Finance for Credit Control Management

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Finance for Credit Control Management

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Πιστωτικού Ελέγχου, Προγραμματισμού Εισπράξεων και πληρωμών, Αγορών & Προμηθειών, Ταμιακού προγραμματισμού, Πωλήσεων & Marketing

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Οι απαιτήσεις από πελάτες ως περιουσιακό στοιχείο μίας επιχείρησης
  • Οι υποχρεώσεις προς προμηθευτές ως πηγή της ύπαρξης περιουσιακών στοιχείων σε μία επιχείρηση
  • Ποιες είναι οι υπόλοιπες κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων και πως συσχετίζονται με τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις
  • Απαιτήσεις, αποθέματα, ταμειακά διαθέσιμα και υποχρεώσεις : Ποιες οι βέλτιστες ποσοστιαίες σχέσεις μεταξύ τους
  • Πως προϋπολογίζουμε και πως αξιολογούμε τους χρόνους είσπραξης των απαιτήσεών μας, σε επίπεδο επιχείρησης, σε επίπεδο πωλητή, καταστήματος, κατηγορίας αποθεμάτων
  • Χρόνοι είσπραξης και μικτά κέρδη : Συσχετίζονται ?
  • Κεφάλαιο κίνησης, ο κρισιμότερος δείκτης : Πως συσχετίζουμε τους χρόνους είσπραξης και τους χρόνους πληρωμής ?
  • Προϋπολογισμοί χρόνου πίστωσης και ύψους απαιτήσεων / υποχρεώσεων
  • Για ποιους συνήθως λόγους μεταβάλλονται οι αξίες του ύψους των απαιτήσεών μας και των υποχρεώσεών μας αντίστοιχα ?
  • Χρηματοοικονομικά κόστη απαιτήσεων
  • Αξιολόγηση εκπτώσεων και προσφορών. Πότε συμφέρουν ?
  • Κόστη επισφαλών απαιτήσεων και η αξία της επιχείρησης : Συσχετίζονται ?
  • Με ποια μέθοδο ορίζουμε πλαφόν και χρόνους είσπραξης ανά πελάτη
  • Τα αφανή κόστη των πελατών μας
  • Κόκκινες γραμμές, προαπαιτούμενα και αναζήτηση ισοδυνάμων κάθε φορά που αναθεωρούμε την πιστωτική μας πολιτική
  • Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση
  • Κόκκινες γραμμές, προαπαιτούμενα και αναζήτηση ισοδυνάμων κάθε φορά που αναθεωρούμε την εμπορική μας πολιτική
  • Καθορισμός πιστωτικής πολιτικής και η σημασία της για την επιχείρηση
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την πιστωτική πολιτική και εναλλακτικές εμπορικές πολιτικές
    • Επεκτατική πολιτική πωλήσεων
    • Πολιτική μεγιστοποίησης των κερδών
  • Εφαρμογή πιστωτικής πολιτικής και αύξηση μεριδίου αγοράς
    • Επιμήκυνση πιστωτικής περιόδου
    • Μεταβολή ύψους έκπτωσης
    • Ρίσκο επισφαλών πελατών
  • Αξιολόγηση φερεγγυότητας υφιστάμενων και δυνητικών – υποψηφίων πελατών
    • Η παραδοσιακή μέθοδος
    • Η μέθοδος του αποδεκτού βαθμού κινδύνου
    • Αποδεκτό πιστωτικό ρίσκο
  • Όροι πίστωσης και μέθοδος οριοθέτησης ανά πελάτη
    • Καθορισμός της βέλτιστης διάρκεια πίστωσης
    • Καθορισμός του βέλτιστου ορίου πίστωσης
    • Τρόποι πληρωμής, Πιστωτικό μέσο
    • Βέλτιστος τρόπος συσχέτισης εκπτώσεων και διάρκειας πίστωσης
    • Κόστος πίστωσης
  • Διαδικασίες έγκρισης ή απόρριψης παραγγελιών που υπερβαίνουν το πλαφόν
    • Για υφιστάμενους πελάτες
    • Όροι πίστωσης νέου πελάτη
  • Επισφαλείς απαιτήσεις
    • Καθορισμός ομάδων κινδύνου
    • Μηνύματα από επερχόμενη επισφάλεια
    • Πως αντιμετωπίζουμε μία υποψήφια επισφάλεια έτσι ώστε να την αποφύγουμε
    • Επίδικες ενέργειες και κόστος διεκδίκησης επισφαλών και επίδικων απαιτήσεων
    • Τρόποι εξασφάλισης των απαιτήσεων
  • Έλεγχος και αξιολόγηση της εφαρμοσμένης πιστωτικής πολιτικής.
  • Οικονομικές αναφορές – Οικονομικοί δείκτες – Εσωτερικός έλεγχος

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες