Στοχοποίηση Τμήματος Πωλήσεων

Στοχοποίηση Τμήματος Πωλήσεων

Ανά Γεωγρ. Ζώνες/ Πελάτες/ Πωλητές/ Προϊόντα

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Στελέχη & Προσωπικό Πωλήσεων

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Η έννοια του στόχου πωλήσεων
  • Μήπως οι στόχοι μπορεί να καταλήξουν να είναι εμπόδιο στην πώληση ?
  • Customer Mix & Product Mix  – Χειρισμός Στόχου (Κατηγορίες Πελατών, Κατηγορίες Προϊόντων κ.α)
  • Στοχοποίηση Πωλήσεων : Υφιστάμενοι, Υποψήφιοι και Δυνητικοί πελάτες
  • Άλλο προϋπολογίζω (budgeting), άλλο προβλέπω (forecasting) και άλλο θέτω στόχους ?
  • Πώς οι ποιοτικοί στόχοι υποστηρίζουν τους ποσοτικούς και αξιακούς ?
  • Διαδικασία – βήματα στοχοθέτησης
  • Ομαδική & Ατομική Στοχοποίηση
  • Παρακολούθηση Στόχου (Μοντέλο Παρακολούθησης)
  • Mέτρηση Αποτελέσματος και Συστήματα Επιβράβευσης (bonus, prim κ.α)

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες