Finance for Credit Control Management

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Finance for Credit Control Management

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Πιστωτικού Ελέγχου, Προγραμματισμού Εισπράξεων και πληρωμών, Αγορών & Προμηθειών, Ταμιακού προγραμματισμού, Πωλήσεων & Marketing

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Οι απαιτήσεις από πελάτες ως περιουσιακό στοιχείο μίας επιχείρησης
  • Οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές ως πηγή της ύπαρξης περιουσιακών στοιχείων σε μία επιχείρηση
  • Ποιες είναι οι υπόλοιπες κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων και πως συσχετίζονται με τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις
  • Απαιτήσεις, αποθέματα, ταμειακά διαθέσιμα και υποχρεώσεις : Ποιες οι βέλτιστες ποσοστιαίες σχέσεις μεταξύ τους
  • Πως προϋπολογίζουμε και πως αξιολογούμε τους χρόνους είσπραξης των απαιτήσεών μας, σε επίπεδο επιχείρησης, σε επίπεδο πωλητή, καταστήματος, κατηγορίας αποθεμάτων
  • Χρόνοι είσπραξης και μικτά κέρδη : Συσχετίζονται ?
  • Κεφάλαιο κίνησης, ο κρισιμότερος δείκτης : Πως συσχετίζουμε τους χρόνους είσπραξης και τους χρόνους πληρωμής ?
  • Προϋπολογισμοί χρόνου πίστωσης και ύψους απαιτήσεων / υποχρεώσεων
  • Για ποιους συνήθως λόγους μεταβάλλονται οι αξίες του ύψους των απαιτήσεών μας και των υποχρεώσεών μας αντίστοιχα ?
  • Χρηματοοικονομικά κόστη απαιτήσεων
  • Αξιολόγηση εκπτώσεων και προσφορών. Πότε συμφέρουν ?
  • Κόστη επισφαλών απαιτήσεων και η αξία της επιχείρησης : Συσχετίζονται ?
  • Με ποια μέθοδο ορίζουμε πλαφόν και χρόνους είσπραξης ανά πελάτη
  • Τα αφανή κόστη των πελατών μας
  • Κόκκινες γραμμές, προαπαιτούμενα και αναζήτηση ισοδυνάμων κάθε φορά που αναθεωρούμε την πιστωτική μας πολιτική
  • Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση
  • Κόκκινες γραμμές, προαπαιτούμενα και αναζήτηση ισοδυνάμων κάθε φορά που αναθεωρούμε την εμπορική μας πολιτική
  • Καθορισμός πιστωτικής πολιτικής και η σημασία της για την επιχείρηση
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την πιστωτική πολιτική και εναλλακτικές εμπορικές πολιτικές
    • Επεκτατική πολιτική πωλήσεων
    • Πολιτική μεγιστοποίησης των κερδών
  • Εφαρμογή πιστωτικής πολιτικής και αύξηση μεριδίου αγοράς
    • Επιμήκυνση πιστωτικής περιόδου
    • Μεταβολή ύψους έκπτωσης
    • Ρίσκο επισφαλών πελατών
  • Αξιολόγηση φερεγγυότητας υφιστάμενων και δυνητικών – υποψηφίων πελατών
    • Η παραδοσιακή μέθοδος
    • Η μέθοδος του αποδεκτού βαθμού κινδύνου
    • Αποδεκτό πιστωτικό ρίσκο
  • Όροι πίστωσης και μέθοδος οριοθέτησης ανά πελάτη
    • Καθορισμός της βέλτιστης διάρκεια πίστωσης
    • Καθορισμός του βέλτιστου ορίου πίστωσης
    • Τρόποι πληρωμής, Πιστωτικό μέσο
    • Βέλτιστος τρόπος συσχέτισης εκπτώσεων και διάρκειας πίστωσης
    • Κόστος πίστωσης
  • Διαδικασίες έγκρισης ή απόρριψης παραγγελιών που υπερβαίνουν το πλαφόν
    • Για υφιστάμενους πελάτες
    • Όροι πίστωσης νέου πελάτη
  • Επισφαλείς απαιτήσεις
    • Καθορισμός ομάδων κινδύνου
    • Μηνύματα από επερχόμενη επισφάλεια
    • Πως αντιμετωπίζουμε μία υποψήφια επισφάλεια έτσι ώστε να την αποφύγουμε
    • Επίδικες ενέργειες και κόστος διεκδίκησης επισφαλών και επίδικων απαιτήσεων
    • Τρόποι εξασφάλισης των απαιτήσεων
  • Έλεγχος και αξιολόγηση της εφαρμοσμένης πιστωτικής πολιτικής.
  • Οικονομικές αναφορές – Οικονομικοί δείκτες – Εσωτερικός έλεγχος

Newsletter

Eγράψου στο newsletter μας και κέρδισε !