Νέα

Εισηγητής

Πληροφορίες

Ντιούδης Τάσος

Τ. 210 27 94 991-2-5
F. 210 27 94 998
E. Seminars@fbsolutions.gr

Ημερομηνία & Ώρα

Ημερομηνίες: Θα ανακοινωθούν σύντομα
Ώρες : 17:30-20:30

Τοποθεσία

Αίθουσες της Zisimatos Seminars & Management
Κλιμάνογλου 32, Νέα Ιωνία

Soft Skills & Φλέγοντα Θέματα Πωλήσεων

Σε ποιους απευθύνεται

Σε εκείνα τα στελέχη που έρχονται σε επαφή με πελάτες. Τμήματα πωλήσεων (εξωτερικές πωλήσεις, τηλεφωνικές πωλήσεις, τμήματα πωλήσεων Μεγάλων Πελατών) για όλα τα κανάλια Πώλησης και αντίστοιχα τα τμήματα Εξυπηρέτησης πελατών. Ισχύει για το Reception και τις γραμματείς Διευθύνσεων, Υπεύθυνους κατ/των. Ασφαλώς και για τις διάφορες βαθμίδες Διευθυντικών στελεχών (προϊσταμένους, επιθεωρητές, Δ/ντές)

Σκοπός προγράμματος

Η εκπαιδευτική αυτή ενότητα δίνει στους συμμετέχοντες όλα τα εφόδια που απαιτούνται προκειμένου να ενημερωθούν ποια είναι τα ‘φλέγοντα’ θέματα στα τμήματα πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης των πελατών τους (που ζητιούνται από τις επιχειρήσεις) και που θα πρέπει να δώσουν την δέουσα προσοχή τους. Είτε πρόκειται για υπηρεσίες είτε για προϊόντα.

Ενδεικτική Θεματολογία

  • Ανάληψη προσωπικής – ομαδικής ευθύνης για τους στόχους που πρέπει να είναι S.M.A.R.T .Ξεκάθαροι στόχοι (ποσοτικοί και ποιοτικοί) και πως τους επιτυγχάνουν. Αφορά όλα τα τμήματα που ανήκουν στην Εμπορική Διεύθυνση.
  • Πλάνο δραστηριότητας & προετοιμασία της επόμενης ημέρας/εβδομάδας
  • Χρήση τηλεφώνου –κλείσιμο ραντεβού και στόχος επαφής (call objective)
  • Στόχευση πελατολογίου (Α,Β,Γ πελάτες)
  • Λίστα δυνητικών πελατών (Prospect list). Πάντα επικαιροποιημένη.
  • Κτίσιμο σχέσεων (CRM) και αιτήματα για συστάσεις από αφοσιωμένους-ικανοποιημένους πελάτες.
  • Ουσιώδη και αποτελεσματικά Sales meetings (agenda)
  • Time Management
  • Άπταιστη γνώση της εταιρίας, των προϊόντων-Υπηρεσιών και του ανταγωνισμού. Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και S.W.O.T Analysis
  • Τηλεφωνικές πωλήσεις και άψογο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Τα 2 τμήματα που με χαμηλό έξοδο διατηρούν το μεγαλύτερο ποσοστό των εταιρικών εσόδων.
  • Θετική ψυχολογία και συνεχής κινητοποίηση (motivation) με τη χρήση των Soft Skills : Δεξιότητες για : Συναισθηματική νοημοσύνη, Επικοινωνία, Παρουσίασης, Αυτογνωσίας, Συνεργασίας, Διαπραγμάτευσης, Αντιπαλότητας, Στοχοθέτησης, Αξιοπιστίας, Αισιοδοξίας, Αυτό-κινητοποίησης, Προθυμίας, Πρωτοβουλίας, Επιμονής, Εργατικότητας και Δεξιότητα Επίλυσης Προβλημάτων (κ.α)
  • Χρήση της Πωλησιακής Διαδικασίας (Sales Process)
    • Προετοιμασία πριν την επαφή
    • Προσέγγιση
    • Παρουσίαση
    • Κλείσιμο
    • Follow – up

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες