Profit & Loss Management. Για Εμπορικές, Βιομηχανικές και Π.Υ. Επιχειρήσεις

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Profit & Loss Management. Για Εμπορικές, Βιομηχανικές και Παροχής Υπηρεσιών Επιχειρήσεις

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη Πωλήσεων, Marketing, Οικονομικών,  Αγορών, Κοστολόγησης

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς και μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ? Πουλάμε με κέρδος ?
  • Product Mix & Customer Mix : P&L ανά πελάτη και κατηγορία αγαθού ή υπηρεσίας
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Ποιες είναι οι κατηγορίες των Εσόδων και των Πωλήσεων ? Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Περιθώρια Μικτού Κέρδους : Margin και Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό (Κέντρα Κόστους) ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών : Από πού επηρεάζονται και τι επηρεάζουν
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ? Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου Πωλήσεων (Break Even Point)
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση της πορείας του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης.
  • Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Πως αξιολογούμε τον υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη μας, με Οικονομικά και Εμπορικά  κριτήρια. Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής.
  • Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
  • Εργαλεία προ-υπολογισμού Gross Profit, Contribution Profit, Ebitda, Net Profit

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες