Σε ποιους απευθύνεται :
Σε στελέχη επιχειρήσεων, σε managers, προϊσταµένους, διευθυντές Τµηµάτων, Υπεύθυνους Προσωπικού, Project Managers, Change Managers καθώς και σε όσους έχουν στην ευθύνη τους την ανάπτυξη μιας ομάδας.
Το πρόγραμμα συνοπτικά :
- Οι 5 λειτουργίες του Management
- Τα 4 στυλ Διοίκησης
- Το κοινό όραμα και οι διαφορετικές κουλτούρες μέσα σε μία επιχείρηση
- Από την υπακοή σε εντολές….. στην υπευθυνότητα. Οι 10 τρόποι για να αποτύχουμε …
- Δυσλειτουργικές πεποιθήσεις σχετικά με την άσκηση διοίκησης
- Η διαφορετικότητα των ρόλων μεταξύ των Managers μίας επιχείρησης, σε σχέση με τους κοινούς εταιρικούς στόχους
- Οι απαραίτητες δεξιότητες, ανάλογα με το επίπεδο ιεραρχίας
- Προβλήματα στην στοχοθεσία. Πολλά άλλα προβλήματα ξεκινάνε από εδώ …
- Οι διαδικασίες (τμηματικές και δια-τμηματικές) ως εργαλείο Οργάνωσης και Διοίκησης. Πως διασφαλίζουμε την αποτελεσματικότητά τους
- Η διαχείριση αλλά και η αξιοποίηση των συνεργατών ενός Manager. Προϋποθέσεις επιτυχίας
- Η εκχώρηση αρμοδιοτήτων σαν εργαλείο Management. Βασικά προ-απαιτούμενα αποτελεσματικής εκχώρησης. Συνηθισμένα εμπόδια στην ανάθεση.
- Η ενθάρρυνση για την παραγωγή προτάσεων / ιδεών από τους συνεργάτες της ομάδας μας. Πότε και γιατί είναι προς το συμφέρον του Manager, ο οποίος εκπροσωπεί τα συμφέροντα της επιχείρησης. Πως αξιολογώ αντικειμενικά τις ιδέες / προτάσεις
- Η επικοινωνία μέσα από το οργανόγραμμα και μέσα από τους ανθρώπους. Τα συνήθη εμπόδια. Διαχείριση διαφωνιών και συγκρούσεων
- Πώς θα μάθουν οι συνεργάτες μου να με ’’ακούν’’ και πως εγώ θα ωφεληθώ ’’ακούγοντάς’’ τους.
- Έργο – ομάδα – άτομο. Τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων ομάδων
- Η λήψη αποφάσεων είναι μία ατομική ή ομαδική διεργασία ? Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα των αποφάσεων μας ?
- Management vs Leadership. Υπό ποιες προϋποθέσεις παντρεύονται μεταξύ τους ?
- Η διαχείριση μικρών και μεγάλων αλλαγών είναι μία σύνθετη άσκηση. Ποιους παράγοντες πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας ? Συμβουλές για την αντίσταση στην αλλαγή.