Βελτιώνοντας την Οικονομική Γνώση σε όλα τα Τμήματα

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Βελτιώνοντας την Οικονομική Γνώση σε όλα τα Τμήματα

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές & Προϊσταμένους Λειτουργιών, Στελέχη Πωλήσεων, Marketing, Credit, Προμηθειών, Παραγωγής, Logistics που θέλουν να εμβαθύνουν στις βέλτιστες Επιχειρηματικές Πρακτικές Οικονομικής Σκέψης

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Ερμηνεία Οικονομικών και Εμπορικών Μεγεθών.
    • Τι είναι τα  : Πάγια στοιχεία, Αποσβέσεις, Αποθέματα, Απαιτήσεις, Διαθέσιμα, Καθαρή θέση, Μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις.
    • Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων
    • Τι ονομάζουμε Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης
    • Περιθώρια Μικτού Κέρδους : Margin και Markup. Πως διαμορφώνουν ή επηρεάζουν την  τιμολογιακή πολιτική. Η σημασία των εκπτώσεων
    • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα κατά είδος και ποια τα έξοδα κατά προορισμό (Κέντρα Κόστους). Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης
    • Κόστος χρήματος (τόκοι) και επιτόκια δανεισμού ή καταθέσεων. Επιδράσεις στα αποτελέσματα
  • Οικονομικές και Εμπορικές Πολιτικές
    • Πολιτικές Αποθεμάτων : Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική αποθεμάτων. Κόστη αποθήκευσης, επιδιωκόμενος μέσος χρόνος αποθήκευσης, απόθεμα ασφαλείας, βέλτιστο επίπεδο αποθεμάτων
    • Πολιτικές Πιστώσεων : Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες και προμηθευτές. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής. Πως επηρεάζουν οι εκπτώσεις που λαμβάνουμε ή δίνουμε
    • Τιμολογιακές πολιτικές : Τι πρέπει να προσέχουμε
    • Πολιτικές Δαπανών & Εξόδων : Μέχρι που ?
    • Επενδυτικές Πολιτικές : Πρέπει ! μπορούμε ?
    • Πολιτικές Ρευστότητας : Τι πρέπει να παρακολουθούμε και να προσέχουμε κάθε μέρα
    • Στρατηγικές των επιχειρήσεων : Πως διαμορφώνουμε Εμπορική και Οικονομική πολιτική
  • Ανάλυση και Ερμηνεία
    • Τι – με απλά λόγια – απεικονίζουν και που χρησιμεύουν ο Ισολογισμός και η Κατάσταση Κερδών / Ζημιών
    • Συσχέτιση και αλληλοεπιδράσεις μεταξύ των επιμέρους οικονομικών μεγεθών και στοιχείων της επιχείρησης
    • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών (ρευστότητας, εισπράξεων, πληρωμών, κεφαλαίου κίνησης, καθαρής θέσης, κόστους πωληθέντων, μικτών κερδών, δαπανών, επενδύσεων, δανειακής εξάρτησης)
    • Ανάλυση Νεκρού σημείου (Break Even Point) : Μέχρι που πρέπει τουλάχιστον να πουλάμε ?
    • Πώς επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
    • Αξιολόγηση πορείας μίας επιχείρησης (της δικής μας, του ανταγωνισμού, των πελατών). Πως ήμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τον κλάδο ?
    • Αποτύπωση των προοπτικών μίας επιχείρησης (ιδίας, ανταγωνισμού, πελατών). Κίνδυνοι και ευκαιρίες.

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες