Management (διοικητικές δεξιότητες) Εργοδηγών & Υπευθύνων Γραμμών Παραγωγής

Management (διοικητικές δεξιότητες) Εργοδηγών & Υπευθύνων Γραμμών Παραγωγής

Τρόπος Διεξαγωγής : Zoom


Διατίθεται πιστοποιητικό παρακολούθησης και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό


Σε ποιους απευθύνεται :

Εργοδηγούς και Υπευθύνους / Προϊσταμένους Γραμμών Παραγωγής 

 

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

  • Κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και το σεβασμό της ομάδας συνεργατών
    • Βασική  αρχή:  Ακρόαση  και όχι Ομιλία
    • Ενθαρρύνοντας την κουλτούρα εμπιστοσύνης και συνεργασίας στην ομάδα
    • Πρακτικές για το χτίσιμο δεμένων και επιτυχημένων ομάδων
    • Άσκηση / συζήτηση: Πόσο “δεμένη” είναι σήμερα η ομάδα σας; Σε ποιο βαθμό οι άνθρωποι εργάζονται και συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους για την επίτευξη ενός κοινού σκοπού; Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την ομαδικότητα και να επικοινωνήσετε τη σημασία της συνεργασίας; Ποιες ενέργειες σκέφτεστε να δρομολογήσετε;
  • Αποτελεσματική επικοινωνία και συναισθήματα
    • Η Σπουδαιότητα της ξεκάθαρης επικοινωνίας στη διοίκηση παραγωγής
    • Ενεργητική ακρόαση και η σημασία της διαλεκτικής συζήτησης
    • Σημασία της λήψης και παροχής τακτικού feedback για την πρόοδο
    • Πως  δέχομαι  &  πως  κάνω  κριτική;
    • Ο έλεγχος του θυμού
    • Εφαρμόζοντας τακτικές ανύψωσης του ηθικού και της παραγωγικότητας
  • Οι Συγκρούσεις & η αντιμετώπισή τους από  τους ομαδάρχες
    • Δυσλειτουργικές  πεποιθήσεις σχετικά με την άσκηση διοίκησης
    • Η συμπεριφορά ως εργαλείο αποτελεσμάτων – η τέχνη της ακρόασης
    • Σεβασμός της διαφορετικότητας και προσαρμογή στον άλλον
    • Η θεωρία του «καλού παιδιού»
    • Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων & διαχείριση δύσκολης επικοινωνίας με τον συνεργάτη
    • Κατηγορίες  σχέσεων  στην  δουλειά
  • Πειθαρχία και αντιμετώπιση συγκρούσεων
    • Εγκαθιδρύοντας κανόνες λειτουργίας στο εργοστάσιο
    • Διαχείριση χαμηλής απόδοσης με εποικοδομητικό και αποτελεσματικό τρόπο
    • Τεχνικές και δεξιότητες διαχείρισης συγκρούσεων και διαφωνιών μεταξύ ανθρώπων της παραγωγής
    • Αντίσταση στην αλλαγή
    • Case study: εργαζόμενος που επανειλημμένα δεν συμμορφώνεται με τις εντολές του εργοδηγού. Πως χειρίζεστε το θέμα στην πράξη;
  • Διοίκηση και παρακίνηση ομάδων
    • Τι  είδους  ομαδάρχης  είμαι;
    • Γιατί ομαδική εργασία;
    • Ομάδες και  στάδια ανάπτυξης
    • Κρίσιμα διλλήματα για  ένα  ομαδάρχη
    • Κατανοώντας τους παράγοντες που κινητοποιούν τους ανθρώπους της παραγωγής
    • Προσαρμόζοντας τις τακτικές παρακίνησης ανάλογα με το άτομο / συνεργάτη
    • Άσκηση / συζήτηση: Τι πιστεύετε ότι κινητοποιεί τους ανθρώπους σας να εργαστούν με όρεξη; Τι ρίχνει την απόδοσή τους; Πώς μπορείτε να τους “ανεβάσετε” και να τους κινητοποιήσετε σε δράση;
  • Η εξέλιξη κάποιων από τους ανθρώπους μας  
    • Η ανάθεση αρμοδιοτήτων για ανάπτυξη εργαζομένων
    • Ανάπτυξη των συνεργατών μας και δίκαιη αξιολόγηση της δουλειάς τους
  • Διαχείριση χρόνου και ανάθεση εργασιών
    • Τήρηση σχεδίων και χρονοδιαγραμμάτων παραγωγής
    • Οι κλέφτες χρόνου
    • Προτεραιοποίηση εργασιών ανάλογα με τις εντολές υπευθύνου παραγωγής
    • Η έννοια των στόχων και ο έλεγχος
    • Στοχοθεσία και ανάθεση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων
    • Άσκηση / συζήτηση: Πώς βάζετε στόχους στην ομάδα σας; Πώς τους επικοινωνείτε; (τι λέτε, πως το θέτετε). Πώς παρακολουθείτε την πρόοδο των εργασιών και την επίτευξη των στόχων; Πώς λαμβάνετε και δίδετε feedback; (κάθε πότε, με ποιο τρόπο);

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.