Management (διοικητικές δεξιότητες) Εργοδηγών & Υπευθύνων Γραμμών Παραγωγής
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφή
ΣκοπόςΣκοπός του προγράμματος είναι να εξοπλίσει Εργοδηγούς και Υπευθύνους Γραμμών Παραγωγής με ουσιαστικές διοικητικές δεξιότητες, ώστε να ενισχύσουν τη λειτουργικότητα των ομάδων τους, να ενθαρρύνουν τη συνεργασία και να συμβάλουν στη συνολική αποτελεσματικότητα του παραγωγικού τμήματος. Μέσα από πρακτικά εργαλεία, τεχνικές επικοινωνίας και real-life παραδείγματα, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται στο πώς να διοικούν ανθρώπους, να διαχειρίζονται καταστάσεις, να επιλύουν συγκρούσεις και να εμπνέουν τις ομάδες τους στην καθημερινή λειτουργία του εργοστασίου.
Σκοπός του προγράμματος είναι να εξοπλίσει Εργοδηγούς και Υπευθύνους Γραμμών Παραγωγής με ουσιαστικές διοικητικές δεξιότητες, ώστε να ενισχύσουν τη λειτουργικότητα των ομάδων τους, να ενθαρρύνουν τη συνεργασία και να συμβάλουν στη συνολική αποτελεσματικότητα του παραγωγικού τμήματος. Μέσα από πρακτικά εργαλεία, τεχνικές επικοινωνίας και real-life παραδείγματα, οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται στο πώς να διοικούν ανθρώπους, να διαχειρίζονται καταστάσεις, να επιλύουν συγκρούσεις και να εμπνέουν τις ομάδες τους στην καθημερινή λειτουργία του εργοστασίου.
Σε ποιους απευθύνεταιΤο πρόγραμμα απευθύνεται σε Εργοδηγούς, Υπευθύνους και Προϊσταμένους Γραμμών Παραγωγής που επιθυμούν να ενισχύσουν τις διοικητικές τους δεξιότητες και να διαχειρίζονται τις ομάδες τους με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, συνέπεια και σεβασμό προς τις αξίες της συνεργασίας και της πειθαρχίας.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Εργοδηγούς, Υπευθύνους και Προϊσταμένους Γραμμών Παραγωγής που επιθυμούν να ενισχύσουν τις διοικητικές τους δεξιότητες και να διαχειρίζονται τις ομάδες τους με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, συνέπεια και σεβασμό προς τις αξίες της συνεργασίας και της πειθαρχίας.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Βασική αρχή: Ακρόαση και όχι Ομιλία
- Ενθαρρύνοντας την κουλτούρα εμπιστοσύνης και συνεργασίας στην ομάδα
- Πρακτικές για το χτίσιμο δεμένων και επιτυχημένων ομάδων
- Άσκηση / συζήτηση: Πόσο “δεμένη” είναι σήμερα η ομάδα σας; Σε ποιο βαθμό οι άνθρωποι εργάζονται και συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού; Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ομαδικότητα και να επικοινωνήσετε τη σημασία της συνεργασίας; Ποιες ενέργειες σκέφτεστε να δρομολογήσετε;
- Η Σπουδαιότητα της ξεκάθαρης επικοινωνίας στη διοίκηση παραγωγής
- Ενεργητική ακρόαση και η σημασία της διαλεκτικής συζήτησης
- Σημασία της λήψης και παροχής τακτικού feedback για την πρόοδο
- Πως δέχομαι & πως κάνω κριτική;
- Ο έλεγχος του θυμού
- Εφαρμόζοντας τακτικές ανύψωσης του ηθικού και της παραγωγικότητας
- Δυσλειτουργικές πεποιθήσεις σχετικά με την άσκηση διοίκησης
- Η συμπεριφορά ως εργαλείο αποτελεσμάτων – η τέχνη της ακρόασης
- Σεβασμός της διαφορετικότητας και προσαρμογή στον άλλον
- Η θεωρία του «καλού παιδιού»
- Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων & διαχείριση δύσκολης επικοινωνίας με τον συνεργάτη
- Κατηγορίες σχέσεων στην δουλειά
- Εγκαθιδρύοντας κανόνες λειτουργίας στο εργοστάσιο
- Διαχείριση χαμηλής απόδοσης με εποικοδομητικό και αποτελεσματικό τρόπο
- Τεχνικές και δεξιότητες διαχείρισης συγκρούσεων και διαφωνιών μεταξύ ανθρώπων της παραγωγής
- Αντίσταση στην αλλαγή
- Case study: εργαζόμενος που επανειλημμένα δεν συμμορφώνεται με τις εντολές του εργοδηγού. Πως χειρίζεστε το θέμα στην πράξη;
- Τι είδους ομαδάρχης είμαι;
- Γιατί ομαδική εργασία;
- Ομάδες και στάδια ανάπτυξης
