People Management & Communication Skills

People Management & Communication Skills


Παρέχονται :

  • Βεβαίωση παρακολούθησης
  • Πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό
  • Δυνατότητα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων

Σε ποιους απευθύνεται :

Tο σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Προϊσταμένους, Team Leaders και Προσωπικό όλων των λειτουργιών και τμημάτων μίας επιχείρησης.

Το πρόγραμμα συνοπτικά :

A. Personal leadership : Διαχείριση ανθρώπων ξεκινώντας από την διαχείριση του επαγγελματικού μου εαυτού :

  • Αναγνωρίζοντας τα αδύναμα και δυνατά σημεία του εαυτού μου: hands- on κατάρτιση ατομικού σχεδίου
  • Ο εντοπισμός και ο έλεγχος των ασυνείδητων προκαταλήψεων: πως λειτουργεί η προκατάληψη και πως μας περιορίζει από την ανάπτυξη
  • Αυτό-ομιλία
  • Πως από εργαζόμενος γίνομαι Impact Player
  • Ηγετική Γλώσσα
  • Το φαινόμενο της πλαισίωσης
  • Η σημαντικότητα της ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης και τρόποι ενίσχυσης: πρακτικές μέθοδοι κατανόησης των συναισθημάτων μου για να κατανοώ τον εαυτό μου και τους άλλους, προς όφελος του εαυτού μου και των άλλων. Τεχνικές ενίσχυσης με διαδραστικές ασκήσεις.
  • Time & Stress Management
  • Προτεραιοποίηση ( Επείγον ή Σημαντικό; )
  • Διαχείριση χρόνου σε συνδυασμό με τον έλεγχο του δημιουργικού άγχους
  • Διαχείριση Αλλαγών – Έμφαση στην ανάγκη για ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Συγκεκριμένες τεχνικές διαφραγματικής αναπνοής, συνειδητότητας και αυτοφροντίδας στον εργασιακό χώρο
  • Case Studies

B. Η επικοινωνία ως σωσίβιο :

  • Κωδικοποίηση/Αποκωδικοποίηση Μηνύματος: τι λέει ο άλλος Vs τι ακούω εγώ
  • Εμπόδια στην επικοινωνία & η σημασία της ενεργητικής ακρόασης (τρόποι ενίσχυσης)
  • Επιτυχημένη επιλογή λέξεων & επαγγελματικό λεξιλόγιο
  • Θετικότητα στην επαγγελματική επικοινωνία
  • Η μέθοδος της ανατροφοδότησης
  • Μη λεκτική επικοινωνία και παραγλωσσικά στοιχεία
  • Εναλλαγή τρόπου επικοινωνίας και ενσυναίσθηση
  • Το σπιράλ της σιωπής
  • Η σημασία της έκφρασης και της γλώσσας του σώματος στην εργασιακή καθημερινότητα
  • Τεχνικές Πειθούς: πως εκφράζω τα επιχειρήματά μου με βάση την διαλεκτική
  • L’esprit de l’escalier
  • Έλεγχος της συνολικής επικοινωνίας μου (τρόποι εκμάθησης αυτοπαρατήρησης και αυτοβελτίωσης)

C. Employees Journey : από την τυπική εργασία στα WOW Moments:

  • Εργασία ή Συν-εργασία για εξοικονόμηση χρόνου;
  • Αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων για τον εργαζόμενο & διαχείριση δύσκολης επικοινωνίας με τον συνάδελφο/προϊστάμενο/Διοίκηση
  • Τύποι εργαζομένων

D. Περιλαμβάνονται επίσης :

  • Questionnaires : Συζήτηση επί απαντήσεων σε ερωτηματολόγια έρευνας (των στελεχών της επιχείρησης)
  • Case Studies από την ίδια την επιχείρηση
  • Workshops
  • Role Plays (προαιρετικά)

 


Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας!


Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Σας βρήκα μέσω:

    Πολιτική απορρήτου

    Αποδέχομαι όρους χρήσης και την πολιτική απορρήτου, σύμφωνα με τη νομοθεσία GDPR.