Επιχειρησιακή Στρατηγική – στην Πράξη

Επιχειρησιακή Στρατηγική - στην Πράξη

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε μεγάλες εταιρείες
  • Σε μικρές εταιρείες που θέλουν να γίνουν μεγάλες ή να αλλάξουν
  • Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και σε διευθυντικά στελέχη
  • Σε μέλη της διοικητικής ομάδας επιχειρήσεων και οργανισμών

Στόχοι

  • Το ξεκαθάρισμα της στρατηγικής σκέψης των στελεχών
  • Η λήψη σωστής απόφασης για τη στρατηγική της επιχείρησης
  • Η ανάδειξη και αξιολόγηση εναλλακτικών επιλογών
  • Η ευθυγράμμιση των προσπαθειών

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Ποια είδη επιχειρησιακής στρατηγικής υπάρχουν;
  • Ποια είναι η πιο κατάλληλη επιχειρησιακή στρατηγική & πως την εντοπίζω για την εταιρεία μου;
  • Πότε & πώς εφαρμόζω κάθε στρατηγική;
  • Ποιος είναι ο ρόλος των στελεχών και της διοίκησης;

Ξεχωρίζει - Value Added

  • Συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου αποτύπωσης στρατηγικής σκέψης της επιχείρησης
  • Επεξεργασία απαντήσεων και παρουσίαση αποτελεσμάτων στη διοικητική ομάδα της επιχείρησης
  • Παράδοση REPORT – στρατηγικής θέσης και σκέψης της επιχείρησης / αφετηρία αλλαγών