Supervisory skills, Γνώσεις & Δεξιότητες

Supervisory skills

Σεμινάριο Supervisory skills από την Zisimatos Management

 

Σκοπός του σεμιναρίου :

Να μεταβιβάσει γνώσεις & δεξιότητες για το μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού σε νέα  ή  ανερχόμενα και με μικρή εμπειρία στελέχη στους χώρους  εργασίας  τους,

να εστιάσει στις συμπεριφορές προϊσταμένων και υφισταμένων και να μεταδώσει  πρακτικές  αποτελεσματικότερων  σχέσεων  συνεργασίας  μεταξύ  τους.

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

Α)  Μanagement  ανθρώπινου  δυναμικού

Λειτουργίες Μάνατζμεντ

(προγραμματισμός, οργάνωση, στελέχωση, διεύθυνση-διοίκηση, έλεγχος)

 

Β)  Ηγεσία

  • Βασικά καθήκοντα προϊσταμένων
  • Σε τι διαφέρουν οι προϊστάμενοι μεταξύ τους;
  • Οι έννοιες Μάνατζερ – Ηγέτης συμπίπτουν απαραίτητα σε ένα προϊστάμενο;
  • Ποιες οι διαφορές μεταξύ τους;
  • Ποιός θεωρείται πιό αποτελεσματικός;
  • Tο ηγετικό στοιχείο στην λειτουργία του management
  • Παράγοντες επηρεασμού αποτελεσματικότητας της  ηγεσίας
  • Τι σημαίνει ευελιξία στην διοικητική συμπεριφορά ενός προϊσταμένου;
  • Γιατί οι προϊστάμενοι πρέπει να μετέρχονται διαφορετικές ηγετικές ικανότητες στο εργασιακό τους περιβάλλον;
  • Ποιό πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή της ανθρωποκεντρικής ή της εργοκεντρικής προσέγγισης;

  

Γ)   Παρακίνηση

  • Πως επιδρά θετικά ο ηγέτης στη συμπεριφορά των υφισταμένων του;
  • Τεχνικές βελτίωσης συμπεριφοράς  και  επίδοσης  του  προσωπικού
  • Πώς ένας προϊστάμενος αναπτύσσει το  προσωπικό του;
  • Διάγνωση εργασιακών αξιών
  • Ποιας μορφής κίνητρα μπορεί να χρησιμοποιεί ένας προϊστάμενος;
  • Παρακίνηση ή Αυτοπαρακίνηση;

 

Δ)   Δημιουργία και διατήρηση αποτελεσματικής ομάδας

  • Τι περιλαμβάνεται στην έννοια Διοίκηση ομάδας;
  • Πώς  αντιμετωπίζονται  οι  αρνητικές  συμπεριφορές  σε  μία  ομάδα;
  • Γιατί οφείλει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά & ανεπιθύμητες καταστάσεις, όπως  ανάρμοστες  συμπεριφορές   και  συγκρούσεις;
  • Ποια προσέγγιση υιοθετεί ένας προϊστάμενος σε αρνητικές συμπεριφορές υφισταμένων; Πιο συγκεκριμένα:
  • Ποιους κανόνες και στρατηγικές εφαρμόζει για την:
    • Αντιμετώπιση παραπόνων υφισταμένων;
    • Ποιος είναι ο εποικοδομητικός τρόπος άσκησης αρνητικής κριτικής-παρατήρησης-επίπληξης;
  • Υπάρχουν πειθαρχικοί κανόνες και τεχνικές και ποιοι(ές) θεωρούνται πιο κατάλληλοι(ες);
  • Ποια η διάκριση μεταξύ συμπεριφοράς και προσωπικότητας;
  • Με τι από τα δύο οφείλει να ασχολείται ένας προϊστάμενος;
  • Γιατί σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις ο προϊστάμενος οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός και στην επικοινωνία του;
  • Πότε πρέπει να απονέμει αναγνώριση και έπαινο;
  • Αν συντρέχουν τέτοιοι λόγοι, ποιός διοικητικός τρόπος είναι ο κατάλληλος;

Σε ποιους απευθύνεται :

Στους νέους υπεύθυνους – προϊσταμένους  που  ανέλαβαν πρόσφατα ή  που πρόκειται να αναλάβουν σύντομα διοικητικά καθήκοντα & επιθυμούν μέσω του εμπλουτισμού των γνώσεών & των πρακτικών τους,

να αναπτύξουν  σύγχρονες  τεχνικές  βελτίωσης  της  δικής  τους  απόδοσης  καθώς  και  του  προσωπικού  τους.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.