Advanced Selling Skills & Strategy

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Advanced Selling Skills & Strategy

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε πωλητές, διευθυντές πωλήσεων, trade marketers και marketers που συμβουλεύουν / πωλούν υπηρεσίες / προϊόντα και θα ήθελαν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Ανάλυση Περιβάλλοντος Επιχείρησης
    • Εταιρία, Κλάδος, Μέτα περιβάλλον
    • Χρήση Εργαλείων Ανάλυσης
    • Business Review
    • Scorecards
  • Στοχοθέτηση
    • Ανάλυση Εταιρική Στρατηγικής
    • Αντικειμενικός Σκοπός
    • Ποσοτικοί / Ποιοτικοί Στόχοι
    • Μέθοδοι Πρόβλεψης Πωλήσεων
    • Σύνδεση Στόχων & Στρατηγικής Πωλήσεων
  • Δημιουργία Πλάνου Πωλήσεων
    • Σύγκλιση Στρατηγικής Πωλήσεων & Εταιρικής Στρατηγικής
    • Αξιολόγηση Πελατών / Περιοχών
    • Επιλογή Στρατηγικών ανά κατηγορία Πελατών / Περιοχών
    • Account & Sales Area Management
    • Καθορισμός Ρόλων
  • Εφαρμογή Πλάνου Πωλήσεων
    • Καθορισμός Προτεραιοτήτων
    • Δημιουργία Πλάνου Ενεργειών για την Επίτευξη των Στόχων
    • Time Management
    • Παράγοντες Επιτυχίας (KPIs)
    • Χρονοδιάγραμμα Εργασιών
  • Follow – Up
    • Διαδικασία Μέτρησης Αποτελεσμάτων & Σύγκριση με Στόχους
    • ROI (Επιστροφή από την Επένδυση)
    • Commercial P&L Statement

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα μάθετε:

  • πως να γίνετε πιο συμβουλευτικοί και να προσθέσετε άξια στα προϊόντα / υπηρεσίες που διαθέτετε
  • τα βήματα προς μια συμβουλευτική πώληση
  • τη ψυχολογία στη διαδικασία του να κερδίσετε ένα πελάτη – διαγωνισμό που κυνηγούν και άλλοι
  • πως να αποκτήσετε γνώση και του τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης
  • πως να αποκτήσετε επαγγελματικές σχέσεις με τους διαφορετικούς ανθρώπους  του πελάτη σας
  • πως να ανταγωνιστείτε με την «αξία»: εστιάζοντας σε προστιθέμενες αξίες και όχι σε προϊοντικές αξίες
  • πως να αποτυπώσετε σε ένα «χάρτη» τη δομή του πελάτη, έτσι ώστε να βρείτε τον «άνθρωπο κλειδί»
  • πως να «επηρεάσετε» τους κατάλληλους ανθρώπους τη κατάλληλη στιγμή με το πιο κατάλληλο τρόπο
  • πως να διαπραγματευτείτε και κερδίσετε χωρίς να χάσει απαραίτητα η άλλη πλευρά
  • τι είναι στρατηγική και ποιες είναι οι 5 εναλλακτικές (κατά μέτωπον, πλευρική, αναλυτική, αναπτυξιακή, και αμυντική)
  • πως να επιλέξετε τη πιο κατάλληλη

Newsletter

Eγράψου στο newsletter μας και κέρδισε !