Οι 6+ τύποι των Πωλητών B2B VS των 4+ τύπων των Πελατών τους
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΣτο εν λόγω σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν στην κατανόηση των διάφορων τύπων των πωλητών B2B και των πελατών. Αρχικά, θα εξεταστούν οι διαφορετικοί τύποι πωλητών όπως ο Lone Wolf, ο Hard Worker, ο Problem Solver, ο Relationship Builder, ο Challenger, και ο Antitype, καθώς και οι συνδυασμοί τους, με στόχο την αναγνώριση των δυνατών και αδύνατων σημείων τους. Επιπλέον, το σεμινάριο καλύπτει τους διάφορους τύπους πελατών, όπως ο Προσεχτικός, ο Κυρίαρχος, ο Σταθερός και ο Επηρεάζων, και παρέχει στρατηγικές για την αποτελεσματική τους διαχείριση μέσω της αναγνώρισης και κατανόησης των συμπεριφορικών τους μοτίβων. Στόχος είναι η δημιουργία win-win σχέσεων που οδηγούν σε μακροχρόνιες και παραγωγικές επαγγελματικές σχέσεις.
Στο εν λόγω σεμινάριο, οι συμμετέχοντες θα εμβαθύνουν στην κατανόηση των διάφορων τύπων των πωλητών B2B και των πελατών. Αρχικά, θα εξεταστούν οι διαφορετικοί τύποι πωλητών όπως ο Lone Wolf, ο Hard Worker, ο Problem Solver, ο Relationship Builder, ο Challenger, και ο Antitype, καθώς και οι συνδυασμοί τους, με στόχο την αναγνώριση των δυνατών και αδύνατων σημείων τους. Επιπλέον, το σεμινάριο καλύπτει τους διάφορους τύπους πελατών, όπως ο Προσεχτικός, ο Κυρίαρχος, ο Σταθερός και ο Επηρεάζων, και παρέχει στρατηγικές για την αποτελεσματική τους διαχείριση μέσω της αναγνώρισης και κατανόησης των συμπεριφορικών τους μοτίβων. Στόχος είναι η δημιουργία win-win σχέσεων που οδηγούν σε μακροχρόνιες και παραγωγικές επαγγελματικές σχέσεις.
ΣκοπόςΟ κύριος σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν εξειδικευμένες γνώσεις για την αποτελεσματική επικοινωνία και διαπραγμάτευση με πελάτες. Το πρόγραμμα εστιάζει στην κατανόηση των ψυχολογικών και συμπεριφορικών προτύπων των πελατών και των πωλητών, με στόχο την ενίσχυση των δυνατοτήτων των συμμετεχόντων να διατηρούν διαρκείς και παραγωγικές επαγγελματικές σχέσεις.
Ο κύριος σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν εξειδικευμένες γνώσεις για την αποτελεσματική επικοινωνία και διαπραγμάτευση με πελάτες. Το πρόγραμμα εστιάζει στην κατανόηση των ψυχολογικών και συμπεριφορικών προτύπων των πελατών και των πωλητών, με στόχο την ενίσχυση των δυνατοτήτων των συμμετεχόντων να διατηρούν διαρκείς και παραγωγικές επαγγελματικές σχέσεις.
Σε ποιους απευθύνεταιΤο σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές B2B και σε στελέχη τμημάτων πωλήσεων που επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στην επικοινωνία και διαπραγμάτευση με πελάτες. Είναι ιδανικό για εκείνους που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις διαφορετικές προσωπικότητες των πελατών και να αναπτύξουν στρατηγικές που οδηγούν σε αποτελεσματικότερες πωλήσεις.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές B2B και σε στελέχη τμημάτων πωλήσεων που επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στην επικοινωνία και διαπραγμάτευση με πελάτες. Είναι ιδανικό για εκείνους που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις διαφορετικές προσωπικότητες των πελατών και να αναπτύξουν στρατηγικές που οδηγούν σε αποτελεσματικότερες πωλήσεις.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Lone Wolf
- Hard Worker
- Problem Solver
- Relationship Builder
- Challenger
- Antitype
- Συνδυασμοί των ανωτέρω
- Προσεχτικός
- Κυρίαρχος
- Σταθερός
- Επηρεάζων
- Και κάποιοι ΓΝΩΣΤΟΙ τύποι μέσα από τους ανωτέρω :
- Απαιτητικός
- Αναποφάσιστος
- Τελειομανής
- Ξερόλας
- Βιαστικός
- Πιστός
- Άπιστος – ανταγωνισμού
- Lone Wolf
- Hard Worker
- Problem Solver
- Relationship Builder
- Challenger
- Antitype
- Συνδυασμοί των ανωτέρω
- Προσεχτικός
- Κυρίαρχος
- Σταθερός
- Επηρεάζων
- Και κάποιοι ΓΝΩΣΤΟΙ τύποι μέσα από τους ανωτέρω :
- Απαιτητικός
- Αναποφάσιστος
- Τελειομανής
- Ξερόλας
- Βιαστικός
- Πιστός
- Άπιστος – ανταγωνισμού
Πιστοποιητικό






