Οικονομικά Επιχειρήσεων για μη Ειδικούς όλων των Τμημάτων

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Οικονομικά Επιχειρήσεων για μη Ειδικούς όλων των Τμημάτων

Σε ποιους απευθύνεται

Η κατανόηση των βασικών Οικονομικών εννοιών είναι πλέον απαραίτητη για ΟΛΑ τα μη Οικονομικά στελέχη, οποιουδήποτε τμήματος ή λειτουργίας. Αν δεν γνωρίζουν βασικές Οικονομικές έννοιες, δεν θα είναι σε θέση να συμμετέχουν σε αποφάσεις, να κατανοούν αποφάσεις, να κατανοούν προς τα πού βαδίζει η Επιχείρηση, να κατανοούν πώς κινούνται οι Ανταγωνιστές, οι Πελάτες, οι Προμηθευτές, η Αγορά. Τα οικονομικά είναι πλέον η μοναδική κοινή γλώσσα που επικοινωνούν μεταξύ τους διαφορετικές ειδικότητες και τμήματα.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα αντιλαμβάνονται και θα κατανοούν οικονομικές επιπτώσεις προτάσεων και αποφάσεων
  • Θα αντιλαμβάνονται πλέον την κρισιμότητα των Πωλήσεων, των Τιμών πώλησης και αγοράς,  των Logistics, των Πιστώσεων, των Αγορών, των Εξόδων Μισθοδοσίας, των Λοιπών Εξόδων, των Επενδύσεων
  • Θα αναγνωρίζουν την οικονομική αξιοπιστία των προμηθευτών, των πελατών και θα αξιολογούν τον ανταγωνισμό
  • Θα κατανοήσουν τη σημαντικότητα του προϋπολογισμού και θα είναι σε θέση να διαβάζουν έναν ισολογισμό
  • Θα γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι Τράπεζες & Προμηθευτές αξιολογούν την Επιχείρησή τους

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet) και πως τα Οικονομικά Αποτελέσματα (P&L) ? Πάγια, αποθέματα, απαιτήσεις, διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, υποχρεώσεις, κεφάλαιο κίνησης.
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Πολιτικές Αγορών & Εξόδων : Βάλτε όρια !!
  • Πολιτικές Πιστώσεων Πελατών – Προμηθευτών : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική ? Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής
  • Πολιτικές διαχείρισης Αποθεμάτων : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή  πολιτική και πως αποφέρουν κέρδος μέσω της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών μας ?
  • Πολιτικές επενδύσεων : κι αν δεν αποδώσουν, τι γίνεται ?
  • Margin, Markup, DSO, Aging, DIO, DPO, Break Even, EBITDA, Gross Sales & Discounts, Forecast, Budgetary Control, Credit Control, Gross & Net Profit, Factoring, Leasing, YTD, CCC, Venture Capital, On credit, ΦΠΑ, Χρέωση – Πίστωση (debit / credit), Κόστη Μισθοδοσίας.
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς, μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ?
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ποια τα βέλτιστα % Μικτού Κέρδους : % Margin και % Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ? Τι ονομάζουμε Κέντρα Κόστους και τι Κέντρα Κέρδους ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου (Break Even Point) Πωλήσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση υποψηφίων και υφιστάμενων πελατών μας, αλλά και των προμηθευτών μας
  • Αξιολόγηση του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης. Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής πελατών μας
  • Ποιες Εμπορικές/Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε?
  • Εργαλεία προ-υπολογισμού Gross Profit, Contribution Profit, Ebitda, Net Profit
  • Πότε η Μισθοδοσία είναι έξοδο και πότε κόστος ? Πότε το κόστος μισθοδοσίας δημιουργεί κέρδος ? Τι ποσοστό των εσόδων και των εξόδων πρέπει να ανέρχεται το κόστος μισθοδοσίας ?

Newsletter

Eγράψου στο newsletter μας και κέρδισε !