Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφήΤο σεμινάριο “Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών” αναλύει την στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών με εστίαση στον πελάτη και στην ομοιογένεια στην εικόνα και συμπεριφορά. Συζητείται η σημασία της επιστροφής των πελατών και της δημιουργίας πιστών πελατών μέσα από την αποτελεσματική ακρόαση, τη σωστή γνώση των προϊόντων, και την επικοινωνία. Επιπλέον, εξετάζονται τεχνικές cross-selling και up-selling, καθώς και η δημιουργία πρόσθετης αξίας για τον πελάτη.
Το σεμινάριο “Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών” αναλύει την στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών με εστίαση στον πελάτη και στην ομοιογένεια στην εικόνα και συμπεριφορά. Συζητείται η σημασία της επιστροφής των πελατών και της δημιουργίας πιστών πελατών μέσα από την αποτελεσματική ακρόαση, τη σωστή γνώση των προϊόντων, και την επικοινωνία. Επιπλέον, εξετάζονται τεχνικές cross-selling και up-selling, καθώς και η δημιουργία πρόσθετης αξίας για τον πελάτη.
ΣκοπόςΟ σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών εξυπηρέτησης που οδηγούν στη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας και την αύξηση των πωλήσεων. Στοχεύει να ενισχύσει την ικανότητα των πωλητών να αναγνωρίζουν και να ανταποκρίνονται στις ανθρώπινες και επαγγελματικές ανάγκες των πελατών, καθώς και στην ανάπτυξη σχέσεων που οδηγούν σε μακροχρόνια πιστότητα.
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών εξυπηρέτησης που οδηγούν στη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας και την αύξηση των πωλήσεων. Στοχεύει να ενισχύσει την ικανότητα των πωλητών να αναγνωρίζουν και να ανταποκρίνονται στις ανθρώπινες και επαγγελματικές ανάγκες των πελατών, καθώς και στην ανάπτυξη σχέσεων που οδηγούν σε μακροχρόνια πιστότητα.
Σε ποιους απευθύνεταιΑυτό το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές Β2Β, στελέχη τμημάτων πωλήσεων, και σε όσους επαγγελματίες επιδιώκουν τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αύξηση των πωλήσεων μέσω ενισχυμένων στρατηγικών εξυπηρέτησης και συμπληρωματικής πώλησης. Ιδανικό για εκείνους που θέλουν να εκπαιδευτούν σε μεθόδους που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σε αυτές.
Αυτό το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές Β2Β, στελέχη τμημάτων πωλήσεων, και σε όσους επαγγελματίες επιδιώκουν τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αύξηση των πωλήσεων μέσω ενισχυμένων στρατηγικών εξυπηρέτησης και συμπληρωματικής πώλησης. Ιδανικό για εκείνους που θέλουν να εκπαιδευτούν σε μεθόδους που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να ανταποκριθούν αποτελεσματικά σε αυτές.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
Πιστοποιητικό






