Από τη διαφήμιση στο αποτέλεσμα – Ψυχολογία & Στρατηγική
Ανακαλύψτε πώς η σωστή διαφήμιση και η ψυχολογία του πελάτη μετατρέπουν τις καμπάνιες σε μετρήσιμα αποτελέσματα.ΠεριγραφήΣε αυτό το δίωρο σεμινάριο θα ανακαλύψετε πώς η ψυχολογία του πελάτη επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Θα δείτε πώς το κοινό μετατρέπεται σε πιστούς πελάτες, πώς μετριούνται τα αποτελέσματα στη διαφήμιση και πώς μπορείτε να επενδύσετε αποδοτικά, ακόμα και με περιορισμένο budget. Μέσα από πρακτικά παραδείγματα θα παρουσιαστεί η δύναμη της τηλεόρασης, τα social promo και οι στρατηγικές που κάνουν μια καμπάνια πραγματικά επιτυχημένη.
Σε αυτό το δίωρο σεμινάριο θα ανακαλύψετε πώς η ψυχολογία του πελάτη επηρεάζει άμεσα τις πωλήσεις και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Θα δείτε πώς το κοινό μετατρέπεται σε πιστούς πελάτες, πώς μετριούνται τα αποτελέσματα στη διαφήμιση και πώς μπορείτε να επενδύσετε αποδοτικά, ακόμα και με περιορισμένο budget. Μέσα από πρακτικά παραδείγματα θα παρουσιαστεί η δύναμη της τηλεόρασης, τα social promo και οι στρατηγικές που κάνουν μια καμπάνια πραγματικά επιτυχημένη.
Σκοπός- Να δώσει στους συμμετέχοντες πρακτικά εργαλεία και μεθόδους ώστε:
- Να κατανοούν τη συμπεριφορά του πελάτη και να την αξιοποιούν για αύξηση πωλήσεων.
- Να μετατρέπουν το κοινό τους σε πιστούς πελάτες.
- Να αξιολογούν κάθε καμπάνια με μετρήσιμα αποτελέσματα.
- Να επενδύουν πιο έξυπνα στη διαφήμιση, μεγιστοποιώντας το ROI.
- Να εκμεταλλεύονται αποτελεσματικά τη δύναμη τόσο της τηλεόρασης όσο και των social media, ακόμα και με μικρό budget.
- Να δώσει στους συμμετέχοντες πρακτικά εργαλεία και μεθόδους ώστε:
- Να κατανοούν τη συμπεριφορά του πελάτη και να την αξιοποιούν για αύξηση πωλήσεων.
- Να μετατρέπουν το κοινό τους σε πιστούς πελάτες.
- Να αξιολογούν κάθε καμπάνια με μετρήσιμα αποτελέσματα.
- Να επενδύουν πιο έξυπνα στη διαφήμιση, μεγιστοποιώντας το ROI.
- Να εκμεταλλεύονται αποτελεσματικά τη δύναμη τόσο της τηλεόρασης όσο και των social media, ακόμα και με μικρό budget.
Σε ποιους απευθύνεται- Στελέχη marketing και επικοινωνίας.
- Υπεύθυνους πωλήσεων και εμπορικών τμημάτων.
- Επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να κατανοήσουν πώς η ψυχολογία του πελάτη συνδέεται με την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.
- Όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των διαφημιστικών τους επενδύσεων.
- Στελέχη marketing και επικοινωνίας.
- Υπεύθυνους πωλήσεων και εμπορικών τμημάτων.
- Επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να κατανοήσουν πώς η ψυχολογία του πελάτη συνδέεται με την αποτελεσματικότητα των καμπανιών.
- Όσους επιθυμούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των διαφημιστικών τους επενδύσεων.
Παροχές- Δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων
- Δυνατότητα υποβολής ερωτήσεων
Το πρόγραμμα συνοπτικά:
Εισηγητές
Γιάννης Ζησιμάτος
Δέσποινα Ανδριτσάκη