- Κρίσιμα διλλήματα για ένα ομαδάρχη
- Κατανοώντας τους παράγοντες που κινητοποιούν τους ανθρώπους της παραγωγής
- Προσαρμόζοντας τις τακτικές παρακίνησης ανάλογα με το άτομο / συνεργάτη
- Άσκηση / συζήτηση: Τι πιστεύετε ότι κινητοποιεί τους ανθρώπους σας να εργαστούν με όρεξη; Τι ρίχνει την απόδοσή τους; Πώς μπορείτε να τους “ανεβάσετε” και να τους κινητοποιήσετε σε δράση;
- Η ανάθεση αρμοδιοτήτων για ανάπτυξη εργαζομένων
- Ανάπτυξη των συνεργατών μας και δίκαιη αξιολόγηση της δουλειάς τους
- Τήρηση σχεδίων και χρονοδιαγραμμάτων παραγωγής
- Οι κλέφτες χρόνου
- Προτεραιοποίηση εργασιών ανάλογα με τις εντολές υπευθύνου παραγωγής
- Η έννοια των στόχων και ο έλεγχος
- Στοχοθεσία και ανάθεση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων
- Άσκηση / συζήτηση: Πώς βάζετε στόχους στην ομάδα σας; Πώς τους επικοινωνείτε; (τι λέτε, πως το θέτετε). Πώς παρακολουθείτε την πρόοδο των εργασιών και την επίτευξη των στόχων; Πώς λαμβάνετε και δίδετε feedback; (κάθε πότε, με ποιο τρόπο);
- Βασική αρχή: Ακρόαση και όχι Ομιλία
- Ενθαρρύνοντας την κουλτούρα εμπιστοσύνης και συνεργασίας στην ομάδα
- Πρακτικές για το χτίσιμο δεμένων και επιτυχημένων ομάδων
- Άσκηση / συζήτηση: Πόσο “δεμένη” είναι σήμερα η ομάδα σας; Σε ποιο βαθμό οι άνθρωποι εργάζονται και συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού; Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ομαδικότητα και να επικοινωνήσετε τη σημασία της συνεργασίας; Ποιες ενέργειες σκέφτεστε να δρομολογήσετε;
- Η Σπουδαιότητα της ξεκάθαρης επικοινωνίας στη διοίκηση παραγωγής
- Ενεργητική ακρόαση και η σημασία της διαλεκτικής συζήτησης
- Σημασία της λήψης και παροχής τακτικού feedback για την πρόοδο
- Πως δέχομαι & πως κάνω κριτική;
- Ο έλεγχος του θυμού
- Εφαρμόζοντας τακτικές ανύψωσης του ηθικού και της παραγωγικότητας
- Δυσλειτουργικές πεποιθήσεις σχετικά με την άσκηση διοίκησης
- Η συμπεριφορά ως εργαλείο αποτελεσμάτων – η τέχνη της ακρόασης
- Σεβασμός της διαφορετικότητας και προσαρμογή στον άλλον
- Η θεωρία του «καλού παιδιού»
- Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων & διαχείριση δύσκολης επικοινωνίας με τον συνεργάτη
- Κατηγορίες σχέσεων στην δουλειά
- Εγκαθιδρύοντας κανόνες λειτουργίας στο εργοστάσιο
- Διαχείριση χαμηλής απόδοσης με εποικοδομητικό και αποτελεσματικό τρόπο
- Τεχνικές και δεξιότητες διαχείρισης συγκρούσεων και διαφωνιών μεταξύ ανθρώπων της παραγωγής
- Αντίσταση στην αλλαγή
- Case study: εργαζόμενος που επανειλημμένα δεν συμμορφώνεται με τις εντολές του εργοδηγού. Πως χειρίζεστε το θέμα στην πράξη;
- Τι είδους ομαδάρχης είμαι;
- Γιατί ομαδική εργασία;
- Ομάδες και στάδια ανάπτυξης
- Κρίσιμα διλλήματα για ένα ομαδάρχη
- Κατανοώντας τους παράγοντες που κινητοποιούν τους ανθρώπους της παραγωγής
- Προσαρμόζοντας τις τακτικές παρακίνησης ανάλογα με το άτομο / συνεργάτη
- Άσκηση / συζήτηση: Τι πιστεύετε ότι κινητοποιεί τους ανθρώπους σας να εργαστούν με όρεξη; Τι ρίχνει την απόδοσή τους; Πώς μπορείτε να τους “ανεβάσετε” και να τους κινητοποιήσετε σε δράση;
- Η ανάθεση αρμοδιοτήτων για ανάπτυξη εργαζομένων
- Ανάπτυξη των συνεργατών μας και δίκαιη αξιολόγηση της δουλειάς τους
- Τήρηση σχεδίων και χρονοδιαγραμμάτων παραγωγής
- Οι κλέφτες χρόνου
- Προτεραιοποίηση εργασιών ανάλογα με τις εντολές υπευθύνου παραγωγής
- Η έννοια των στόχων και ο έλεγχος
- Στοχοθεσία και ανάθεση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων
- Άσκηση / συζήτηση: Πώς βάζετε στόχους στην ομάδα σας; Πώς τους επικοινωνείτε; (τι λέτε, πως το θέτετε). Πώς παρακολουθείτε την πρόοδο των εργασιών και την επίτευξη των στόχων; Πώς λαμβάνετε και δίδετε feedback; (κάθε πότε, με ποιο τρόπο);
Πιστοποιητικό






