Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών
Trainee Certification Possibility with Exams or AssessmentsΠεριγραφή
ΣκοπόςΤο σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη και βελτίωση των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων σε κρίσιμους τομείς όπως η αποτελεσματική τηλεφωνική πώληση, η διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών και παραπόνων, και η ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι οι επαγγελματίες να αποκτήσουν σύγχρονες τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές για την παροχή υψηλής ποιότητας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη και βελτίωση των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων σε κρίσιμους τομείς όπως η αποτελεσματική τηλεφωνική πώληση, η διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών και παραπόνων, και η ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι οι επαγγελματίες να αποκτήσουν σύγχρονες τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές για την παροχή υψηλής ποιότητας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
Σε ποιους απευθύνεταιΤο σεμινάριο απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη που εργάζονται σε τμήματα τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας και διαχείρισης παραπόνων.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη που εργάζονται σε τμήματα τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας και διαχείρισης παραπόνων.
Παροχές- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.
Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
- Άνοιγμα επικοινωνίας – υποδοχή κλήσης
- ‘Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;’ με προσοχή …
- Διάγνωση πελάτη
- Ενεργητική ακρόαση
- Η τέχνη των ερωτήσεων
- Θετική επικοινωνία και φρασεολογία
- Πώς κρατάμε μηνύματα
- Συνηθισμένοι τύποι πελατών και πώς θα τους χειριστείτε
- Παράπονα πελατών
- Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
- Επίλυση προβλημάτων
- Προετοιμασία για τηλεφωνικές πωλήσεις
- Up selling / Cross selling
- Η πρώτη εντύπωση στο τηλέφωνο
- Τόνος φωνής – Καθαρότητα και σαφήνεια επικοινωνίας
- Τρόποι για τη διαχείριση του άγχους
- Ψυχολογία δύσκολων πελατών – Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών – ‘Εκτόνωση θυμού
- Άνοιγμα επικοινωνίας – υποδοχή κλήσης
- ‘Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;’ με προσοχή …
- Διάγνωση πελάτη
- Ενεργητική ακρόαση
- Η τέχνη των ερωτήσεων
- Θετική επικοινωνία και φρασεολογία
- Πώς κρατάμε μηνύματα
- Συνηθισμένοι τύποι πελατών και πώς θα τους χειριστείτε
- Παράπονα πελατών
- Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
- Επίλυση προβλημάτων
- Προετοιμασία για τηλεφωνικές πωλήσεις
- Up selling / Cross selling
- Η πρώτη εντύπωση στο τηλέφωνο
- Τόνος φωνής – Καθαρότητα και σαφήνεια επικοινωνίας
- Τρόποι για τη διαχείριση του άγχους
- Ψυχολογία δύσκολων πελατών – Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών – ‘Εκτόνωση θυμού
Πιστοποιητικό






