Advanced Selling Skills & Strategy

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Advanced Selling Skills & Strategy

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πωλητές, διευθυντές πωλήσεων, trade marketers και marketers που συμβουλεύουν / πωλούν υπηρεσίες / προϊόντα και θα ήθελαν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Ανάλυση Περιβάλλοντος Επιχείρησης
    • Εταιρία, Κλάδος, Μέτα περιβάλλον
    • Χρήση Εργαλείων Ανάλυσης
    • Business Review
    • Scorecards
  • Στοχοθέτηση
    • Ανάλυση Εταιρική Στρατηγικής
    • Αντικειμενικός Σκοπός
    • Ποσοτικοί / Ποιοτικοί Στόχοι
    • Μέθοδοι Πρόβλεψης Πωλήσεων
    • Σύνδεση Στόχων & Στρατηγικής Πωλήσεων
  • Δημιουργία Πλάνου Πωλήσεων
    • Σύγκλιση Στρατηγικής Πωλήσεων & Εταιρικής Στρατηγικής
    • Αξιολόγηση Πελατών / Περιοχών
    • Επιλογή Στρατηγικών ανά κατηγορία Πελατών / Περιοχών
    • Account & Sales Area Management
    • Καθορισμός Ρόλων
  • Εφαρμογή Πλάνου Πωλήσεων
    • Καθορισμός Προτεραιοτήτων
    • Δημιουργία Πλάνου Ενεργειών για την Επίτευξη των Στόχων
    • Time Management
    • Παράγοντες Επιτυχίας (KPIs)
    • Χρονοδιάγραμμα Εργασιών
  • Follow – Up
    • Διαδικασία Μέτρησης Αποτελεσμάτων & Σύγκριση με Στόχους
    • ROI (Επιστροφή από την Επένδυση)
    • Commercial P&L Statement

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα μάθετε:

  • πως να γίνετε πιο συμβουλευτικοί και να προσθέσετε άξια στα προϊόντα / υπηρεσίες που διαθέτετε
  • τα βήματα προς μια συμβουλευτική πώληση
  • τη ψυχολογία στη διαδικασία του να κερδίσετε ένα πελάτη – διαγωνισμό που κυνηγούν και άλλοι
  • πως να αποκτήσετε γνώση και του τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης
  • πως να αποκτήσετε επαγγελματικές σχέσεις με τους διαφορετικούς ανθρώπους  του πελάτη σας
  • πως να ανταγωνιστείτε με την «αξία»: εστιάζοντας σε προστιθέμενες αξίες και όχι σε προϊοντικές αξίες
  • πως να αποτυπώσετε σε ένα «χάρτη» τη δομή του πελάτη, έτσι ώστε να βρείτε τον «άνθρωπο κλειδί»
  • πως να «επηρεάσετε» τους κατάλληλους ανθρώπους τη κατάλληλη στιγμή με το πιο κατάλληλο τρόπο
  • πως να διαπραγματευτείτε και κερδίσετε χωρίς να χάσει απαραίτητα η άλλη πλευρά
  • τι είναι στρατηγική και ποιες είναι οι 5 εναλλακτικές (κατά μέτωπον, πλευρική, αναλυτική, αναπτυξιακή, και αμυντική)
  • πως να επιλέξετε τη πιο κατάλληλη

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες