Finance for Sales & Marketing Dept

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Finance for Sales & Marketing Dept

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές, Προϊσταμένους, Πωλητές, Στελέχη και Προσωπικό τμημάτων Πωλήσεων, Marketing, Customer Service, Back Office, Billing.

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Πωλήσεις – Marketing – Οικονομικά : Που συναντιούνται
  • Τιμολογιακές & Εκπτωτικές πολιτικές : Από πού ξεκινάμε, πως επηρεάζουν τα ποσοστά λειτουργικών εξόδων, που πρέπει να καταλήγουμε ? Τι πρέπει να προσέχουμε κατά την διαμόρφωση των τιμών μας ?
  • Οι επιπτώσεις της Εμπορικής & Τιμολογιακής Πολιτικής στην Οικονομική Θέση μίας Επιχείρησης
  • Μεγιστοποίηση μεριδίων αγοράς και μεγιστοποίηση Πωλήσεων ή Μεγιστοποίηση Κερδών ? Πουλάμε με κέρδος ?
  • Εκπτώσεις σε χρήμα ή προσφορές σε είδος ?
  • Ποιες είναι οι κατηγορίες των Εσόδων και των Πωλήσεων ? Τι είναι το Κόστος Πωλήσεων ?
  • Μικτό Κέρδος και πως επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης. Περιθώρια Μικτού Κέρδους : Margin και Markup, τι πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας.
  • Ποια είναι (αναλυτικά) τα έξοδα πωλήσεων κατά είδος και ποια τα έξοδα πωλήσεων κατά προορισμό (Κέντρα Κόστους) ? Μέχρι που πρέπει να φτάνουν ? Πως επηρεάζουν την κερδοφορία μίας επιχείρησης ? Τι είναι έξοδο, τι είναι δαπάνη, τι είναι κόστος ?
  • Εναλλακτικές πολιτικές πωλήσεων & μικτών κερδών
  • Πολιτικές Πιστώσεων : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική ? Πως επηρεάζει την πορεία της επιχείρησης η ακολουθούμενη πολιτική πιστώσεων σε πελάτες. Πλαφόν (όρια) πιστώσεων και προσδιορισμός του βέλτιστου χρόνου είσπραξης και πληρωμής
  • Πολιτικές διαχείρισης αποθεμάτων : Πως επηρεάζουν την τιμολογιακή πολιτική και πως αποφέρουν κέρδος μέσω της ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών μας ?
  • Πως επηρεάζει ο τρόπος που πουλάμε την αξία των τόκων
  • Έννοια και χρησιμότητα  των εμπορικών και οικονομικών δεικτών. Ποιοι είναι οι βασικότεροι εμπορικοί δείκτες ? Πως τους ερμηνεύουμε ? Τι αποφάσεις λαμβάνουμε ?
  • Σύνδεση Οικονομικών Δεικτών με την Εμπορική Πολιτική. Ανάλυση και συσχέτιση.
  • Ανάλυση Νεκρού Σημείου (Break Even Point) Πωλήσεων
  • Πρακτικά παραδείγματα που δείχνουν τον τρόπο που επηρεάζεται οικονομικά μία επιχείρηση από εμπορικές αποφάσεις (σε θέματα τιμών, εκπτώσεων, ποσοστών μικτού κέρδους, τρόπου πληρωμής και είσπραξης, χρόνου αποθεματοποίησης, εξόδων, κλπ)
  • Αξιολόγηση της πορείας του ανταγωνισμού μας. Που είμαστε καλύτεροι και που πρέπει να γίνουμε καλύτεροι ?
  • Αποτύπωση των εμπορικών προοπτικών μίας επιχείρησης.
  • Κίνδυνοι και ευκαιρίες που διαφαίνονται από την ανάλυση οικονομικών και εμπορικών δεδομένων.
  • Πως αξιολογούμε τον υποψήφιο ή υφιστάμενο πελάτη μας, με Οικονομικά και Εμπορικά κριτήρια. Εργαλεία θέσπισης ορίων πίστωσης και χρόνου αποπληρωμής.
  • Ποιες Εμπορικές / Οικονομικές Αναφορές πρέπει να εκδίδουμε και να παρακολουθούμε ? Κάθε πότε ?
  • Πως διαβάζουμε έναν Ισολογισμό και πως τα Οικονομικά Αποτελέσματα ? Πάγια, αποσβέσεις, αποθέματα, απαιτήσεις, διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, υποχρεώσεις, κεφάλαιο κίνησης.
  • Εργαλεία προ-υπολογισμού Gross Profit, Contribution Profit, Ebitda, Net Profit

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες