Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Managers & Team Leaders
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφή
ΣκοπόςΣκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει τους υφιστάμενους και μελλοντικούς managers και team leaders, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένη κατάρτιση στις απαραίτητες διοικητικές, οργανωτικές και ηγετικές δεξιότητες. Μέσα από μία βιωματική, διαδραστική και απολύτως πρακτική προσέγγιση, το πρόγραμμα στοχεύει να διαμορφώσει στελέχη ικανά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις της επιχειρησιακής ζωής. Εστιάζει στη βελτίωση της προσωπικής τους αποτελεσματικότητας, της διαχείρισης ομάδων και πόρων, καθώς και της στρατηγικής σκέψης και λήψης αποφάσεων, ενισχύοντας παράλληλα την ικανότητά τους να εμπνέουν, να καθοδηγούν και να μετασχηματίζουν τις ομάδες και τις επιχειρήσεις στις οποίες δραστηριοποιούνται.
Σκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει τους υφιστάμενους και μελλοντικούς managers και team leaders, προσφέροντάς τους ολοκληρωμένη κατάρτιση στις απαραίτητες διοικητικές, οργανωτικές και ηγετικές δεξιότητες. Μέσα από μία βιωματική, διαδραστική και απολύτως πρακτική προσέγγιση, το πρόγραμμα στοχεύει να διαμορφώσει στελέχη ικανά να ανταποκριθούν με επιτυχία στις σύγχρονες απαιτήσεις της επιχειρησιακής ζωής. Εστιάζει στη βελτίωση της προσωπικής τους αποτελεσματικότητας, της διαχείρισης ομάδων και πόρων, καθώς και της στρατηγικής σκέψης και λήψης αποφάσεων, ενισχύοντας παράλληλα την ικανότητά τους να εμπνέουν, να καθοδηγούν και να μετασχηματίζουν τις ομάδες και τις επιχειρήσεις στις οποίες δραστηριοποιούνται.
Σε ποιους απευθύνεταιΤο πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους και Team Leaders που επιθυμούν να ενισχύσουν τις διοικητικές τους δεξιότητες, να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά ομάδες. Απευθύνεται επίσης σε στελέχη που προορίζονται να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις αυξημένες απαιτήσεις μιας θέσης ευθύνης.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους και Team Leaders που επιθυμούν να ενισχύσουν τις διοικητικές τους δεξιότητες, να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά ομάδες. Απευθύνεται επίσης σε στελέχη που προορίζονται να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους, προσφέροντάς τους τα απαραίτητα εργαλεία και γνώσεις για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις αυξημένες απαιτήσεις μιας θέσης ευθύνης.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
- Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης και Στυλ Συμπεριφοράς
- Οι διαφορετικές Προσωπικότητες των Ατόμων μίας ομάδας
- Απαραίτητες δεξιότητες για το κάθε επίπεδο στελέχους : Technical, Human, Conceptual
- Οργανόγραμμα / Ρόλοι Ευθύνης
- Εκτελεστικές Εργασίες & Διαδικασίες (εσω/τμηματικές και – κυρίως – δια/τμηματικές)
- Με ποιους συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε (για ποιόν λόγο, κάθε πότε, και με ποιόν τρόπο;)
- Οργανώνει, προσδιορίζει ενέργειες και αναθέτει
- Παρακινεί και επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδες του, αλλά και με άλλες ομάδες και managers
- Θέτει ποιοτικούς στόχους στα μέλη της ομάδας του
- Παρακολουθεί την απόδοση, αναλύει, αξιολογεί, ερμηνεύει
- Καταθέτει ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του τρόπου εργασίας και της κερδοφορίας της επιχείρησης
- Στηρίζει και ασπάζεται τις τελικές αποφάσεις της Διοίκησης που αφορούν είτε το τμήμα του είτε όλη την εταιρία
- Αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς τους ανθρώπους του
- Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση
- Κατεύθυνση / καθοδήγηση
- Έλεγχος / μέτρηση / αξιολόγηση της ομάδας μου
- Τα 6 στάδια ενός BPI (βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών) και τα βήματα για τη βελτίωση μίας διαδικασίας
- Οι υπεύθυνοι υλοποίησης ενεργειών / σχεδίων δράσης και η ευθύνη των εμπλεκόμενων
- Πως ο υπεύθυνος ενός τμήματος πρέπει να νοιάζεται για το έργο των άλλων συνεργαζόμενων τμημάτων
- Τι; (προσδιορισμός εργασιών)
- Σε ποιους; (στους κατάλληλους)
- Γιατί; (ποιο το επιθυμητό αποτέλεσμα)
- Πως-1; (με υποστήριξη σε εκπαίδευση, καθοδήγηση κλπ.)
