Sales Masterclass: Αξιοποιώντας δυναμικά τις ευκαιρίες

Sales Masterclass: Αξιοποιώντας δυναμικά τις ευκαιρίες

Διάρκεια Εκπαίδευσης : 47 ώρες

Ημερομηνία Έναρξης : Δευτέρα 7 Οκτωβρίου

Ημερομηνίες : Δευτέρα & Τετάρτη 

Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις, να εμπλουτίσουν τις δεξιότητές τους και να ενισχύσουν τις ικανότητες τους σε θέματα πωλήσεων, ξεκινώντας από στρατηγικές, marketing, τεχνικές και καταλήγοντας στο κλείσιμο της πώλησης αλλά και τη μετεξέλιξη της όλης διαδικασίας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και του business intelligence.

Πωλητές, Εκπροσώπους Πωλήσεων, Συμβούλους Πωλήσεων, Business Developers και σε Account Managers & Key Account Managers

Παρέχονται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Πιστοποίηση μέσω εξετάσεων από τον no 1 φορέα στην Ελλάδα – EuroCert. 

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συμμετέχοντες λαμβάνουν κατόπιν επιτυχούς συμμετοχής τους στην σχετική εξεταστική διαδικασία, Πιστοποιητικό επιτυχούς παρακολούθησης.
Οι εξετάσεις διενεργούνται από την EUROCERT AE, ανεξάρτητο διαπιστευμένο από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), Φορέα πιστοποίησης προσώπων, γεγονός που διασφαλίζει την αντικειμενική και αμερόληπτη διεξαγωγή της αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων.

Η εκπαίδευση :

  • Επιμελείται και Εισηγείται από εξειδικευμένους εκπαιδευτές με πρακτική εμπειρία 
  • Role Plays – Βιωματικά Παιχνίδια Ρόλων, μεταξύ Εκπαιδευτών & Συμμετεχόντων επί συγκεκριμένων σεναρίων διαβαθμισμένης δυσκολίας για προϊόντα & προφίλ πελατών της εταιρείας
  • Case Studies Analysis για κάθε επιμέρους ενότητα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα 7 Οκτωβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.
  • Ανάλυση και Επιλογή Στρατηγικής Πωλήσεων
  • Στρατηγικός Προγραμματισμός Πωλήσεων
  • Στρατηγικές πωλήσεων για
    • Είσοδο σε νέες αγορές
    • Συνεργασίες και Συμμαχίες
    • Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου
    • Ανταπόκριση στις Μεταβαλλόμενες Συνθήκες της Αγοράς
  • Sales Analytics

 

Εισηγητές: Γιάννης Ζησιμάτος & Χρήστος Λουκάς

Ημερομηνίες & Ώρες : Τετάρτη 9 Οκτωβρίου & Δευτέρα 14 Οκτωβρίου | 6:00 μ.μ. – 8:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Βασικές Έννοιες και Αρχές του Marketing
  • Συμπεριφορά του Καταναλωτή – Λήψη Αγοραστικής Απόφασης
  • Τμηματοποίηση της Αγοράς
  • Έρευνα Marketing – Σχέδιο Marketing
  • Ανάπτυξη Νέων προϊόντων και Καινοτομία – Στρατηγικές προϊόντος

 

Εισηγήτρια: Αναστασία Παπαδανιήλ

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη 16 Οκτωβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Ανάλυση αγοράς και Στρατηγικές Πωλήσεων
  • Price positioning
  • Τεχνικές πρόβλεψης Πωλήσεων
  • Τεχνικές διαμόρφωσης στόχων πωλήσεων (O.G.S.A.M) σε υφιστάμενο και δυνητικό πελατολόγιο
  • Τεχνικές διαμόρφωσης ενεργειών επίτευξης στόχου
  • Μέθοδοι παρακολούθησης πορείας υλοποίησης των στόχων
  • Έμφαση στην ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα – Τεχνικές ανασχεδιασμού – Διαχείριση Αλλαγών
  • Τρόποι ανάδειξης προβλημάτων ομάδας πωλήσεων και τεχνικών επίλυσης αυτών

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

Ημερομηνίες & Ώρες : Δευτέρα 21 Οκτωβρίου & Τετάρτη 23 Οκτωβρίου | 6:00 μ.μ. – 8:30 μ.μ.

Θεματολογία :

  • O Ρόλος των πωλητών  Β2Β
  • Οι Διαφορές του παραδοσιακού Πωλητή από το Πωλητή – Σύμβουλο
  • Οι 4Χ…4 τύποι των Πελατών Β2Β
  • Οι 6Χ… 6  τύποι των Πωλητών Β2Β
  • Πως διαχειριζόμαστε τους 4Χ4 διαφορετικούς τύπους Πελατών
  • Για ποιο λόγο πρέπει να εμπλουτίσει το συμπεριφορικό του στυλ ένας Πωλητής Β2Β και όχι ο Πελάτης
  • Πως ανακαλύπτουμε τον χαρακτήρα τους και πως και πως τους διαχειριζόμαστε για μία win-win σχέση συνεργασίας 

 

Εισηγητής: Γιώργος Γεωργαλάς

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη 30 Οκτωβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Πως να αναπτύξεις ικανότητες Ενεργητικής Ακρόασης
  • Πως με την Ενεργητική Ακρόαση μεγιστοποιούμε το αποτέλεσμα της διάγνωσης και ανάδειξης των αναγκών του πελάτη και της παρουσίασης του πακέτου λύσεων που προτείνουμε
  • Πως με την Συναισθηματική Νοημοσύνη βελτιστοποιούμε το αποτέλεσμα της διαχείρισης των αντιρρήσεων
  • Πως να υποστηρίζεις τους πελάτες σου με την μέθοδο του Coaching
  • Πως να αποκτήσεις αυτό-εκτίμηση και αυτοπεποίθηση
  • Η ατομική ευθύνη για προσωπική εξέλιξη / βελτίωση / ανάπτυξη

 

Εισηγήτρια: Αναστασία Παπαδανιήλ

Ημερομηνίες & Ώρες :  Δευτέρα 4 Νοεμβρίου & Τετάρτη 6 Νοεμβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Τεχνικές διερεύνησης και δημιουργίας αναγκών
  • Τρόποι παρουσίασης: των χαρακτηριστικών, των πλεονεκτημάτων και των ωφελειών
  • Κατανόηση του τρόπου με τον οποίον αποφασίζει ο πελάτης
  • Εξυπηρέτηση μετά την πώληση
  • Πρακτικές και μέθοδοι αξιολόγησης πελατών (Α1, Α2, …. C2, C3, D)
  • Τεχνικές σχεδιασμού περιοχών πωλήσεων & επισκέψεων

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

Ημερομηνίες & Ώρες :  Δευτέρα 11 Νοεμβρίου & Τετάρτη 13 Νοεμβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Αντιμετωπίστε την διαπραγμάτευση στην πώληση
  • Ποιες οι τεχνικές διαπραγμάτευσης
  • Τα 7 στάδια της διαπραγμάτευσης
  • Δημιουργείστε το προσωπικό σας στυλ διαπραγμάτευσης
  • Προετοιμάστε τον εαυτό σας ανάλογα με το είδος της διαπραγμάτευσης
  • Η γλώσσα του Σώματος
  • Χαράξτε την κατάλληλη διαπραγματευτική στρατηγική πριν την πώληση
  • Διαχειριστείτε έξυπνα τα συναισθήματα σας
  • Αντιμετωπίστε τις προκλήσεις
  • Φθάστε στο πολυπόθητο “win-win” κλείσιμο

 

Εισηγητής: Χρήστος Πούρικας

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Που χάνεται ο χρόνος του Πωλητή & αυτό-αξιολόγηση της ορθής κατανομής του χρόνου του
    • Αιτίες Σπατάλης Χρόνου
    • Οι προβληματικοί πελάτες. Ποια τα χαρακτηριστικά τους ?
    • Τα έκτακτα θέματα πελατών και εσωτερικής μας οργάνωσης, που καταστρέφουν τον προγραμματισμό μας
    • Οι κλέφτες χρόνου – Διαχείριση «Χρονοκλεφτών»:
      • Multi-tasking
      • Τελειομανία
      • Ακαταστασία
    • ΟΙ μη παραγωγικές / προβληματικές εργασίες και διαδικασίες. Πώς τις εντοπίζουμε ;
  • Που μοιράζουμε τους χρόνους μας, έτσι ώστε να πετυχαίνουμε τους στόχους μας ? Σε :
    • Αξιολόγηση αγοράς και πελατολογίου
    • Διαμόρφωση στόχων και σχεδιασμός ενεργειών
    • Προγραμματισμός και προετοιμασία επισκέψεων
    • Επισκέψεις σε σημεία
    • Διαπραγματεύσεις και αντιρρήσεις
    • Συμβουλευτική υποστήριξη των πελατών
    • Ανάπτυξη υφιστάμενων πελατών
    • Ανάπτυξη νέου πελατολογίου
    • Είσπραξη οφειλών
    • Και σε άλλα πολλά
  • Βασικοί παράγοντες & παράμετροι που καθορίζουν την κατανομή του χρόνου :
    • Η εμπειρία μου
    • Οι ικανότητές μου
    • Οι γνώσεις μου
    • Ο αριθμός των πελατών μου και οι γεωγραφικές περιοχές μου
    • Οι τύποι και οι συμπεριφορές των πελατών μου
    • Οι ανάγκες και η σημαντικότητα του κάθε διαφορετικού πελάτη 
    • Οι απαιτήσεις του ρόλου μου και οι επιμέρους στόχοι μου (ποσοτικοί, αξιακοί, ποιοτικοί)
    • Οι ακολουθούμενες διαδικασίες της επιχείρησής μου
    • Η οργάνωση των πελατών μας και του χρόνου τους
  • Βασικές δεξιότητες ενός αποτελεσματικού Time Management και η  Οργάνωση Του Χρόνου ενός Πωλητή
    • Tα σημάδια έλλειψης Τime Μanagement για έναν Πωλητή
    • Πως θα βοηθήσω στην διαχείριση του χρόνου του, τον Προϊσταμένου μου, του Συνεργάτη μου ή Συναδέρφου μου, αλλά και του Πελάτη μου ανάλογα με τον (συμπεριφορικό) τύπο του ?
    • Άλλο απασχολημένος και άλλο αποτελεσματικός Πωλητής
    • Ο Πωλητής multitasking
    • Πως αξιολογώ το σημαντικό και το επείγον – Προτεραιότητες, επείγοντα και σημαντικά θέματα
    • Πως διαχειρίζομαι εκκρεμότητες, έκτακτα, σημαντικά, επείγοντα θέματα
    • Μέθοδοι καταγραφής και αξιολόγησης του που πάνε οι χρόνοι
    • Ιεράρχηση Προτεραιοτήτων & Προγραμματισμός. Ημερήσιο πρόγραμμα
    • Ποια η αξία μίας άρτια οργανωμένης Personal Agenda?
    • Κάνω αποτελεσματικό follow up στα θέματά μου, στους συνεργάτες , στους πελάτες μου ?
  • Η αναβλητικότητα του Πωλητή
    • Η έννοια της αναβλητικότητας και τρόποι αντιμετώπισης
    • Διαχείριση Αναποφασιστικότητας
  • Στόχοι Πωλήσεων
    • Η Σημασία της Στοχοθεσίας – Hands-On
    • Τime Μanagement & SMART Στόχοι Πωλήσεων
    • Αποτελεσματικά Meetings – Γιατί συνήθως αποτυγχάνουν ?

 

Εισηγητής: Ιωάννης Ζησιμάτος

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη 20 Νοεμβρίου  | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Τα οικονομικά των Πωλήσεων
  • Αξιολόγηση κερδο-ικανότητας & προοπτικών : Πελατολογίου, Καναλιών διανομής, Μίγματος Προϊόντων και Πελατών (Customer Mix & Product Mix)
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ? Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Credit Policy & Credit Control
  • Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση εμπορικών δεδομένων

 

 

Εισηγητής: Ιωάννης Ζησιμάτος

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα 25 Νοεμβρίου  | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Γιατί After Sales Service?
  • Όπλα του After Sales Service
  • Πυλώνες εστίασης του After Sales Service:
    • Χρηματοοικονομικά
    • Ανάγκες Εκπαίδευσης
    • Ανάγκες Επικοινωνίας
    • Service
    • Έλεγχος Παραγγελιών
    • Ευέλικτη Εμπορική Πολιτική
    • Marketing
    • CRM
  • Διαχείριση Πιστών & Μη Κερδοφόρων Πελατών
  • Μοντέλο Δημιουργίας & Βελτίωσης Υπηρεσιών

 

Εισηγητής: Αντώνης Χρυσόγελος

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη 27 Νοεμβρίου  | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Εισαγωγή
  • Η έννοια της πειθούς
  • Παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων του πελάτη
  • Τακτικές πειθούς
  • Τεχνικές Κλεισίματος

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

Ημερομηνία & Ώρες : Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου | 6:00 μ.μ. – 9:00 μ.μ.

Θεματολογία :

  • Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης σε επίπεδο B2B πωλήσεων και Marketing
  • Leads generation & Sales Forecasting στην εποχή του AI 
  • Χρήση ΑΙ tools (Bots, Agents) για βελτίωση της εμπειρίας πελατών 
  • Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως επιταχυντής της επιχειρηματικής λειτουργίας (καλές πρακτικές)

 

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Θωμάς

Ημερομηνία & Ώρες : Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου | 6:00 μ.μ. – 8:00 μ.μ.

Σύγχρονα Roles Plays μεταξύ των εισηγητών για πρακτική εμπέδωση από τους συμμετέχοντες.

 

Εισηγητής: Γιώργος Προφέτης

ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το πρόγραμμα Complete με Πιστοποίηση απο την EuroCert διατίθεται με προνομιακή έκπτωση:

 

  • 15% για 2 – 4 Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 900€ μόνο → 765 € 
  • 25% για 5 – 8 Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 900€ μόνο → 675 € 
  • 35% για  9+ Συμμετοχές → Τίμημα ανά συμμετοχή από 900€ μόνο →  585 € 

 

Πληροφορίες πληρωμής :

  • Η συμμετοχή θα επιβεβαιώνεται με πληρωμή 40% προκαταβολής του συνολικού τιμήματος.
  • Η εξόφληση θα πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την έναρξη.

 

Προσφορές :

  • EARLY BIRD έως 26/09  10% έκπτωση επί του τελικού ποσού πληρωμής 
  • Προεξόφληση  Σε περίπτωση καταβολής όλου του ποσού έως και 3 ημέρες πριν την έναρξη του 1ου μαθήματος, έξτρα έκπτωση 3%.

 

*Οι εκπτώσεις EARLY BIRD και Προεξόφλησης όλου του ποσού δε λειτουργούν συνδυαστικά.
**Η προκαταβολή δεν δύναται να αξιοποιηθεί για άλλες εκπαιδευτικές υπηρεσίες ή σε συνδυασμό με άλλες προωθητικές ενέργειες.
***Οι ημερομηνίες των μαθημάτων ενδέχεται να τροποποιηθούν για λόγους ανωτέρας βίας. Σε αυτή την περίπτωση θα υπάρξει σχετική μέριμνα και ενημέρωση.  

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.