων (Προωθητικές Ενέργειες)
- Ειδικές Προωθητικές Ενέργειες
- Εξέλιξη Μεριδίων Αγοράς
- Διανομή Προιόντων
- Συμφωνία Συνεργασίας
- P&L Statement (Profit & Lose)
- Ανάπτυξη Πωλήσεων
- Κατηγορίες Προϊόντων
- Μάρκες – Brands
- Συμμετοχή των Brands
- Προωθητικές Ενέργειες (Promo vs Regular)
- Μερίδια Αγοράς ανά Μάρκα
- Διανομή (Assortment)
- Ετήσια Συμφωνία (Παροχές)
- Αντικειμενικός Σκοπός
- Πρόβλεψη Πωλήσεων
- Στοιχεία που Χρησιμοποιούνται
- Μέθοδοι
- Θετικά & Αρνητικά Σημεία των Μεθόδων Πρόβλεψης
- Αποτύπωση Πρόβλεψης
- Πρόβλεψη Μεριδίων Αγοράς (Brands)
- Πρόβλεψη Πωλήσεων (Brands)
- Σχεδιασμός Προωθητικών Ενεργειών
- Critical Success Factors
- Διανομή
- Χώρος Παρουσίας
- Ημέρες Πληρωμής / Επιστροφές
- Μέτρηση Απόδοσης
- Ετήσια Συμφωνία Συνεργασίας
- P&L Analysis
- Χρονοδιάγραμμα Εργασιών
- Sales Planning
- Στοχοποίηση
- Επιλογή Στρατηγικής
- Δράση – Ενέργειες ανάλογα με την Στρατηγική
- Σημεία Εστίασης & Στόχοι
- Μέτρηση Απόδοσης
- Βιωματικό workshop με παιχνίδια ρόλων μεταξύ των συμμετεχόντων, βασισμένα σε πραγματικά σενάρια διαβαθμισμένης δυσκολίας
Πιστοποιητικό






