Οικονομικά Επιχειρήσεων για μη Ειδικούς όλων των Τμημάτων

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Οικονομικά Επιχειρήσεων για μη Ειδικούς όλων των Τμημάτων

Σε ποιους απευθύνεται

Η κατανόηση των βασικών Οικονομικών εννοιών είναι πλέον απαραίτητη για ΟΛΑ τα μη Οικονομικά στελέχη, οποιουδήποτε τμήματος ή λειτουργίας. Αν δεν γνωρίζουν βασικές Οικονομικές έννοιες, δεν θα είναι σε θέση να συμμετέχουν σε αποφάσεις, να κατανοούν αποφάσεις, να κατανοούν προς τα πού βαδίζει η Επιχείρηση, να κατανοούν πώς κινούνται οι Ανταγωνιστές, οι Πελάτες, οι Προμηθευτές, η Αγορά. Τα οικονομικά είναι πλέον η μοναδική κοινή γλώσσα που επικοινωνούν μεταξύ τους διαφορετικές ειδικότητες και τμήματα.

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

  • Θα αντιλαμβάνονται και θα κατανοούν οικονομικές επιπτώσεις προτάσεων και αποφάσεων
  • Θα αντιλαμβάνονται πλέον την κρισιμότητα των Πωλήσεων, των Τιμών πώλησης και αγοράς,  των Logistics, των Πιστώσεων, των Αγορών, των Εξόδων Μισθοδοσίας, των Λοιπών Εξόδων, των Επενδύσεων
  • Θα αναγνωρίζουν την οικονομική αξιοπιστία των προμηθευτών, των πελατών και θα αξιολογούν τον ανταγωνισμό
  • Θα κατανοήσουν τη σημαντικότητα του προϋπολογισμού και θα είναι σε θέση να διαβάζουν έναν ισολογισμό
  • Θα γνωρίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι Τράπεζες & Προμηθευτές αξιολογούν την Επιχείρησή τους

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό (Balance Sheet) και πως τα Οικονομικά Αποτελέσματα (P&L) ? Πάγια, αποθέματα, απαιτήσεις, διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, υποχρεώσεις, κεφάλαιο κίνησης.
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Πολιτικές Αγορών & Εξόδων : Βάλτε όρια !!
  • Πολιτικές Πιστώσεων Πελατών – Προμηθευτών : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική ? Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής
  • Πολιτικές διαχείρισης Αποθεμάτων : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή  πολιτική και πως αποφέρουν κέρδος μέσω της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών μας ?
  • Πολιτικές επενδύσεων : κι αν δεν αποδώσουν, τι γίνεται ?
  • Margin, Markup, DSO, Aging, DIO, DPO, Break Even, EBITDA, Gross Sales & Discounts, Forecast, Budgetary Control, Credit Control, Gross & Net Profit, Factoring, Leasing, YTD, CCC, Venture Capital, On credit, ΦΠΑ, Χρέωση – Πίστωση (debit / credit), Κόστη Μισθοδοσίας.
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς, μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ?
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Ποια τα βέλτιστα % Μικτού Κέρδους : % Margin και % Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ? Τι ονομάζουμε Κέντρα Κόστους και τι Κέντρα Κέρδους ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου (Break Even Point) Πωλήσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση υποψηφίων και υφιστάμενων πελατών μας, αλλά και των προμηθευτών μας
  • Αξιολόγηση του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης. Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής πελατών μας
  • Ποιες Εμπορικές/Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε?
  • Εργαλεία προ-υπολογισμού Gross Profit, Contribution Profit, Ebitda, Net Profit
  • Πότε η Μισθοδοσία είναι έξοδο και πότε κόστος ? Πότε το κόστος μισθοδοσίας δημιουργεί κέρδος ? Τι ποσοστό των εσόδων και των εξόδων πρέπει να ανέρχεται το κόστος μισθοδοσίας ?

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες