Το πρόγραμμα συνοπτικά :
Βελτίωση Ροής Εργασιών & Διαδικασιών / Καθοδήγηση Ομάδων :
- Πώς μπορεί ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών στη διαχείριση της αποθήκης και της εφοδιαστικής αλυσίδας να μειώσει τον χρόνο παράδοσης και να αυξήσει την απόδοση του προσωπικού σας;
- Με ποιους τρόπους η ανάλυση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών μπορεί να εντοπίσει περιοχές προς βελτίωση και να προτείνει στρατηγικές που ενισχύουν την αποδοτικότητα και μειώνουν τα κόστη;
- Ποια είναι τα οφέλη της παρακολούθησης όλων των διαδικασιών για την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την παραγγελία έως την παράδοση στον πελάτη;
- Τι ρόλο παίζει η παρακολούθηση της απόδοσης των ομάδων σε πραγματικό χρόνο (on the job), προσφέροντας άμεση ανατροφοδότηση και προτάσεις βελτίωσης για μέγιστη αποδοτικότητα;
- Ποιο είναι το αποτέλεσμα της εκπαίδευσης και καθοδήγησης των προϊσταμένων, ώστε το προσωπικό να είναι εξοπλισμένο με τις κατάλληλες τεχνικές και τεχνολογίες για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις;
Διαχείριση Αγορών – Αποθεμάτων – Προμηθευτών :
- Πώς η βελτιστοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων μπορεί να εξασφαλίσει την κατάλληλη ποσότητα αποθεμάτων που καλύπτει τη ζήτηση χωρίς να δημιουργούνται περιττά κόστη;
- Πώς η υποστήριξη στις σχέσεις με τους προμηθευτές συμβάλλει στη διασφάλιση των καλύτερων όρων συνεργασίας και τη διαπραγμάτευση των πιο ανταγωνιστικών τιμών;
Συμβουλευτική Αξιοποίησης Συστημάτων ERP :
- Πώς η αξιοποίηση των συστημάτων ERP, CRM, WMS και MRP μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα της επιχείρησής σας, με πλήρη παρακολούθηση των διαδικασιών και αύξηση της αποδοτικότητας;
Σύνδεση Supply Chain με Παραγωγή για τις Βιομηχανίες :
- Πώς η σύνδεση του Supply Chain με την παραγωγή διασφαλίζει τη μετατροπή των προβλέψεων πωλήσεων σε ανάγκες πρώτων υλών, μειώνοντας καθυστερήσεις και κόστη αποθεμάτων;
Οργάνωση Παραγγελιοληψίας – Εκτέλεσης Παραγγελίας – Τιμολόγησης :
- Πώς η οργάνωση της διαδικασίας παραγγελιοληψίας εξασφαλίζει την αποδοτική εκτέλεση των παραγγελιών με στόχο τη βέλτιστη ισορροπία χρόνου και κόστους;
Οργάνωση Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών :
- Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της οργάνωσης του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ικανοποίησή τους;
Παρακολούθηση και Αναφορές :
- Πώς η τακτική παρακολούθηση των KPIs και η ανάλυση αναφορών προσφέρει κρίσιμες πληροφορίες για τις αγορές, τα αποθέματα, τη διακίνηση και την εξυπηρέτηση πελατών, επιτρέποντας πιο στρατηγικές αποφάσεις;
Άλλες Σχετιζόμενες Υπηρεσίες :
- Πώς οι προσαρμοσμένες μελέτες μπορούν να αναδείξουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας, βοηθώντας στην εξειδικευμένη προσαρμογή των συστημάτων και διαδικασιών για μέγιστη αποτελεσματικότητα;
- Πώς η HR συμβουλευτική μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού στις αποθήκες και τη διακίνηση, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση του προσωπικού;
- Πώς η συμβουλευτική για τα barcodes (GS1) διασφαλίζει τη βέλτιστη παρακολούθηση προϊόντων και αποθεμάτων, εφαρμόζοντας διεθνείς προδιαγραφές και βέλτιστες πρακτικές;
Βελτιστοποίηση Κερδοφορίας και Ρευστότητας :
- Πώς η συνεχής παρακολούθηση της κερδοφορίας και των ροών ρευστότητας διασφαλίζει την ορθολογική τιμολογιακή πολιτική και την αποτελεσματική διαχείριση κόστους, διατηρώντας την επιχείρησή σας υγιή και αποδοτική;