Supply Chain and Logistics Management

Supply Chain and Logistics Management

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

Βελτίωση Ροής Εργασιών & Διαδικασιών / Καθοδήγηση Ομάδων :

  • Πώς μπορεί ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών στη διαχείριση της αποθήκης και της εφοδιαστικής αλυσίδας να μειώσει τον χρόνο παράδοσης και να αυξήσει την απόδοση του προσωπικού σας;
  • Με ποιους τρόπους η ανάλυση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών μπορεί να εντοπίσει περιοχές προς βελτίωση και να προτείνει στρατηγικές που ενισχύουν την αποδοτικότητα και μειώνουν τα κόστη;
  • Ποια είναι τα οφέλη της παρακολούθησης όλων των διαδικασιών για την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την παραγγελία έως την παράδοση στον πελάτη;
  • Τι ρόλο παίζει η παρακολούθηση της απόδοσης των ομάδων σε πραγματικό χρόνο (on the job), προσφέροντας άμεση ανατροφοδότηση και προτάσεις βελτίωσης για μέγιστη αποδοτικότητα;
  • Ποιο είναι το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης και καθοδήγησης των προϊσταμένων, ώστε το προσωπικό να είναι εξοπλισμένο με τις κατάλληλες τεχνικές και τεχνολογίες για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις;

Διαχείριση Αγορών – Αποθεμάτων – Προμηθευτών :

  • Πώς η βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων μπορεί να εξασφαλίσει την κατάλληλη ποσότητα αποθεμάτων που καλύπτει τη ζήτηση χωρίς να δημιουργούνται περιττά κόστη;
  • Πώς η υποστήριξη στις σχέσεις με τους προμηθευτές συμβάλλει στη διασφάλιση των καλύτερων όρων συνεργασίας και τη διαπραγμάτευση των πιο ανταγωνιστικών τιμών;

Συμβουλευτική Αξιοποίησης Συστημάτων ERP :

  • Πώς η αξιοποίηση των συστημάτων ERP, CRM, WMS και MRP μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα της επιχείρησής σας, με πλήρη παρακολούθηση των διαδικασιών και αύξηση της αποδοτικότητας;

Σύνδεση Supply Chain με Παραγωγή για τις Βιομηχανίες :

  • Πώς η σύνδεση του Supply Chain με την παραγωγή διασφαλίζει τη μετατροπή των προβλέψεων πωλήσεων σε ανάγκες πρώτων υλών, μειώνοντας καθυστερήσεις και κόστη αποθεμάτων;

Οργάνωση Παραγγελιοληψίας – Εκτέλεσης Παραγγελίας – Τιμολόγησης :

  • Πώς η οργάνωση της διαδικασίας παραγγελιοληψίας εξασφαλίζει την αποδοτική εκτέλεση των παραγγελιών με στόχο τη βέλτιστη ισορροπία χρόνου και κόστους;

Οργάνωση Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών :

  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της οργάνωσης του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ικανοποίησή τους;

Παρακολούθηση και Αναφορές :

  • Πώς η τακτική παρακολούθηση των KPIs και η ανάλυση αναφορών προσφέρει κρίσιμες πληροφορίες για τις αγορές, τα αποθέματα, τη διακίνηση και την εξυπηρέτηση πελατών, επιτρέποντας πιο στρατηγικές αποφάσεις;

Άλλες Σχετιζόμενες Υπηρεσίες :

  • Πώς οι προσαρμοσμένες μελέτες μπορούν να αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας, βοηθώντας στην εξειδικευμένη προσαρμογή των συστημάτων και διαδικασιών για μέγιστη αποτελεσματικότητα;
  • Πώς η HR συμβουλευτική μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στις αποθήκες και τη διακίνηση, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση του προσωπικού;
  • Πώς η συμβουλευτική για τα barcodes (GS1) διασφαλίζει τη βέλτιστη παρακολούθηση προϊόντων και αποθεμάτων, εφαρμόζοντας διεθνείς προδιαγραφές και βέλτιστες πρακτικές;

Βελτιστοποίηση Κερδοφορίας και Ρευστότητας :

  • Πώς η συνεχής παρακολούθηση της κερδοφορίας και των ροών ρευστότητας διασφαλίζει την ορθολογική τιμολογιακή πολιτική και την αποτελεσματική διαχείριση κόστους, διατηρώντας την επιχείρησή σας υγιή και αποδοτική;

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.