Παρέχονται :
- Βεβαίωση παρακολούθησης
- Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
- Δυνατότητα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων
Σε ποιους απευθύνεται :
Tο σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργιών και τμημάτων μίας επιχείρησης.
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
A. Personal leadership : Διαχείριση ανθρώπων ξεκινώντας από την διαχείριση του επαγγελματικού μου εαυτού :
- Αναγνωρίζοντας τα αδύναμα και δυνατά σημεία του εαυτού μου: hands- on κατάρτιση ατομικού σχεδίου
- Ο εντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων: πως λειτουργεί η προκατάληψη και πως μας περιορίζει από την ανάπτυξη
- Αυτό-ομιλία
- Πως από εργαζόμενος γίνομαι Impact Player
- Ηγετική Γλώσσα
- Το φαινόμενο της πλαισίωσης
- Η σημαντικότητα της ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης και τρόποι ενίσχυσης: πρακτικές μέθοδοι κατανόησης των συναισθημάτων μου για να κατανοώ τον εαυτό μου και τους άλλους, προς όφελος του εαυτού μου και των άλλων. Τεχνικές ενίσχυσης με διαδραστικές ασκήσεις.
- Time & Stress Management
- Προτεραιοποίηση ( Επείγον ή Σημαντικό; )
- Διαχείριση χρόνου σε συνδυασμό με τον έλεγχο του δημιουργικού άγχους
- Διαχείριση Αλλαγών – Έμφαση στην ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα
- Συγκεκριμένες τεχνικές διαφραγματικής αναπνοής, συνειδητότητας και αυτοφροντίδας στον εργασιακό χώρο
- Case Studies
B. Η επικοινωνία ως σωσίβιο :
- Κωδικοποίηση/Αποκωδικοποίηση Μηνύματος: τι λέει ο άλλος Vs τι ακούω εγώ
- Εμπόδια στην επικοινωνία & η σημασία της ενεργητικής ακρόασης (τρόποι ενίσχυσης)
- Επιτυχημένη επιλογή λέξεων & επαγγελματικό λεξιλόγιο
- Θετικότητα στην επαγγελματική επικοινωνία
- Η μέθοδος της ανατροφοδότησης
- Μη λεκτική επικοινωνία και παραγλωσσικά στοιχεία
- Εναλλαγή τρόπου επικοινωνίας και ενσυναίσθηση
- Το σπιράλ της σιωπής
- Η σημασία της έκφρασης και της γλώσσας του σώματος στην εργασιακή καθημερινότητα
- Τεχνικές Πειθούς: πως εκφράζω τα επιχειρήματά μου με βάση την διαλεκτική
- L’esprit de l’escalier
- Έλεγχος της συνολικής επικοινωνίας μου (τρόποι εκμάθησης αυτοπαρατήρησης και αυτοβελτίωσης)
C. Employees Journey : από την τυπική εργασία στα WOW Moments:
- Εργασία ή Συν-εργασία για εξοικονόμηση χρόνου;
- Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων για τον εργαζόμενο & διαχείριση δύσκολης επικοινωνίας με τον συνάδελφο/προϊστάμενο/Διοίκηση
- Τύποι εργαζομένων
D. Περιλαμβάνονται επίσης :
- Questionnaires : Συζήτηση επί απαντήσεων σε ερωτηματολόγια έρευνας (των στελεχών της επιχείρησης)
- Case Studies από την ίδια την επιχείρηση
- Workshops
- Role Plays (προαιρετικά)