Τα Διαφορετικά Στυλ Διοίκησης Ομάδων

Τα Διαφορετικά Στυλ Διοίκησης Ομάδων, Δια-τμηματική Συνεργασία, Οργάνωση, Διοίκηση Αλλαγών και TQM

Διάρκεια : 6 ώρες

Τιμή : 120 €

Ημερομηνία : 9 & 16 Μαίου

Ώρες : 18:00 – 21:00

Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Δυνατότητα Πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων

Σε ποιους απευθύνεται :

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και σε όσους προορίζονται για να εξελιχθούν διοικητικά.

 

Σκοπός και μεθοδολογία του σεμιναρίου :

Πρόκειται για μία εκπαιδευτική διαδικασία, δομημένη σε αυτόνομες ενότητες, που στόχο έχει οι συμμετέχοντες να εντοπίσουν και να εμπλουτίσουν το προσωπικό στυλ Διοίκησης και Ηγεσίας με τις Best Practice τεχνικές και δεξιότητες για την βέλτιστη διαχείριση και έμπνευση υφισταμένων.

Η εκπαιδευτική προσέγγιση είναι απολύτως πρακτική, με σύγχρονα παραδείγματα, ενώ ενθαρρύνεται η χρήση σχετικών και πραγματικών case studies. Ακολούθως, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναπτύσσεται σε απόλυτη διάδραση με τους συμμετέχοντες καθώς η ενεργή συμμετοχή τους εξασφαλίζει την κατανόηση των ενοτήτων που αναλύονται.

 

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

  • Τα διαφορετικά Στυλ Διοίκησης που δύναται να διαθέτω
      • το Συμμετοχικό στυλ,
      • το Ανθρωποκεντρικό στυλ,
      • το Καθοδηγητικό στυλ
      • το Ηγετικό στυλ
      • το Υποδειγματικό στυλ
      • το Επιτακτικό στυλ
  • Οι διαφορετικές προσωπικότητες των ατόμων της ομάδας μας
  • Πως ενισχύουμε τα Στυλ Διοίκησης στα οποία υστερούμε και είναι απαραίτητα για την Διοίκηση και Ανάπτυξη της ομάδας μας
  • Απαραίτητες δεξιότητες διοίκησης για το επίπεδο κάθε Στελέχους
  • Τα διαφορετικά Στυλ Οργάνωσης και Συνεργασίας
  • Διαδικασίες θέσπισης στόχων απόδοσης εναρμονισμένους με τους εταιρικούς στόχους
  • Διαμόρφωση και παρακολούθηση των κατάλληλων Σχεδίων για Δράση
  • Διαχείριση αλλαγών – Έμφαση στην ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Η δια-τμηματική συνεργασία ατόμων και τμημάτων
  • Πως ανα-διαμορφώνουμε αποτελεσματικές δια-τμηματικές διαδικασίες όταν απαιτείται – Η μέθοδος BPI (Business Process Improvement)
  • Total Quality Management – TQM (Διοίκηση Ποιότητας).

 

Εισηγητής: Ιωάννης Ζησιμάτος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.