Supervisory skills, Γνώσεις & Δεξιότητες

Supervisory skills

Σε ποιους απευθύνεται :

Στους νέους υπεύθυνους – προϊσταμένους  που  ανέλαβαν πρόσφατα ή  που πρόκειται να αναλάβουν σύντομα διοικητικά καθήκοντα & επιθυμούν μέσω του εμπλουτισμού των γνώσεων & των πρακτικών τους,

να αναπτύξουν  σύγχρονες  τεχνικές  βελτίωσης  της  δικής  τους  απόδοσης  καθώς  και  του  προσωπικού  τους.

Σκοπός του σεμιναρίου :

Να μεταβιβάσει γνώσεις & δεξιότητες για το μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού υφιστάμενα ή σε ανερχόμενα στελέχη στους χώρους εργασίας τους, να εστιάσει στις συμπεριφορές προϊσταμένων και υφισταμένων και να μεταδώσει πρακτικές αποτελεσματικότερων σχέσεων συνεργασίας μεταξύ τους.

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

Α)  Μanagement  ανθρώπινου  δυναμικού

  • Αξιολόγηση κατάστασης
  • Σχεδιασμός
  • Προγραμματισμός
  • Στελέχωση
  • Διεύθυνση-διοίκηση
  • Ανάθεση
  • Έλεγχος
  • Ανάπτυξη ανθρώπων
  • Συνεχής αξιολόγηση

 

Β)  Management & Ηγεσία

  • Σε τι διαφέρουν οι προϊστάμενοι μεταξύ τους;
  • Οι έννοιες Μάνατζερ – Ηγέτης συμπίπτουν απαραίτητα σε ένα προϊστάμενο; Ποιες οι διαφορές μεταξύ τους; Ποιός θεωρείται πιό αποτελεσματικός;
  • Tο ηγετικό στοιχείο στην λειτουργία του management
  • Παράγοντες επηρεασμού αποτελεσματικότητας της  ηγεσίας
  • Τι σημαίνει ευελιξία στην διοικητική συμπεριφορά ενός προϊσταμένου;
  • Γιατί οι προϊστάμενοι πρέπει να μετέρχονται διαφορετικές ηγετικές ικανότητες στο εργασιακό τους περιβάλλον;
  • Ποιό πρέπει να είναι το κριτήριο για την επιλογή της ανθρωποκεντρικής ή της εργοκεντρικής προσέγγισης;

  

Γ)   Παρακίνηση

  • Πως επιδρά θετικά ο ηγέτης στη συμπεριφορά των υφισταμένων του;
  • Τεχνικές βελτίωσης συμπεριφοράς  και  επίδοσης  του  προσωπικού
  • Πώς ένας προϊστάμενος αναπτύσσει το  προσωπικό του;
  • Διάγνωση εργασιακών αξιών
  • Ποιας μορφής κίνητρα μπορεί να χρησιμοποιεί ένας προϊστάμενος;
  • Παρακίνηση ή Αυτοπαρακίνηση;

 

Δ)   Δημιουργία και διατήρηση αποτελεσματικής ομάδας

  • Πώς  αντιμετωπίζονται  οι  αρνητικές  συμπεριφορές  σε  μία  ομάδα;
  • Γιατί οφείλει να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά & ανεπιθύμητες καταστάσεις, όπως  ανάρμοστες  συμπεριφορές   και  συγκρούσεις;
  • Ποια προσέγγιση υιοθετεί ένας προϊστάμενος σε αρνητικές συμπεριφορές υφισταμένων; Πιο συγκεκριμένα:
  • Ποιους κανόνες και στρατηγικές εφαρμόζει για την Αντιμετώπιση παραπόνων υφισταμένων;
  • Ποιος είναι ο εποικοδομητικός τρόπος άσκησης αρνητικής κριτικής-παρατήρησης-επίπληξης;
  • Ποια η διάκριση μεταξύ συμπεριφοράς και προσωπικότητας; Με τι από τα δύο οφείλει να ασχολείται ένας προϊστάμενος;
  • Γιατί σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις ο προϊστάμενος οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός και στην επικοινωνία του;
  • Πότε πρέπει να απονέμει αναγνώριση και έπαινο;

 

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.