- Πως-2; (με παρακολούθηση της πορείας των ανατεθειμένων)
- Χαρακτηριστικά πετυχημένων ομάδων και μελών επιτυχημένων ομάδων
- Ομάδες και δύσκολες συμπεριφορές
- Συχνές αιτίες συγκρούσεων
- Τρόποι αξιοποίησης / αναβάθμισης μίας ομάδας
- Η Διαχείριση προβλημάτων ως ομαδική διεργασία και ατομική ευθύνη
- Η αναγκαιότητα της κοινής συν-αντίληψης των ανωτέρω
- Η δέσμευση των ατόμων μίας ομάδας
- Πρόληψη ή καταστολή; Πολεμούμε με τα προβλήματα ή τα προλαμβάνουμε;
- Το θαυματουργό τρίπτυχο : Προνοητικότητα, αντανακλαστικά, ανησυχία (ενδιαφέρον)
- Η αναβλητικότητα
- Τα Έκτακτα και οι Κλέφτες Χρόνου
- H μέτρηση της απόδοσης ενός manager
- Σεβαστείτε τις Διαδικασίες
- Η Διαπροσωπική και Εσω/τμηματική Επικοινωνία
- Η Δια/τμηματική Επικοινωνία και οι δυσκολίες που κρύβονται. Πως ξεπερνούνται
- Διαχείριση δύσκολων συνεργατών ή/και δύσκολων καταστάσεων
- Εγώ και ο εαυτός μου : Aυτoγνωσιακή διαδικασία – Αναγνώριση των αδύναμων και δυνατών σημείων του εαυτού μου – Eντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων – Το σύνδρομο : «δεν είναι δουλειά μου»
- Εγώ και οι άλλοι : Ενεργητική ακρόαση – Ενσυναίσθηση – Συναισθηματική νοημοσύνη
- H σημαντικότητα της Ανατροφοδότησης (feedback) και Αναστοχασμός (reflection)
- Presentation Skills & Γραπτή Επικοινωνία για Managers
- Πως θα γίνουν οι συναντήσεις μας δημιουργικές
- Τα 6 στοιχεία για αποτελεσματικά meetings
- Ποια είναι η χρησιμότητά των <<6 thinking hats>>
- Πρακτικά Παραδείγματα
- Πως γίνεται σωστή εφαρμογή στην καθημερινότητά μας
- Καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα και αξιοποιώντας το δημιουργικό δυναμικό
- Συγκροτώντας την τέλεια δημιουργική ομάδα – Αξιολογήστε την ποικιλομορφία της ομάδας
- Η αλυσίδα αξίας της καινοτομίας
- Δημιουργείστε άτομα με στόχο τη δημιουργική τριβή – Απελευθερώστε τις σπίθες της δημιουργικότητας
- Μάθετε από την αποτυχία – Ενθαρρύνετε τον στοχασμό
- Τέσσερις τεχνικές καταιγισμού ιδεών
- Πως θα ελαφρώσουμε ως Managers τον Διευθυντή μας από το να αποφασίζει για όλα ;
- Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα.
- Οι διαφορετικοί τύποι προβλημάτων στις επιχειρήσεις
- Τα προβλήματα δεν είναι πάντα κακά
- Πως ανακαλύπτουμε, αναδεικνύουμε και αξιολογούμε το πρόβλημα.
- Προβλήματα & Αποφάσεις
- Το δέντρο των αποφάσεων
- Αποτελεσματικές τεχνικές λήψης αποφάσεων
- Επικοινωνία της απόφασης και σχεδιασμός / προγραμματισμός / υλοποίηση / αξιολόγηση μίας απόφασης
- Η προετοιμασία της ομάδας για την οργανωσιακή αλλαγή
- Τα εμπόδια και οι λακκούβες κατά την διαδικασία αλλαγής. Πως τα προσπερνάμε
- Οι (ανθρώπινες) αντιστάσεις στις αλλαγές και πως τις ξεπερνάμε
- Πως παρακολουθούμε τα στάδια των αλλαγών και πως επεμβαίνουμε όταν χρειάζεται
- Ποιοι ποσοτικοί, αξιακοί και ποιοτικοί στόχοι & kpis ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Πως συσχετίζονται οι στόχοι μεταξύ τμημάτων και πως όλοι μαζί συσχετίζονται με τους εταιρικούς
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας στην επίτευξή τους
- Πως διαβάζουμε τα Οικονομικά Αποτελέσματα μίας εταιρίας (P&L) ;
- Πωλήσεις, Μικτά Κέρδη, σταθερά / μεταβλητά έξοδα
- Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet). Ποια τα 4 σημεία που προσέχουμε ;
- Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο του πως επηρεάζεται οικονομικά μίας επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις
- Ορισμός άγχους και εργασιακού stress. Ποια η συμπτωματολογία. Ρίζες και αιτίες εργασιακού stress
- Εργασιακό άγχος: πώς εκδηλώνεται, πώς αναγνωρίζεται
- Διαφορά stress και φόβου
- Ο κύκλος του stress και η ολοκλήρωση της συναισθηματικής διαδρομής μέχρι την αναγνώριση – καταπολέμησή του
- Σωματοποίηση και αναγνώριση
- Εργασιακό άγχος: πώς αντιμετωπίζεται
- Εμπιστοσύνη και αμοιβαίος σεβασμός: Πώς να αναπτύξετε ένα περιβάλλον εργασίας βασισμένο στην εμπιστοσύνη και τον αμοιβαίο σεβασμό.
- Παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση των μελών μιας ομάδας
- Συμβουλές για την ανάπτυξη και διατήρηση μιας αφοσιωμένης ομάδας, έτσι ώστε ο Team Leader να εμπνεύσει και να διατηρήσει την αφοσίωση στην ομάδα του
- Τρόποι για να ευαισθητοποιήσετε τους εργαζομένους σας στη σπουδαιότητα του έργου τους
- Αυτό-παρακίνηση και Well Being στον χώρο εργασίας
- Οι διαφορετικές κουλτούρες και οι διαφορετικοί τρόποι σκέψης μέσα στις επιχειρήσεις
- Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης και Στυλ Συμπεριφοράς
- Οι διαφορετικές Προσωπικότητες των Ατόμων μίας ομάδας
- Απαραίτητες δεξιότητες για το κάθε επίπεδο στελέχους : Technical, Human, Conceptual
- Οργανόγραμμα / Ρόλοι Ευθύνης
- Εκτελεστικές Εργασίες & Διαδικασίες (εσω/τμηματικές και – κυρίως – δια/τμηματικές)
- Με ποιους συνεργαζόμαστε και επικοινωνούμε (για ποιόν λόγο, κάθε πότε, και με ποιόν τρόπο;)
- Οργανώνει, προσδιορίζει ενέργειες και αναθέτει
- Παρακινεί και επικοινωνεί αποτελεσματικά με τα μέλη της ομάδες του, αλλά και με άλλες ομάδες και managers
- Θέτει ποιοτικούς στόχους στα μέλη της ομάδας του
- Παρακολουθεί την απόδοση, αναλύει, αξιολογεί, ερμηνεύει
- Καταθέτει ιδέες και προτάσεις για βελτίωση του τρόπου εργασίας και της κερδοφορίας της επιχείρησης
- Στηρίζει και ασπάζεται τις τελικές αποφάσεις της Διοίκησης που αφορούν είτε το τμήμα του είτε όλη την εταιρία
- Αναπτύσσει και βελτιώνει συνεχώς τους ανθρώπους του
- Οι κατάλληλοι άνθρωποι στην κατάλληλη θέση
- Κατεύθυνση / καθοδήγηση
- Έλεγχος / μέτρηση / αξιολόγηση της ομάδας μου
- Τα 6 στάδια ενός BPI (βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών) και τα βήματα για τη βελτίωση μίας διαδικασίας
- Οι υπεύθυνοι υλοποίησης ενεργειών / σχεδίων δράσης και η ευθύνη των εμπλεκόμενων
- Πως ο υπεύθυνος ενός τμήματος πρέπει να νοιάζεται για το έργο των άλλων συνεργαζόμενων τμημάτων
- Τι; (προσδιορισμός εργασιών)
- Σε ποιους; (στους κατάλληλους)
- Γιατί; (ποιο το επιθυμητό αποτέλεσμα)
- Πως-1; (με υποστήριξη σε εκπαίδευση, καθοδήγηση κλπ.)
- Πως-2; (με παρακολούθηση της πορείας των ανατεθειμένων)
- Χαρακτηριστικά πετυχημένων ομάδων και μελών επιτυχημένων ομάδων
- Ομάδες και δύσκολες συμπεριφορές
- Συχνές αιτίες συγκρούσεων
- Τρόποι αξιοποίησης / αναβάθμισης μίας ομάδας
- Η Διαχείριση προβλημάτων ως ομαδική διεργασία και ατομική ευθύνη
- Η αναγκαιότητα της κοινής συν-αντίληψης των ανωτέρω
- Η δέσμευση των ατόμων μίας ομάδας
- Πρόληψη ή καταστολή; Πολεμούμε με τα προβλήματα ή τα προλαμβάνουμε;
- Το θαυματουργό τρίπτυχο : Προνοητικότητα, αντανακλαστικά, ανησυχία (ενδιαφέρον)
- Η αναβλητικότητα
- Τα Έκτακτα και οι Κλέφτες Χρόνου
- H μέτρηση της απόδοσης ενός manager
- Σεβαστείτε τις Διαδικασίες
- Η Διαπροσωπική και Εσω/τμηματική Επικοινωνία
- Η Δια/τμηματική Επικοινωνία και οι δυσκολίες που κρύβονται. Πως ξεπερνούνται
- Διαχείριση δύσκολων συνεργατών ή/και δύσκολων καταστάσεων
- Εγώ και ο εαυτός μου : Aυτoγνωσιακή διαδικασία – Αναγνώριση των αδύναμων και δυνατών σημείων του εαυτού μου – Eντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων – Το σύνδρομο : «δεν είναι δουλειά μου»
- Εγώ και οι άλλοι : Ενεργητική ακρόαση – Ενσυναίσθηση – Συναισθηματική νοημοσύνη
- H σημαντικότητα της Ανατροφοδότησης (feedback) και Αναστοχασμός (reflection)
- Presentation Skills & Γραπτή Επικοινωνία για Managers
- Πως θα γίνουν οι συναντήσεις μας δημιουργικές
- Τα 6 στοιχεία για αποτελεσματικά meetings
- Ποια είναι η χρησιμότητά των <<6 thinking hats>>
- Πρακτικά Παραδείγματα
- Πως γίνεται σωστή εφαρμογή στην καθημερινότητά μας
- Καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα και αξιοποιώντας το δημιουργικό δυναμικό
- Συγκροτώντας την τέλεια δημιουργική ομάδα – Αξιολογήστε την ποικιλομορφία της ομάδας
- Η αλυσίδα αξίας της καινοτομίας
- Δημιουργείστε άτομα με στόχο τη δημιουργική τριβή – Απελευθερώστε τις σπίθες της δημιουργικότητας
- Μάθετε από την αποτυχία – Ενθαρρύνετε τον στοχασμό
- Τέσσερις τεχνικές καταιγισμού ιδεών
- Πως θα ελαφρώσουμε ως Managers τον Διευθυντή μας από το να αποφασίζει για όλα ;
- Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα.
- Οι διαφορετικοί τύποι προβλημάτων στις επιχειρήσεις
- Τα προβλήματα δεν είναι πάντα κακά
- Πως ανακαλύπτουμε, αναδεικνύουμε και αξιολογούμε το πρόβλημα.
- Προβλήματα & Αποφάσεις
- Το δέντρο των αποφάσεων
- Αποτελεσματικές τεχνικές λήψης αποφάσεων
- Επικοινωνία της απόφασης και σχεδιασμός / προγραμματισμός / υλοποίηση / αξιολόγηση μίας απόφασης
- Η προετοιμασία της ομάδας για την οργανωσιακή αλλαγή
- Τα εμπόδια και οι λακκούβες κατά την διαδικασία αλλαγής. Πως τα προσπερνάμε
- Οι (ανθρώπινες) αντιστάσεις στις αλλαγές και πως τις ξεπερνάμε
- Πως παρακολουθούμε τα στάδια των αλλαγών και πως επεμβαίνουμε όταν χρειάζεται
- Ποιοι ποσοτικοί, αξιακοί και ποιοτικοί στόχοι & kpis ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Πως συσχετίζονται οι στόχοι μεταξύ τμημάτων και πως όλοι μαζί συσχετίζονται με τους εταιρικούς
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας στην επίτευξή τους
- Πως διαβάζουμε τα Οικονομικά Αποτελέσματα μίας εταιρίας (P&L) ;
- Πωλήσεις, Μικτά Κέρδη, σταθερά / μεταβλητά έξοδα
- Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet). Ποια τα 4 σημεία που προσέχουμε ;
- Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο του πως επηρεάζεται οικονομικά μίας επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις
- Ορισμός άγχους και εργασιακού stress. Ποια η συμπτωματολογία. Ρίζες και αιτίες εργασιακού stress
- Εργασιακό άγχος: πώς εκδηλώνεται, πώς αναγνωρίζεται
- Διαφορά stress και φόβου
- Ο κύκλος του stress και η ολοκλήρωση της συναισθηματικής διαδρομής μέχρι την αναγνώριση – καταπολέμησή του
- Σωματοποίηση και αναγνώριση
- Εργασιακό άγχος: πώς αντιμετωπίζεται
- Εμπιστοσύνη και αμοιβαίος σεβασμός: Πώς να αναπτύξετε ένα περιβάλλον εργασίας βασισμένο στην εμπιστοσύνη και τον αμοιβαίο σεβασμό.
- Παράγοντες που επηρεάζουν την αφοσίωση των μελών μιας ομάδας
- Συμβουλές για την ανάπτυξη και διατήρηση μιας αφοσιωμένης ομάδας, έτσι ώστε ο Team Leader να εμπνεύσει και να διατηρήσει την αφοσίωση στην ομάδα του
- Τρόποι για να ευαισθητοποιήσετε τους εργαζομένους σας στη σπουδαιότητα του έργου τους
- Αυτό-παρακίνηση και Well Being στον χώρο εργασίας
Πιστοποιητικό






