Time Management – Χρόνος Διαχείρισης

Time Management - Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου

Σκοπός του σεμιναρίου :

Η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου αποτελεί το πιο κοινό πρόβλημα για τους εργαζομένους σε απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα.

Το σεμινάριο δίνει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να εντοπίσουν τα σημεία που πρέπει να βελτιωθούν.

Ακόμη, παρέχει έναν πλήρη οδηγό με ξεκάθαρα βήματα και τρόπους ώστε η οργάνωση και η κατανομή του χρόνου να μετατραπεί από «πρόβλημα» σε πλεονέκτημα.

Σε ποιους απευθύνεται :

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργειών και τμημάτων μίας επιχείρησης.

Περιεχόμενο σεμιναρίου :

  • Οφέλη οργανωμένου Time Management
  • Συνέπειες μη αποτελεσματικής οργάνωσης του χρόνου
  • Η έννοια της αναβλητικότητας και τρόποι αντιμετώπισης
  • Προσωπική Οργάνωση, προγραμματισμός
  • Αναβλητικότητα: μεθοδολογία αποφυγής
  • Ατομική και Επαγγελματική Στοχοθεσία
  • Προτεραιοποίηση
  • Θέσπιση ορίων
  • Προφορική Επικοινωνία
  • Ανάθεση Καθηκόντων, καταμερισμός αρμοδιοτήτων
  • Στρατηγικές Οργάνωσης & Τάξης του Χώρου
  • Αντίληψη του επαγγελματικού μου εαυτού

**Στο σεμινάριο εμπεριέχονται case studies και παραδείγματα, τα οποία είναι αρκετά βιωματικά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των συμμετεχόντων.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.