Profit & Loss Management. Για Εμπορικές, Βιομηχανικές και Π.Υ. Επιχειρήσεις

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Profit & Loss Management. Για Εμπορικές, Βιομηχανικές και Παροχής Υπηρεσιών Επιχειρήσεις

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε προσωπικό και στελέχη Πωλήσεων, Marketing, Οικονομικών,  Αγορών, Κοστολόγησης

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές :  Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς και μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ? Πουλάμε με κέρδος ?
  • Product Mix & Customer Mix : P&L ανά πελάτη και κατηγορία αγαθού ή υπηρεσίας
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Ποιες είναι οι κατηγορίες των Εσόδων και των Πωλήσεων ? Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Περιθώρια Μικτού Κέρδους : Margin και Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό (Κέντρα Κόστους) ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών : Από πού επηρεάζονται και τι επηρεάζουν
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ? Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου Πωλήσεων (Break Even Point)
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση της πορείας του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης.
  • Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Πως αξιολογούμε τον υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη μας, με Οικονομικά και Εμπορικά  κριτήρια. Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής.
  • Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
  • Εργαλεία προ-υπολογισμού Gross Profit, Contribution Profit, Ebitda, Net Profit

Newsletter

Eγράψου στο newsletter μας και κέρδισε !