Σε ποιους απευθύνεται :
Στους νέους υπεύθυνους – προϊσταμένους που ανέλαβαν πρόσφατα ή που πρόκειται να αναλάβουν σύντομα διοικητικά καθήκοντα & επιθυμούν μέσω του εμπλουτισμού των γνώσεων & των πρακτικών τους,
να αναπτύξουν σύγχρονες τεχνικές βελτίωσης της δικής τους απόδοσης καθώς και του προσωπικού τους.
Σκοπός του σεμιναρίου :
Να μεταβιβάσει γνώσεις & δεξιότητες για το μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού υφιστάμενα ή σε ανερχόμενα στελέχη στους χώρους εργασίας τους, να εστιάσει στις συμπεριφορές προϊσταμένων και υφισταμένων και να μεταδώσει πρακτικές αποτελεσματικότερων σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους.
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
Α) Μanagement ανθρώπινου δυναμικού
- Αξιολόγηση κατάστασης
- Σχεδιασμός
- Προγραμματισμός
- Στελέχωση
- Διεύθυνση-διοίκηση
- Ανάθεση
- Έλεγχος
- Ανάπτυξη ανθρώπων
- Συνεχής αξιολόγηση
Β) Management & Ηγεσία
- Σε τι διαφέρουν οι προϊστάμενοι μεταξύ τους;
- Οι έννοιες Μάνατζερ – Ηγέτης συμπίπτουν απαραίτητα σε ένα προϊστάμενο; Ποιες οι διαφορές μεταξύ τους; Ποιός θεωρείται πιό αποτελεσματικός;
- Tο ηγετικό στοιχείο στην λειτουργία του management
- Παράγοντες επηρεασμού αποτελεσματικότητας της ηγεσίας
- Τι σημαίνει ευελιξία στην διοικητική συμπεριφορά ενός προϊσταμένου;
- Γιατί οι προϊστάμενοι πρέπει να μετέρχονται διαφορετικές ηγετικές ικανότητες στο εργασιακό τους περιβάλλον;
- Ποιό πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή της ανθρωποκεντρικής ή της εργοκεντρικής προσέγγισης;
Γ) Παρακίνηση
- Πως επιδρά θετικά ο ηγέτης στη συμπεριφορά των υφισταμένων του;
- Τεχνικές βελτίωσης συμπεριφοράς και επίδοσης του προσωπικού
- Πώς ένας προϊστάμενος αναπτύσσει το προσωπικό του;
- Διάγνωση εργασιακών αξιών
- Ποιας μορφής κίνητρα μπορεί να χρησιμοποιεί ένας προϊστάμενος;
- Παρακίνηση ή Αυτοπαρακίνηση;
Δ) Δημιουργία και διατήρηση αποτελεσματικής ομάδας
- Πώς αντιμετωπίζονται οι αρνητικές συμπεριφορές σε μία ομάδα;
- Γιατί οφείλει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά & ανεπιθύμητες καταστάσεις, όπως ανάρμοστες συμπεριφορές και συγκρούσεις;
- Ποια προσέγγιση υιοθετεί ένας προϊστάμενος σε αρνητικές συμπεριφορές υφισταμένων; Πιο συγκεκριμένα:
- Ποιους κανόνες και στρατηγικές εφαρμόζει για την Αντιμετώπιση παραπόνων υφισταμένων;
- Ποιος είναι ο εποικοδομητικός τρόπος άσκησης αρνητικής κριτικής-παρατήρησης-επίπληξης;
- Ποια η διάκριση μεταξύ συμπεριφοράς και προσωπικότητας; Με τι από τα δύο οφείλει να ασχολείται ένας προϊστάμενος;
- Γιατί σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις ο προϊστάμενος οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός και στην επικοινωνία του;
- Πότε πρέπει να απονέμει αναγνώριση και έπαινο;