Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών (B2B + B2C)

Οι υπηρεσίες των σεμιναρίων, μπορούν να επιδοτηθούν μέσω του ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Πολιτική απορρήτου

Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.


Συμπληρωματική Πώληση & Εξυπηρέτηση Πελατών (B2B + B2C)

Το πρόγραμμα συνοπτικά

  • Τι θέλει ο πελάτης σήμερα
  • Φιλοσοφία εξυπηρέτησης με εστίαση στον πελάτη
  • Η σημασία της ομοιογένειας στην εικόνα και στη συμπεριφορά
  • Η σημασία της επιστροφής του πελάτη και της δημιουργίας πιστών πελατών
  • Εικόνα και χαρακτηριστικά εργαζόμενου στην επικοινωνία με τον πελάτη
  • Επαγγελματισμός και θετική ψυχολογία
  • Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Τηλεφωνική επικοινωνία
  • Ανθρώπινες και επαγγελματικές ανάγκες των πελατών
  • Ψυχολόγηση πελάτη και διάγνωση πραγματικών αναγκών
  • Η τέχνη της αποτελεσματικής ακρόασης
  • Το πολύ-εργαλείο ‘Ερωτήσεις’
  • Σωστή γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχετε
  • Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτετε
  • Ο αποτελεσματικότερος τρόπος παρουσίασης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών – η έμφαση στα οφέλη και στο κέρδος για τον πελάτη
  • Cross-selling (συμπληρωματική πώληση) και up-selling (αύξηση αξίας πώλησης)
  • Δημιουργία πρόσθετης αξίας στον πελάτη
  • Επαγγελματικός χειρισμός αντιρρήσεων
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων και παραπόνων
  • Συνηθισμένες τύποι πελατών και πώς θα τους χειριστείτε

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική της ιστοσελίδας.

Ρυθμίσεις απορρήτου

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Απορρίψη όλων των υπηρεσιών
Δέχομαι όλες τις υπηρεσίες