Στόχοι :
- Κερδοφόρες Πωλήσεις & Ικανοποιημένους Εσωτερικούς και Εξωτερικούς Πελάτες
- Να αναπτύξετε μία πρωτοβουλία ανα-σχεδιασμού
- Να αναλύσετε και να επανασχεδιάσετε ρόλους, αρμοδιότητες, εργασίες και διαδικασίες που απαιτούν βελτίωση
- Να κατανοήσετε τη σπουδαιότητα και τα οφέλη της αναδι-οργάνωσης
- Να αξιοποιήσετε τους υφιστάμενους πόρους
- Να εφαρμόσετε τις αλλαγές
- Να βελτιώνετε συνεχώς τις επιχειρησιακές σας λειτουργίες
Πότε μιλάμε για αναδιοργάνωση :
- Όταν παρουσιάζονται δυσκολίες με : τον συντονισμό, τα λάθη που δημιουργούν πολλαπλασιαστικές σε χρόνο καθυστερήσεις, την εποπτεία, την έγκαιρη αναγνώριση λαθών, τον έλεγχο, την απόδοση αρμοδιοτήτων, τους τομείς ευθύνης, τα σημεία ελέγχου, την εργασιακή συμπεριφορά, την μη επίλυση και διόγκωση προβλημάτων, την επικοινωνία μεταξύ προσωπικού και τμημάτων
- Όταν σε μία Επιχείρηση δεν είναι ξεκάθαρες αρμοδιότητες, οι ρόλοι και οι τομείς ευθύνης μεταξύ των μελών
- Όταν οι επιχειρηματίες και στελέχη έχουν θέμα διαθέσιμου χρόνου επειδή αναγκάζονται να εμπλέκονται συνεχώς με προβλήματα, μη διαθέτοντας χρόνο για να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες των ρόλων τους
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
- Οι διαφορετικές ανάγκες Οργάνωσης ανά τμήμα / λειτουργία
- Πως η αποτελεσματική οργάνωση όλων των τμημάτων αποσκοπεί στις κερδοφόρες πωλήσεις και στην ικανοποίηση των πελατών και των ανθρώπων της επιχείρησης
- Οργάνωση και δια-τμηματική επικοινωνία / συνεργασία
- Οι 5 πυλώνες της οργάνωσης
- Μέθοδοι ανάλυσης και αξιολόγησης του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης
- Πως μας επηρεάζει ο (καλός ή κακός) βαθμός οργάνωσης που έχουν οι πελάτες μας και οι προμηθευτές μας
- Από την οργάνωση στην ανα-διοργάνωση
- Γιατί τελικά, για τα προβλήματα, για τα λάθη, για τις καθυστερήσεις, για την κακή επικοινωνία, για την μη επίτευξη των στόχων, για τις τις παραλείψεις, συνήθως φταίει η οργάνωση και όχι οι άνθρωποι
- Γιατί τελικά κάνουμε λάθη
- Οι 6 σημαντικοί παράγοντες της ανα-διοργάνωσης
- Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα
- Τα προβλήματα δεν είναι πάντα κακά
- Πως ανακαλύπτουμε, αναδεικνύουμε και αξιολογούμε το πρόβλημα
- Που χάνονται οι χρόνοι ? Γιατί το 40% – 50% του διαθέσιμου χρόνου μας είναι αντι-παραγωγικό γεμάτο προβλήματα και άσκοπες εργασίες
- Πως οι στόχοι (εταιρικοί, τμημάτων, ατομικοί) και ο σχεδιασμός επίτευξής τους (στρατηγικό σχέδιο) σχετίζονται με την αποτελεσματική οργάνωση της επιχείρησης
- Στόχοι και διεργασίες (σχέδια δράσης / action plan)
- Τα βήματα βελτίωσης των διαδικασιών
- Για ποια θέματα αποφασίζουμε ?
- Στυλ Διοίκησης & Οργανογράμματα
- Θέσεις, ρόλοι, τομείς ευθύνης, σημεία ελέγχου
- Οι ευθύνη των Προϊσταμένων
- Σκεφτείτε συλλογικά
- Πως κτίζουμε αποτελεσματικές διαδικασίες ?
- Αποτελεσματική οργάνωση ανά τμήμα
- Αποτελεσματική δια-τμηματική οργάνωση
- Διαδικασίες λήψης αποφάσεων και αποτελεσματικές διεργασίες
- Πως η καλή οργάνωση αναπτύσσει τους ανθρώπους μας
- Τα εμπόδια και οι λακκούβες κατά την διαδικασία αλλαγής. Πως τα προσπερνάμε
- Παρακολούθηση της απόδοσης της οργάνωσης
- Συμβουλές BPI – (Business process improvement / βελτίωση επιχειρησιακών διαδικασιών)
- Συστήματα Διοίκησης και Action Plans
- Τυπικές Μεθοδολογίες και Πρότυπα Βελτίωσης Διαδικασιών
- Καθορίστε στόχους λήψης απόφασης & δημιουργείστε ιδέες
- Μέθοδοι μέτρησης της αποτελεσματικότητας της οργάνωσης
- Το δέντρο των αποφάσεων
- Τα οφέλη, στους ανθρώπους μας, στις πωλήσεις και στα οικονομικά μας
- Όποιος βιάζεται σκοντάφτει
Σε ποιους απευθύνεται :
- Επιχειρηματίες
- Γενικούς Διευθυντές
- Διευθυντές / Προϊσταμένους
- HR Managers
- Στελέχη & προσωπικό τμημάτων που επιθυμούν να κατανοήσουν σπουδαιότητα και μεθοδολογίες αναδιοργάνωσης