Πως θεσπίζουμε στόχους για το τμήμα μας / Για μικρές / μεσαίες επιχειρήσεις
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΗ αποτελεσματική διαμόρφωση και παρακολούθηση στόχων είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των ανθρώπων, των ομάδων και των τμημάτων μιας επιχείρησης. Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια συστηματική μεθοδολογία διαχείρισης στόχων, προάγοντας την κουλτούρα ευθύνης, αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης.
Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με εργαλεία και πρακτικές τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να θέτουν εφικτούς και μετρήσιμους στόχους, να τους παρακολουθούν συστηματικά και να λαμβάνουν δράση σε περίπτωση αποκλίσεων. Παράλληλα, το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη των ανθρώπων, αναδεικνύοντας τα σημεία βελτίωσης κάθε εργαζομένου και προσδιορίζοντας στρατηγικές ενίσχυσης της απόδοσής τους.
Μέσω σύγχρονων case studies, διαδραστικών δραστηριοτήτων και πρακτικών εφαρμογών, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ουσιαστικές γνώσεις για τον καθορισμό, την καθοδήγηση και την αξιολόγηση της επίτευξης στόχων στην επιχείρησή τους.
Η αποτελεσματική διαμόρφωση και παρακολούθηση στόχων είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη των ανθρώπων, των ομάδων και των τμημάτων μιας επιχείρησης. Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να αναπτύξουν μια συστηματική μεθοδολογία διαχείρισης στόχων, προάγοντας την κουλτούρα ευθύνης, αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης.
Οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με εργαλεία και πρακτικές τεχνικές που θα τους επιτρέψουν να θέτουν εφικτούς και μετρήσιμους στόχους, να τους παρακολουθούν συστηματικά και να λαμβάνουν δράση σε περίπτωση αποκλίσεων. Παράλληλα, το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη των ανθρώπων, αναδεικνύοντας τα σημεία βελτίωσης κάθε εργαζομένου και προσδιορίζοντας στρατηγικές ενίσχυσης της απόδοσής τους.
Μέσω σύγχρονων case studies, διαδραστικών δραστηριοτήτων και πρακτικών εφαρμογών, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν ουσιαστικές γνώσεις για τον καθορισμό, την καθοδήγηση και την αξιολόγηση της επίτευξης στόχων στην επιχείρησή τους.
Σκοπός- Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον καθορισμό και την παρακολούθηση στόχων σε ατομικό, ομαδικό και τμηματικό επίπεδο.
- Ανάδειξη των σημείων βελτίωσης των εργαζομένων και εφαρμογή στρατηγικών ενίσχυσης της απόδοσής τους.
- Διαμόρφωση συγκεκριμένων ποιοτικών και ποσοτικών στόχων για κάθε τμήμα της επιχείρησης.
- Καθοδήγηση και κινητοποίηση ομάδων για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων.
- Αξιολόγηση της πορείας και των αποτελεσμάτων μέσω δομημένων μεθόδων ανάλυσης και ανατροφοδότησης.
- Διαχείριση αποκλίσεων από τους στόχους και ανάπτυξη διορθωτικών ενεργειών.
- Εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών ηγεσίας για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και της ομαδικής συνεργασίας.
- Ανάπτυξη μεθοδολογίας για τον καθορισμό και την παρακολούθηση στόχων σε ατομικό, ομαδικό και τμηματικό επίπεδο.
- Ανάδειξη των σημείων βελτίωσης των εργαζομένων και εφαρμογή στρατηγικών ενίσχυσης της απόδοσής τους.
- Διαμόρφωση συγκεκριμένων ποιοτικών και ποσοτικών στόχων για κάθε τμήμα της επιχείρησης.
- Καθοδήγηση και κινητοποίηση ομάδων για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων.
- Αξιολόγηση της πορείας και των αποτελεσμάτων μέσω δομημένων μεθόδων ανάλυσης και ανατροφοδότησης.
- Διαχείριση αποκλίσεων από τους στόχους και ανάπτυξη διορθωτικών ενεργειών.
- Εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών ηγεσίας για την ενίσχυση της αποδοτικότητας και της ομαδικής συνεργασίας.
Σε ποιους απευθύνεταιΣε προσωπικό μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων όπου δεν υπάρχει σαφής μεθοδολογία και κουλτούρα διαμόρφωσης και παρακολούθησης στόχων (ατόμων, ομάδων, και τμημάτων.
Μπορούν να το παρακολουθήσουν :
- Οι υπεύθυνοι ομάδων εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων
- αλλά και το προσωπικό που προορίζεται (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) να αναλάβει κάποια θέση ευθύνης
Σε προσωπικό μικρών ή μεσαίων επιχειρήσεων όπου δεν υπάρχει σαφής μεθοδολογία και κουλτούρα διαμόρφωσης και παρακολούθησης στόχων (ατόμων, ομάδων, και τμημάτων.
Μπορούν να το παρακολουθήσουν :
- Οι υπεύθυνοι ομάδων εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων
- αλλά και το προσωπικό που προορίζεται (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) να αναλάβει κάποια θέση ευθύνης
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται, με επιπλέον κόστος, λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται, με επιπλέον κόστος, λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Μεθοδολογία ανάδειξης των σημείων βελτίωσης των ανθρώπων της ομάδας μου
- Μεθοδολογία βελτίωσης των σημείων αυτών
- Θέσπιση ποιοτικών στόχων ατομικής βελτίωσης
- Ποιοι είναι οι στόχοι ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Ποιοτικοί
- Ποσοτικοί / αξιακοί
- Πώς διαμορφώνουμε τους στόχους του τμήματός μας
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Πως καθορίζουμε εφικτούς στόχους
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας
- Πώς αξιολογούμε την πορεία και το αποτελέσματα
- Μεθοδολογία ανάδειξης των σημείων βελτίωσης των ανθρώπων της ομάδας μου
- Μεθοδολογία βελτίωσης των σημείων αυτών
- Θέσπιση ποιοτικών στόχων ατομικής βελτίωσης
- Ποιοι είναι οι στόχοι ανά τμήμα (εξυπηρέτησης πελατών, back office, αποθήκης, τιμολόγησης, διακίνησης, πωλήσεων, λογιστηρίου, αγορών, παραγωγής, και άλλων τμημάτων)
- Ποιοτικοί
- Ποσοτικοί / αξιακοί
- Πώς διαμορφώνουμε τους στόχους του τμήματός μας
- Πως τους παρακολουθούμε και ποια σειρά ενεργειών εφαρμόζουμε όταν διαπιστώσουμε αποκλίσεις
- Πως καθορίζουμε εφικτούς στόχους
- Πως αναδεικνύουμε τους παράγοντες που τους επηρεάζουν
- Πως καθοδηγούμε την ομάδα μας
- Πώς αξιολογούμε την πορεία και το αποτελέσματα
Πιστοποιητικό






