Οργάνωση Πωλήσεων – Sales Plan

Οργάνωση Πωλήσεων - Sales Plan

Οφέλη :

Η δημιουργία του Sales Plan ωφελεί έναν οργανισμό πωλήσεων, δημιουργώντας μια πορεία προς την αύξηση των εσόδων, προωθώντας μια κουλτούρα πειθαρχίας και διασφαλίζοντας ότι τα μέλη της ομάδας εστιάζονται στην επίτευξη επιχειρηματικών στόχων. Ωστόσο, βοηθά επίσης τις ομάδες να βελτιώνονται συνεχώς, δημιουργώντας ένα σύστημα σχεδιασμένο να μαθαίνει από προηγούμενες επιδόσεις, ενώ καθορίζει βασικούς δείκτες μελλοντικής επιτυχίας.

 

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

  • Η πρώτη μας δουλειά : αξιολόγηση 
    • Πελατολογίου
    • Καναλιών διανομής
    • Μίγματος Προϊόντων και Πελατών
    • Περιθωρίου Μικτού Κέρδους (Profit Margin)
  • Χαρτογράφηση /αξιολόγηση δυνητικού πελατολογίου
  • Αξιολόγηση κερδο-ικανότητας & προοπτικών
  • Μέθοδοι πρόβλεψης πωλήσεων
  • Δημιουργία SMART Στόχων Πωλήσεων & Μικτών Κερδών
    • ανά πελάτη κανάλι
    • ανά πωλητή
    • ανά κατηγορία προϊόντων
    • ανά γεωγραφική ζώνη
  • Customer Mix & Product Mix  – Δημιουργία πλάνου / σχεδίου παρακολούθησης και επίτευξης των στόχων
  • Οργάνωση & Διαχείριση Περιοχών Πωλήσεων
  • Sales Expences VS Gross Profit
  • Η αξιοποίηση των ERP / CRM
    • Η αναγκαιότητα των Συστημάτων Πληροφόρησης
    • Αναφορές με Ποσοτικά και Ποιοτικά Κριτήρια
  • Mέτρηση Αποτελέσματος και Συστήματα Επιβράβευσης (bonus, prim)
  • Πως θα εκπαιδεύσουμε την ομάδα πωλήσεων

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.