Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

Trainee Certification Possibility with Exams or Assessments
Τρόπος διεξαγωγής:
Δια ζώσης ή Διαδικτυακά

Περιγραφή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών» αποτελεί μία εξειδικευμένη και πρακτική πρόταση, σχεδιασμένη να ενισχύσει τις δεξιότητες των επαγγελματιών που διαχειρίζονται την τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες. Με έμφαση στην αποτελεσματική διαχείριση παραγγελιών, παραπόνων και πωλήσεων μέσω τηλεφώνου, το πρόγραμμα προσφέρει σύγχρονες τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές για την επίτευξη υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης.

Η εκπαίδευση απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη που εργάζονται σε τμήματα τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας και διαχείρισης παραπόνων. Ο σκοπός είναι η ανάπτυξη και βελτίωση δεξιοτήτων σε κρίσιμους τομείς όπως η τηλεφωνική πώληση, η διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών και η ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη.

Το πρόγραμμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, εστιάζοντας σε τομείς όπως η αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία, η διαχείριση παραπόνων (Complaint Management), οι τεχνικές τηλεφωνικών πωλήσεων και η ψυχολογική προετοιμασία για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων και πελατών, καθώς και η αποτελεσματική συνεργασία εντός της επιχείρησης.

Σκοπός

Το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη και βελτίωση των δεξιοτήτων των συμμετεχόντων σε κρίσιμους τομείς όπως η αποτελεσματική τηλεφωνική πώληση, η διαχείριση δυσαρεστημένων πελατών και παραπόνων, και η ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη μέσω της τηλεφωνικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι οι επαγγελματίες να αποκτήσουν σύγχρονες τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές για την παροχή υψηλής ποιότητας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη που εργάζονται σε τμήματα τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας και διαχείρισης παραπόνων.

Παροχές

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert.

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.

Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

Το πρόγραμμα συνοπτικά:

  • Άνοιγμα επικοινωνίας – υποδοχή κλήσης
  • ‘Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;’ με προσοχή …
  • Διάγνωση πελάτη
  • Ενεργητική ακρόαση
  • Η τέχνη των ερωτήσεων
  • Θετική επικοινωνία και φρασεολογία
  • Πώς κρατάμε μηνύματα
  • Συνηθισμένοι τύποι πελατών και πώς θα τους χειριστείτε

 

  • Παράπονα πελατών
  • Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
  • Επίλυση προβλημάτων

  • Προετοιμασία για τηλεφωνικές πωλήσεις
  • Up selling / Cross selling

  • Η πρώτη εντύπωση στο τηλέφωνο
  • Τόνος φωνής – Καθαρότητα και σαφήνεια επικοινωνίας
  • Τρόποι για τη διαχείριση του άγχους
  • Ψυχολογία δύσκολων πελατών – Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών – ‘Εκτόνωση θυμού

Πιστοποιητικό

Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Διάλεξε το σεμινάριο που σε ενδιαφέρει αφήνοντας τα στοιχεία σου και μέλος του εξειδικευμένου προσωπικού μας θα σε καλέσει άμεσα.
%
Εκπτωτική Πολιτική
Το πρόγραμμα Complete με Πιστοποίηση από την EuroCert διατίθεται με προνομιακή έκπτωση:

Σε περίπτωση που γίνει αποδοχή της προσφοράς μας εντός προσδιορισμένου χρονικού διαστήματος

15%

+
έξτρα έκπτωση 5%

Σε περίπτωση προεξόφλησης όλου του ποσού

**Η προκαταβολή δεν δύναται να αξιοποιηθεί για άλλες εκπαιδευτικές υπηρεσίες ή σε συνδυασμό με άλλες προωθητικές ενέργειες. Το πρόγραμμα Complete με Πιστοποίηση από την EuroCert διατίθεται με προνομιακή έκπτωση:

Κάνε την εγγραφή σου τώρα τηλεφωνικά! 210 27 94 992
Παρέχεται πιστοποίηση από την Eurocert EuroCert logo

TESTIMONIALS

Τι λένε για το έργο μας